Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

Sweetie

tis gebeurd eigenlijk  ::) :D
Bedankt roosje  :D

dameblanche

wat  zat er in die beker?
wijnazijn, schoonmaak azijn....of accu-zuur...
energie stroom niet zoals het hoort suus, verlangens zijn weg, order je gedachten, neem even afstand, zeker mb.t. je eigen kaartjes voorals nu...

Sweetie

Nee Marianneke het stroomt niet denk dat ik s'nachts marathons loop zonder dat ik het weet
Ik voel me bekaf, afgemat moe en heb zeer  :(

Sweetie

Marianne
Moet ik afstand nemen van mijn kaartjes ??
Mag ik ze niet meer leggen ??

heleen

chaos in het leven. Even lekker rustig aan doen. De schilknaap page valt wel om te draaien, is een fragiel manneke, en als zijn kater heeft uitgeslapen, kun je hem daarop aanspreken. Zodat hij weer aan het werk gaat. Je hebt je beker nodig Suzy, de beker die de page jouw aanreikt. Als je de beker weer in handen hebt schep er snel water in, voor de vis in de beker, want die kan niet te lang zonder.

Heleen.

Sweetie

Goeie morgen

Ze zijn gekeerd  :)

Het rad van fortuin - staven 4 - staven 7

Een plotse verandering waar ik  ff ondersteboven van raakt maar die succesvol wordt afgerond door mijn vastberadenheid en doorzetting   :)

dameblanche

nee, nee suus zo bedoel ik het niet goed dat je er een vraag over stelt, zeker leg je die kaartjes , maar duidt zelf geen eigen kaartejs om dat je op dit moment je niet objectief genoeg kunt instellen.....
dus, suus...leg wel je kaartjes neer, maar laat ze duiden door anderen..
zelf kaartjes duiden geen enkel probleem voor je, da wit ge....

dameblanche

het rad van fortuin is meestal zicht op iets wat positief gkan gaan wereken suus, mooie kaart, maar o kan het ook niet meer verder....
ga met de stroom mee, verander de dingen die je kunt veranderen, leg je neer bij zaken waar je geen vat op hebt meisje, de staven 4......hoe voel je je momenteel, die staven zijn zo onmenselijk groot, je kijkt overal tegen op als een berg.....
probeer weer de vorm te vinden, vorm te geven aan je energie, struktuur is finaal weg, je vecht maar tegen de bierkaai, lieverd wat is er aan de hand???? :-[

Sweetie

Ik doe mijn best lieve Marianne

ik doe echt mijn best om kracht op te doen ipv te vechten ik kijk inderdaad tegen een berg op
maar zal wel beteren ...
Ben het aan het kneden tot er iets moois terug uitkomt  :)

Bedankt Marianneke

Vlinder

Ze zijn gekeerd   
Het rad van fortuin - staven 4 - staven 7

vertraging, maar het rad van fortuin draait zo de wind staat, verdedig jezelf niet,(7)  soms heb je wind
mee(4)

liefs V


heleen

staven 4 is jouw wens gedachten, Zo zou jij het willen. Gelukkig, feestelijk en blij. Maar ik zie op de staven 4 kaart ook een groepje mensen zitten. Een jongen met groen shirt, praat naar de groep. Vervolgens zie je bij staven 7 een jongen die aan het vechten is. Je wens gedachten die je niet waar kunt maken, omdat je in conflict met jezelf. Het rad van fortuin wordt gezien als een gelukskaart. maar het is maar de vraag welke kant hij opdraait. Als ik 10 optel 1+0=1, kom ik uit bij de magier. Ik denk dat je de magier nodig hebt, om het rad van fortuin gunstig te laten draaien.

Heleen.

Sweetie

mijn jongen is hier geweest ... een jongen die aan het vechten is Heleen
Hij heeft 3 kaartjes uitgenomen van tarot en 3 van lenormand maar ik zal de tarot op mijn dagkaarten plaatsen en geen ander topic openen daarvoor de drie andere zal ik bij mijn dagkaarten van lenormand zetten

Het ziet er niet uit en ik heb mijn ogen om te huilen

Hier komen ze :

de dwaas - pentakels 4 op kop - en de magier op kop

dameblanche

#222
de dwaas is je doel waar je naar toe wilt,  en dat zijn vooral je eigen waarden weer gaan nastreven, verandering willen gaan doorvoeren, waardoor je weer uit dat torentje kan kruipen, weer naar de wereld kan toekeren en vooral meester weer worden over je zelf.....

ik denk dat deze jongeman nog moeite heeft om een weg in te gaan, hij is nog zoekende en vertrouwd nog niet op eigen kunnen....suus

Sweetie

nee inderdaad Marianne
en hij is niet geslaagd voor zijn GIP ( soort tessis ) en dus is het afgelopen moet zelfs geen examens doen ...18 jaar na school en niets in de hand .. al zou hij wel zijn jaar willen overdoen maar denk niet dat dit zal gebeuren
Hij wil wel vanalles doen maar tja

heleen

een onervaren jongeman, zonder de nodige levenservaring. Nog aan het begin van zijn leven. zekerheden zijn er (nog) niet, en maakt geen gebruik van talenten. Als de dwaas zich omkeert, dus als levenservaring komt, draaien pentakels 4 en de magier vanzelf. Wat mij opvalt is dat jouw geluk, jouw rad van fortuin op dit ogenblik gekoppeld is aan deze magier. Je maakt je dus zorgen. Maar ieder, ook al ben je er nauw mee verbonden, heeft zijn eigen touwtjes in handen. Jouw jongen moet zelf de keuze maken zijn talenten te gaan ontwikkelen.
Tarot kaarten zijn progressie kaarten, wat vandaag geld hoeft morgen niet meer voor 100% te gelden. Groei is altijd mogelijk.

Heleen.