Mijn dagkaartjes

Gestart door Sweetie, mei 17, 2012, 06:30:27 AM

dameblanche

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dan doe ik ook meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. ::)

Eveningstar

Ikke ooooook!

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

jahhh dat doen we, maar laten we dan wel dezelfde methode volgen, er zijn heel veel verschillend interpretatie,s maar die van de goddelijke driehoek is zo leuk vanwege de samenhang.

:-*

Sweetie

moet ik wel nog eerst boek hebben hé anders maak ik er eentje en kan iker al van leren

heleen

wakker geschrokken en daar zit je dan. rechtop in bed. gelukkig zijn er genoeg lichtpuntjes om je heen, sterretje van de kluizenaar, maan/zon bekers 8 en de pentakel, die is ook mooi geel. Ik zou hem gebruiken als lichtpuntje en niet als schild. Een schild heb je niet nodig, je bent niet in gevecht. Blijf even bij de kluizenaar in zijn rust en wijsheid, hij is jouw verlichting op je spirituele reis.
Heleen

Eveningstar

Ik stel dan voor, dat ons Suzy voor haar boek gaat, ons laat weten wanneer ze het in haar bezit heeft... wij allen dan eens tot die tijd ons gaan bezinnen over hoe we dit nieuwe topic gaan aanpakken en wat we precies er in gaan vermelden of ermee doen.

Wat denken jullie?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Daar kan ik me in vinden, hebben we een mooie start samen...
:-*

Sweetie

okidoki .. morgen eens kijken in de standaert kwestie dat ik het vlug heb anders bestellen bij eci maar daar duurt het een dag of 4
ik vind het een schitterend idee Evening 

Sweetie

Hoi Heleen
ja hoor en of dat er veel lichtpuntjes zijn

Wat mooi geschreven Heleen en ik volg je raad ook zo op

Bedankt meid  :)


Sweetie

Evening
Een nieuwe start ja ergens wel  :)
Het verleden dat heb ik moeten loslaten ... maar ja soms trekt het aan je nekvel hé
Ja die energie ik heb toch wat verzet vandaag beetje tegen de zin maar je kan niet altijd met je neus op het forum of aan de pc geplakt zitten hé

Bedankt Evening  :)




dameblanche

eerst vragen of ricca nog plek heeft .......
maar idd eerst beraadslagen in welke vorm we het gaan gieten...
we kunnen er niet een, twee, drie mee starten....
........
allerlei weetjes mb.t. numerologie...
maar helaas geen plek om een nummertje te maken ;D

Eveningstar

Een nummertje trekken ja en dan aanschuiven in de lange rij  :D :D :D.

Ja, natuurlijk nadat we weten, wat we willen, dan naar de Modjes stappen en overleggen. Maar zonder concept... mmm... . dat gaat niet zo goed hé.

Hé willen we een topic hier speciaal voor openen. Nu zitten we in Suzy haar topic.
Ik open er een topic voor bij "Algemene Forum".

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

ja anders zien ze mijn kaartjes niet meer liggen en creeer ik een heeleelllll laaang topic


dameblanche

topic openen onder de naam soiçante-neuf??????? :P

Sweetie

 :D :D :D :D Marianne ja goe gevonden