Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Pink

Hello mr and mrs,

Dan duw ik jullie allebei en zullen we daarna met zijn drietjes op de trampoline. Kijken of we naar de hemel kunnen springen.

Pink

Fatin

Citaat van: Palomino op november 08, 2008, 13:17:03 PM
Ik ben nog aan het nagenieten van de prachtige bossen in Drente waar ik een paar weken geleden vier dagen met mijn vriendin ben geweest.
De bomen, het gekleurde herfstkleed, al die verschillende paddestoelen-en stoeltjes die tussen de mossen en bladeren omhoog zijn gekropen...de lage herfstzon die de mooiste plekjes verlicht en de héérlijke geur. Het voelde bijna magisch, en ik stelde mij elfen en kabouters voor die daar op het sterremos komen chillen  :)
We hebben zelfs vliegezwammen gezien en tamme kastanjes gevonden, die we eenmaal weer thuis in Amsterdam, hebben gepoft  :P
In de met mos begroeide stronken, de grillige vormen kon ik wezens onderscheiden die mij dingen duidelijk maakten. In een prachtige bol sterre mos, bedekt met een aantal bladeren en takjes zag ik mijn dochter Shona naar me kijken. Ze zei me dat ze het niet leuk vond dat ik weg was, maar dat het goed met haar ging en dat ik mocht genieten.
Even later ging mijn mobiel en belde ze me om me te vertellen wat ik zojuist al had waargenomen... :)
Lieve mama kwam ook meerdere keren uit de natuur tevoorschijn om me te laten weten dat het goed is  :-*

Liefs,
Palomino

Inspirerend, nu krijg ik toch het gevoel buiten geweest te zijn. Dank je wel. X

Opti-Mystique

Citaat van: Pink op november 12, 2008, 10:11:53 AM
...Dan duw ik jullie allebei en zullen we daarna met zijn drietjes op de trampoline. Kijken of we naar de hemel kunnen springen...

Uhm... *slik*... ik heb eigenlijk een beetje hoogtevrees. Palootje en ik kunnen wel ongelijk springen met jou en je lanceren... dan hoef je jezelf alleen nog maar op te trekken, zodra je bij het puntje van de maan kan...




;D

Palomino

@Opti...lees ik dat nou goed... :o...Wil jij dat we Pink naar de Maan helpen  ;D...?

@Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Opti-Mystique

#484
Ghèhè... een interpretatie zegt zoveel over het hoe van de gedachtengang... Foei, Palo!! :P

Palomino

...O.K., ik zet me zelf wel even met handjes op de rug in de hoek  :P... en daarna kunnen we samen Pink naar de Zon jumpen...daar kan ze een straaltje grijpen en dat mee naar de Aarde nemen... :D

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pink

Hellow,

Weten jullie dan niet dat ik al jaren naar de Maan ben ::)

Zonnige groet van Pink-R-Bell

Palomino

...de kleine lichtsterretjes in de regendruppels op het raam  :).

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pink

Winter Wonderland in Maastricht

Julia

Dat Carly binnenkort weer terug komt.

Palomino

...Van een heerlijke strandwandeling die begon met zware wind tegen en vaak omkijkend naar de zonsondergang, de lucht die ieder seconde verandert. Soms grote zwarte wolken in de prachtigste vormen, dan weer dunne wolken en daar door heen de ronde vorm van de zon zo mooi zichtbaar.                                                     Als ik weer omkijk zijn ze weer dik en donkergrijs en met vuur omrand. Dan weer was de zon helemaal verdwenen, maar verraad ze haar aanwezigheid vervolgens door ons een nieuw stukje lucht voor te spiegelen in het dunne laagje zeewater op het zand in de toekomst...Zo mooi :D !
We drinken een warme chocomelk met rum.
Op de terugweg hebben we de wind in onze rug en is het al aardig donker. De honden blaffen niet meer als het begint sneeuwen en we hebben het niet koud met onze dikke kleding en daarover een regenpak.
De lucht lijkt nu stil te staan en waar nog zo kort geleden de zon alles constant liet bewegen, bevindt zich nu een lichtblauwe zone met daarboven een donkergrijze lucht.
We schoppen het zeeschuim en de wind blaast de vlokken tot ver voor ons uit.
Als het begint te onweren lopen we het laatste stuk over de boulevard naar het station.
De trein terug naar Amsterdam.

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

...van de kippesoep die ik aan het maken ben  :).

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Pink

Van het feit dat ik elke dag weer zie wat voor gezegend mensenkind ik ben.

Pink

Julia

...van mijn zoon die vanochtend blij in z'n bedje ligt, omringd door z'n sinterklaas-cadeautjes..., en die ik een ontbijtje op bed heb gebracht  :). En van het druipende ei-geel over z'n nieuwe Pokemonblik...  ;D

Pink

Van het feit dat ik nu de tijd neem om al die kleine klusjes die door een te volle agenda zijn blijven liggen, wel te doen. Opruimen geeft ruimte.

Pink