Waarvan geniet jij...?

Gestart door palomino, september 05, 2004, 02:55:17 AM

Palomino

....En vanochtend de verpersoonlijking van Koning Winter,een sneeuwman in het park ,met een gigantische erectie... ;D ;D ;D Lang Leve de Koning !

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Opti-Mystique

Citaat van: Palomino op maart 03, 2005, 13:32:23 PM
....met een gigantische erectie... ;D ;D ;D Lang Leve de Koning !

Nou; best dapper, deze koning inderdaad..!!
Je zou bij deze temperaturen in de buitenlucht toch zeggen, dattie z'n snakie in een handzamer formaat ergens opgeborgen zou hebben zitten... ;D ;D ;)

janice

Citaat van: Opti-Mystique op maart 03, 2005, 12:20:04 PM
Ik geniet in stilte van de sneeuw... als ik uit mijn raampie koekeloer en de sprookjesachtige-wereld-onder-een-dik-pak-sneeuw zie... Prachtig!!
mooi he :D
Citeer
En ik vloek hardop, zodra ik er door moet... Nee; ik ben een fan voor zover ik het mag zien, maar praktisch gezien vind ik het één groot drama. Nat, koud, glad, goor...!!
Ernstig he :D
Citeer
Alleen zeer welkom als het braaf ligt te wachten tot ik m'n ski's paraat heb... 8)
Ski's laat ik aan m'n blanke medemens over ;)
Zou ik wel op ski's in Oostenrijk staan dan denk iedereen waarschijnlijk dat ik verdwaalt ben ofzo  ;D
Of heeel errrrrg bruin geworden  8)
Ik kies dus eerder voor zon zee strand 30 graden bikini 8)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Vladimir

Palo,

Schitterend zoals je hier de kinderziel en ouders aanpakt..
Uithoudingsvermogen.. Hoe ouder je wordt, hoe langer je doorgaat. (hoe intenser het plezier?).

*grijns* bij de gedachte *

Pa & Ma nemen hond & kinderen mee naar het park. Kinderen & pa zetten de aanzet tot een sneeuwpop, want er ligt zoveel sneeuw. Hond & ma staan tot diep in de nacht te zwoegen om een sneeuwpop af te maken die was bedoeld voor de middagpauze..

of dien ik Pa & Ma om te wisselen? Mij eender.. ;D

Vladimir

@Janice,

Hoezo komt me dat beeld bekend voor?
Eerlijk gezegd: als ik het geld zou hebben, zou ik je stante pede uitnodigen voor skilessen, samen. Ik heb ook nog nóóit op die dingen gestaan (en wil dat eigenlijk wel zo houden; doe mij de bergen van Peru maar..)

;D ;D

Muts

langlaufen is wel te doen hoor phi ;)

Opti-Mystique

#321
Van ineens het kwartje horen vallen... het licht zien... of... 8)
(en dan nog semi-verwijtend tegen jezelf zeggen: "dat ik daar niet eerder op gekomen ben... ;D )

Maar het blijft een lekker gevoel om ineens voor jezelf te weten hoe of wat... ;)

Liefs van Dolf

Palomino

...Open ramen ,waar de wind door naar binnen waait en het lentezonnetje schijnt... :D

Liefs
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Sunchild

Citaat van: Palomino op maart 16, 2005, 11:55:44 AM
...Open ramen ,waar de wind door naar binnen waait en het lentezonnetje schijnt... :D

Liefs
Palo

:P Dank je wel, dat maakt mijn werkdag er alleen nog maar leuker op  :'(


Geniet er maar lekker van  ;D

Palomino

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

'K moest wel 80 keer niezen vandaag...en heb dus net zo veel keren die heerlijke opluchting ervaren die je dan voelt !

Liefs
palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Vladimir


Palomino

HAAAAAAAAAAAAAAAAATSJOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEEOEO !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Was more like it... 8)
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

snowdrop

Citaat van: Palomino op april 02, 2005, 00:20:44 AM
'K moest wel 80 keer niezen vandaag...en heb dus net zo veel keren die heerlijke opluchting ervaren die je dan voelt !
Palo, jij weet zelfs aan hooikoorts een positieve draai te geven.  ;) Geweldig!  :-* Snow

Palomino

Citaat van: snowdrop op april 02, 2005, 16:52:52 PM

Palo, jij weet zelfs aan hooikoorts een positieve draai te geven.  ;) Geweldig!  :-* Snow

De nacht die erop volgde was echter minder geweldig en gisteren heb ik ook de hele dag ziek in bed gelegen met flinke koorts... :-\ en dat terwijl het zulk schitterend weer is ! Vandaag gaat het gelukkig al weer stukken beter... :)

Liefs
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.