Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

rosie989

heerlijk om dit allemaal te lezen , al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet alles heb gelezen  :-X maar wat ik las was heerlijk,
Ik heb vandaag plantjes gekocht en het is heerlijk om daar eens van te genieten een plantje of een bloemetje....heerlijk..de kinderen naar school en een moment van rust...met de gedachte dat ik ze nu wel mis .... als de kinderen niet om mij heen zijn kan ik de rust nemen om eens lekker na te denken hoe ik ze mis en hoe ik ze straks weer kan gaan vertroetelen..hmmm

Liefs rosie

rosie989

even een gedicht,

vandaag is vandaag, geniet van elk moment..
wie weet wat er morgen komt, niemand dat is niet bekend .
Daarom is het genieten van de mooie dingen om je heen, kijk om je heen je bent immers niet alleen,
Ik zie vandaag de zon stralen een energie een mooie dag,
haal eruit wat er in zit, dan heb jij die brede lach.
Kijk eens diep naar binnen, is dat even mooi? dat ben je zelf je innerlijke kracht je eigen prooi.
Maak er ook gebruik van, zie wat jij daar hebt, alleen het gevoel al
dat jezelf hebt geschept!

veel liefde,kracht,licht
liefs rosie

luna

#347
Citaat van: Palomino op november 07, 2005, 23:09:01 PM
...Ik zit op de bank voor de tv; links van me ligt m'n dochter met haar hoofd op mijn been ,terwijl ik haar op haar rug kriebel. Tegen mijn rechterkant omarm ik mijn geliefde die zich tegen mij heeft gevlijt...Ik omarm het leven en geniet met volle teugen  :D :D :D.

terwijl je deze post stuurde :o
familie van barbapapa zeker  :-X

geniet ervan Palopipidum :-*

Vladimir

Citaat van: Opti-Mystique op juli 26, 2005, 17:58:42 PM
...van het feit dat ik vandaag de sleutel van mijn penthouse heb gekregen!!!!!!!!! :D ;D :D !!!!!!!! Nou ja, het mag eigenlijk boven de 10e verdieping pas officieel een penthouse heten en ik zit op 5... een wannabe penthouse dus! 0
pentÃ,·house (het ~)
1 appartement op de bovenste verdieping van een gebouw => dakappartement

Hoeveel 'hoeren' heb je ondertussen al onder contract?

*rofl*
Phi

Opti-Mystique

Citaat van: Mephisto op november 08, 2005, 21:36:49 PM
... Hoeveel 'hoeren' heb je ondertussen al onder contract?...

Hèhè... dat zet ik liever niet op het forum: je verrader slaapt nooit en de Belastingdienst ook niet.
Maar ik denk er inmiddels over om het penthouse hiernaast ook te hoe... ehh huren... :P

gtzz... Dolf

donna

waar geniet ik van .... van mijn kinderen!  :)

Palomino

Citaat van: donna op november 12, 2005, 10:37:39 AM
waar geniet ik van .... van mijn kinderen!  :)

....................... :D me too :D..........................
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

...Van eindelijk weer lekker met de kaarten werken , opnieuw die kippevelervaring als ze met me praten en duidelijkheid geven... :D

Liefs,
Palo

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

lola

#353
Vrijdag ga ik genieten van mijn katje wat ik erbij heb genomen, ik heb er al een.
Ik ga hem vrijdag halen.

En van mijn nieuwe forum wat ik aangemaakt hebt haha.  ;D

mamamaris

Ik geniet van mijn 2 Stones veldkaarten  :).

Palomino

Ik geniet van de liefde !
Ik geniet ook heel erg van de vier prachtige pups die Poema (onze hond) vier dagen geleden op de wereld heeft gezet  :D.

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Veroon

Het meest geniet ik van mijn 2 kindjes... Als ik hun hoor lachen dan breekt hier in huis de zon door :)
En het meest geniet ik van het voorjaar, van de jonge dieren allemaal en natuurlijk het betere weer (althans....zo behoort het te zijn)

rosie989

Wat denken jullie van het zonnetje de afgelopen dagen?

De bron van energie !

Liefs Rosie

Vladimir

mijzelf [schön wieder!]
;) ;D

Opti-Mystique

Citaat van: Mephisto op januari 17, 2006, 02:58:37 AM
mijzelf [schön wieder!]
;) ;D

Sommige dingen moet je maar niet visualiseren... :P