Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

klaproos1945

En nu in het Nederlands? Mijn Engels staat in de kinderschoenen.
Daar zou ik pas echt van genieten!!!

Veel liefs van klaproos1945

Pink

#541
Aanstaande zaterdag ga ik weer eens ouderwets lekker uit mijn dak. De personeelvereniging organiseert een "foute disco"

Ik heb inmiddels een hele foute roze Afro pruik, hele foute netkousen, foute zwarte laarzen met stiletto's, een glimmende hotpants, een corsetje erop en een bril met discoknipperlampjes. Nu alleen nog een Boa scoren. Eens kijken wat mijn nichten nog in de kast hebben hangen.

Ik heb er zin in.

Pink

Palomino

#542
...Afgelopen zondag  'Open ateliers in de Pijp' ; op de fiets door de buurt struinen en kijken waar de ateliervlag uithangt. Steeds in een andere sfeer terechtkomen, een kijkje nemen soms iets korter en soms lang,verwonderen, genieten. Zóveel verschillende mensen die zo veel uiteenlopende en prachtige dingen maken :D

Liefs,
Palomino 
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

AstroPsychologie

Ik geniet ontzettend van sporten, elke dag weer! =)

Kai Gong

Ik geniet iedere dag weer van meditatie en Fa studie!  :)

klaproos1945

Van een heerlijke zondag met muziek en mijn pc.

Danisha

Ik geniet dagelijks heel veel van muziek  :)

Leeuwin

Van een kop cappuccino met een historische roman of thriller erbij.

Danisha

Kwarktoetjes met musli hmmm  :)
Bakjes lang houdbaar ( uit de koelkast  ;) ) in de smaken aardbei en perzik in de ene winkel 40 cent in de andere winkel 35 cent  ;)
1 pak musli en voila! Probeer er elke dag 2 te nemen..

Danisha


Palomino

...van het heerlijke zomerse winterweer :D

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Danisha

van een joint hihi
straks 1tje kopen voor vanavond. liefs.

Pink

#552
Tintelende wangen omdat ik ontzettend ingepeperd ben, De sneeuwpop die pronkt voor mijn huis (met wortelneus en kraalogen), de geur van eigengebakken appeltaart in huis en het vooruitzicht van een kopje thee met appeltaart en een spelletje kolonisten met nicht en vriend en neef die hier gestrand zijn door het winterweer.

Pink

Fatin

Ik dacht oprecht dat je het als grap zo geschreven had, na mijn opmerking van gisteren, daar zou ik wel humor in hebben gezien ::)

:-[ sorry...

Pink

#554
Citaat van: Fatin op december 20, 2009, 15:52:25 PM
Ik dacht oprecht dat je het als grap zo geschreven had, na mijn opmerking van gisteren, daar zou ik wel humor in hebben gezien ::)

:-[ sorry...

Ik volg je even niet. Ik geniet ontzettend van de sneeuw . Zeker met het vooruitzicht dat ik over een paar dagen op een terras in de zon zit.  8)

En je opmerking vind ik alleen maar heel erg lief. Hij kwam mijn hart binnen en vulde het met dankbaarheid.

Pink

PS: Heb mijn leesbril opgezet en de taalfouten eruit gehaald.