Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

happyme

#660
Hoe verklaar je een droom?
Citaat van: Ricca op juli 20, 2005, 22:17:53 PM
Doe dit op een manier alsof je aan een buitenaards wezen, dat helemaal niets van ons, onze wereld en onze cultuur afweet, uitlegt wat voor persoon of wat voor ding of wat voor situatie het is, waarover je gedroomd hebt.

The Green Beautiful/ La Belle Verte (ENG)  :) de film wordt gratis verspreid, anders zou ik dit niet doen, natuurlijk;

http://www.youtube.com/watch?v=p4Y85-rexgk

Pink

#661
Het is altijd weer zo wonderlijk om te zien hoe mooi dingen geregeld worden. Ben ik bezig met het uitbouwen van mijn eigen zaak. Komen er twee nieuwe mensen in de straat wonen die dit beiden net gedaan hebben. Een geweldige schat aan informatie komt mijn kant op.

Mijn dank is groot

Pink

Carla


Pink

Het leuke van thuis zijn, is dat je weer eens tijd maakt voor een goede kruiswoordpuzzel of een cryptogram. De sudokootjes doen het ook leuk.

En dan kom je erachter dat een dunne slijtplek van 4 letters een glee is. Altijd handig om te weten toch ;D (en zegt het iets over die serie op RTL 5. Die vind ik inderdaad wel wat wat sleets).

Pink

Varen

Heerlijk genieten van de eerste voorjaars zonnestralen al heen en weer wippend op de wip met dochterlief.


Carla


Varen

En nu genieten van haar eerste echte verjaardag op deze ver schrikkel lijke leuke dag :-)

Carla

Gefeliciteerd!
Een schrikkeldochtertje.. ik heb een schrikkelzus  :)

Varen


Leeuwin

Zo van opzij lijkt ze erg veel op jou Kraai. Is mijn bescheiden mening dan.

Ricca

Ook van mij een felicitatie voor papa Kraai. :)
From Ricca with Love

Varen

#671
Citaat van: Leeuwin op februari 29, 2012, 16:53:38 PM
Zo van opzij lijkt ze erg veel op jou Kraai. Is mijn bescheiden mening dan.

Niet alleen van opzij...  ;D

Ook van voren heeft ze veel van mij weg...


Leeuwin

Nou en of, ze heeft heel veel van jou weg!!!


Pink

#674
Citaat van: Julia op november 25, 2009, 09:46:41 AM
Citaat van: morticia op november 23, 2009, 15:09:17 PM
Ricca, de nieuwe kookafdeling  ;D  olé


Dat is écht wat voor Pink...  :)

Helaas ruik ik sinds mijn ongeluk niet alles meer (komt wel langzaam weer terug nu, gisteren rook ik voor het eerst weer gember en kerrie) dus de finesse ontbreekt. Maar het menu voor vandaag.

Gewokte spinazie met rozijnenen, geitekaas en croutons
In de oven gebakken krieltjes met knoflook
Gegrilde Lamskotelet
Lemon Cheesecake als dessert.

En de kookafdeling klopt. Ooit startte ik hier een topic voor het uitwisselen van recepten. Todat iemand mij erop wees dat zoiets niet spiritueel zou zijn. Ha, sinds kort weet dat alles Aarde nodig heeft en wat is nu aardser dan eten.

Pink