Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 3

Gestart door kristina1975, februari 01, 2012, 00:23:04 AM

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op februari 09, 2012, 07:13:29 AM
Staven 4 en de Toren van Lenormand. Misschien wederom kans op geluk als ik het maar toe laat.

Liefs H

grote staven en kleine figuren...feesten en feestvieren kan vleugels geven en tot grote hoogten doen stijgen...
ja we zouden wel willen, maar de hoge muren van de toren houdt je tegen hatsie

binnen in dat torentje zit een meisje dat barst van energie, die vanalles en nog wat wil, maar o zo,n dikke muren......
en de ophaalbrug is ook nog eens stuk.......................

PinkJupiter

Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 09:03:23 AM
Citaat van: hatsjepsoet op februari 09, 2012, 07:13:29 AM
Staven 4 en de Toren van Lenormand. Misschien wederom kans op geluk als ik het maar toe laat.

Liefs H

grote staven en kleine figuren...feesten en feestvieren kan vleugels geven en tot grote hoogten doen stijgen...
ja we zouden wel willen, maar de hoge muren van de toren houdt je tegen hatsie

binnen in dat torentje zit een meisje dat barst van energie, die vanalles en nog wat wil, maar o zo,n dikke muren......
en de ophaalbrug is ook nog eens stuk.......................

Heeft het meisje geen vlechten die ze kan neerlaten ?  Verrek die ophaalbrug en dikke muren, als je goed haar hebt, dan is het zo gepiept.  Wel opletten dat je geen heks binnen haalt hé  ;D

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op februari 09, 2012, 07:54:41 AM
goede morgen marianne

het is niet te geloven wat voor kaarten er vandaag zijn ???

doel~duivel~hond  :-X

taak~ het oordeel~anker  ???

kans~ster~sleutel  ;D

oplossing~keizer  :-*

klaproosje

jônge jônge...en dat zo net veur de vaste loavend.......dat weurt gèt doa in broenssem....

je ketenen afwerpen gaan dat is je doel, niet meervastgeketens zijn aan je eigen doemdenken...
je zult hier een definitieve beslissing in moeten gaan nemen, definitief hiermee gaan afrekenen....de ster heeft je hoop, wnat de hoop blij je houden klaproosje, je zoekt het her en der, je hebt het ook her en der gezocht...maar blijft hopen op de totlale bevrijding...
de keizer raadt je aan dit wat meer struktuur in je gedachten te brengen...dat gaat nog alle kanten vaak uit....

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
zwaarden Aas en van de lenormand 32 = het maantje
onderscheid maken welke gevoelens ik toe laat en welke niet
liefs Rianna

dameblanche

ook de lenormand-kaarten liegen er niet om...eigenlijk zo een trouwe en vaste relatie uitkomst brengen...
maar die moet je eerst met jezelf gaan opbouwen....
alaaf......klapreukske :P ;)

dameblanche

#230

PinkJupiter

Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 09:11:49 AM
PJ http://youtu.be/NwRWP29biqc

;D ;D ;D Wow Moederke, weet ik ineens wat ik ga dragen deze zomer:  bloesjes waardoor mijn schouders bloot zijn, lange rokken en cowboybotjes, alles in het stralend wit !!!!! 

;D

dameblanche

rianne...geweldige kaarten vandaag....
de zwaarden aas, zo maar uit het niks een wolk reikt je zie aan, je hoeft er niks voor te doen...
de zwaard is het wapen van de geest, het element lucht...
je hebt het zwaard kado gekregen...voor jezelf en voor de wereld, doe er iets mee...begrijp waarom dit zo is, handel er naar en laat je verstand schitteren....het komt erop neer dat je vandaag ee nverstandig besluit gaat nemen..............................................

verstand komt met de jaren...hihi

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op februari 09, 2012, 09:16:14 AM
Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 09:11:49 AM
PJ http://youtu.be/NwRWP29biqc

;D ;D ;D Wow Moederke, weet ik ineens wat ik ga dragen deze zomer:  bloesjes waardoor mijn schouders bloot zijn, lange rokken en cowboybotjes, alles in het stralend wit !!!!! 

;D

stralend wit??/ het ligt er maar aan welke waspoeder je gebruiken gaat.... ;D
laat het niet vallen, anders is het gebroken wit....

jericho

hallo iedereen,

dagkaartjes voor vandaag:
aas van zwaarden en slang.

aas van zwaarden staat voor helderheid die nodig is om de juiste beslissing te nemen, maar de slang wijst me erop om alert te zijn ...

dameblanche

inzicht verkrijgen in je levensdoelen, maar daarbij wel realisitsch wezen...jezelf niet misleiden..........

Palomino

Goeie Morgen allemaal,

Gisteren trok ik: Centrumkaart: Hogepriesteres
                           Kruiskaart     : Koning van Pentakels


Naar mijn intuïtie luisteren en geaard blijven.

Liefs, Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche

Citaat van: Palomino op februari 09, 2012, 10:23:32 AM
Goeie Morgen allemaal,

Gisteren trok ik: Centrumkaart: Hogepriesteres
                           Kruiskaart     : Koning van Pentakels


Naar mijn intuïtie luisteren en geaard blijven.

Liefs, Palo

de hoge priesteres, een kaart van de grote arcana, en de kruiskaart een hofkaart....
en ook nog eens een sterke hofkaart....
de hoge priesters staat aan het begin van de reeks, een grote intuitie vermogen, maar er zullen een hoop tegensrijdigeden in jezelf opgelos moeten gaan worden, daar ben je ook volop mee bezig...
maar je kunt nooit aan je zelf opgelegd ideaalbeeld voldoen.....
je legt je veel en veel te veel op palo..... :-[

rianna

Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 09:17:09 AM
rianne...geweldige kaarten vandaag....
de zwaarden aas, zo maar uit het niks een wolk reikt je zie aan, je hoeft er niks voor te doen...
de zwaard is het wapen van de geest, het element lucht...
je hebt het zwaard kado gekregen...voor jezelf en voor de wereld, doe er iets mee...begrijp waarom dit zo is, handel er naar en laat je verstand schitteren....het komt erop neer dat je vandaag ee nverstandig besluit gaat nemen..............................................

verstand komt met de jaren...hihi
hoi Marianne
ja hoor dat is zo ik heb zeker voor me zelf een beslissing genomen om niet de verantwoordelijkheden van andere op mij te nemen  dat is niet mijn taak en daar blijf ik bij
goed he hihihi
liefs Rianna

assie63

Citaat van: marianne op februari 09, 2012, 08:58:44 AM
Citaat van: assie63 op februari 09, 2012, 07:05:47 AM
goedemorgen allemaal

staven heer-zwaarden 2-staven vrouw

een man en vrouw die niet tot elkaar komen doordat ze zich emotioneel afsluiten

inderdaad ee nkoppeltje toont zich hier....staven koning en sytaven koningin.....met elkaar in gevecht omdat zij beide koppig zijn...... ;) zij sluiten allebei hun hart af.....uit angst gekwetst te worden...beide hebben ook een blinddoek voor....
tja staven koning is aan zet, voor mij geen gevecht, ik heb mijn strijd al gestreden, tja ik laat mij niet meer kwetsen, en dat weet hij maar al te goed, Dank voor duiding, assie xx