Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 3

Gestart door kristina1975, februari 01, 2012, 00:23:04 AM

jericho

hallo iedereen,

vandaag de geliefden en de zonne van lenormand

Gisteren een zalige (spirituele) babbel gehad met een fantastische dame die al een tijdje op mijn pad gekomen is. Het heeft me de kracht en bevestiging gegeven die ik eigenlijk wel nodig had. Dit liefdevolle gebaar van gisteren werkt ook vandaag nog door. De geliefden laten me volmondig ja zeggen tegen de keuze die ik maakte. De zonne geeft me moed en zelfvertrouwen!  8)

hatsjepsoet

Citaat van: jericho op februari 17, 2012, 09:58:53 AM
hallo iedereen,

vandaag de geliefden en de zonne van lenormand

Gisteren een zalige (spirituele) babbel gehad met een fantastische dame die al een tijdje op mijn pad gekomen is. Het heeft me de kracht en bevestiging gegeven die ik eigenlijk wel nodig had. Dit liefdevolle gebaar van gisteren werkt ook vandaag nog door. De geliefden laten me volmondig ja zeggen tegen de keuze die ik maakte. De zonne geeft me moed en zelfvertrouwen!  8)

Klinkt erg mooi, Jericho. Klinkt zeer positief, geniet er maar van!

Liefs, H.

hatsjepsoet

Goedemorgen allemaal,

Vandaag de Zot en de Dame van Lenormand. De Zot is een grote Arcana kaart dus gaat het om iets belangrijks wat langer gaat duren. De Zot adviseert mij om juist wat meer onbezonnen en luchtiger in het leven te staan of laat zien hoe ik misschien ben: niet kijken waar ik loop, blind zijn voor gevaar. Volgens mij ben ik me wel bewust van de realiteit, de laatste dagen juist pijnlijk bewust.
De Dame kan ikniet interpreteren en het valt me op dat ik zo wie zo weinig kan vinden over de Lenormand op het internet. De betekenissen slaan vaak op combinaties met andere Lenormandkaarten maar ik trek altijd maar 1 Lenormand kaart samen  met de andere kaart.

Liefs, H.

rianna

Citaat van: marianne op februari 17, 2012, 09:18:16 AM
hihi rianne, onverhoopt verliefd worden op een ander...ga je dan stil in een hoekie zitten wachten totdat het over is?
als je er niks mee doet, dan kun je nog lang in dat hoekkie zitten ;D
hahhaha nee joh dat gebeurd mij niet hoor zulke dingen
bij mij leggen ze een kaartje neer goed voor een nieuwe ahahahhah
laat ik maar houden wa tik heb  lijkt mij beter :)
liefs Rianna

jericho


Klinkt erg mooi, Jericho. Klinkt zeer positief, geniet er maar van!

Liefs, H.
[/quote]

Thx H, zal ik zeker doen! :-*

dameblanche

Citaat van: kreeft op februari 17, 2012, 08:08:40 AM
goeiemorgen,  :)

bekers6
ridder v/d staven
schildknaap v/d zwaarden
?
goed gevoel en gedreven om vooruit  te geraken
alleen die schildknaap geeft nog een beetje twijfel
?
ik las de uitleg en zeg nu gewoon zoals het op mij overkomt :)

:)

bekers 6
evenwicht gaan verkrijgen in geven en nemen,
je hebt het idee dat je achter zaken aan loopt, dat je te veel geeft, weinig erkenning krijgt
toch blijf je doorgaan, hopend op betere tijden en ook hopend op veranderingen.

dameblanche

Citaat van: jericho op februari 17, 2012, 09:58:53 AM
hallo iedereen,

vandaag de geliefden en de zonne van lenormand

Gisteren een zalige (spirituele) babbel gehad met een fantastische dame die al een tijdje op mijn pad gekomen is. Het heeft me de kracht en bevestiging gegeven die ik eigenlijk wel nodig had. Dit liefdevolle gebaar van gisteren werkt ook vandaag nog door. De geliefden laten me volmondig ja zeggen tegen de keuze die ik maakte. De zonne geeft me moed en zelfvertrouwen!  8)

ha fijn jericho, heb je toch kontact met haar gekregen....
is de moeite waard geweest.....
relaties met anderen is belangrijk voor je, je besft meer en meer dat je niet alleen staat, je hebt contact en verbintenissen met andere nodig, dat geeft je ook nieuwe energie...
verbintenissen met anderen is belangrijk voor je omdat je dan samen het innerlijk kan ervaren.

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op februari 17, 2012, 10:30:41 AM
Goedemorgen allemaal,

Vandaag de Zot en de Dame van Lenormand. De Zot is een grote Arcana kaart dus gaat het om iets belangrijks wat langer gaat duren. De Zot adviseert mij om juist wat meer onbezonnen en luchtiger in het leven te staan of laat zien hoe ik misschien ben: niet kijken waar ik loop, blind zijn voor gevaar. Volgens mij ben ik me wel bewust van de realiteit, de laatste dagen juist pijnlijk bewust.
De Dame kan ikniet interpreteren en het valt me op dat ik zo wie zo weinig kan vinden over de Lenormand op het internet. De betekenissen slaan vaak op combinaties met andere Lenormandkaarten maar ik trek altijd maar 1 Lenormand kaart samen  met de andere kaart.

heb jij niet een belangrijk besluit genomen hatsie...?
ga je het eens op een andere manier bekijken?
het is allemaal wat zwaar...
weetwel dat je het allemaal beziet zoals het in JOUW verbeelding bestaat...
vergeet niet dat een ander het anders zal bekijken, diegen staat daar ook anders in...
het is jouw beleving in jouw belevingswereld...

ben je

Liefs, H.

jericho

die vrouw waar jij het op hebt, heb ik een afspraak mee kunnen maken. De vrouw van de babbel is diegene waar ik al een tijdje een band mee heb opgebouwd en die me trouwens doorverwezen heeft naar die andere. Kan je't een beetje volgen?  :)

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op februari 17, 2012, 12:47:16 PM
Citaat van: hatsjepsoet op februari 17, 2012, 10:30:41 AM
Goedemorgen allemaal,

Vandaag de Zot en de Dame van Lenormand. De Zot is een grote Arcana kaart dus gaat het om iets belangrijks wat langer gaat duren. De Zot adviseert mij om juist wat meer onbezonnen en luchtiger in het leven te staan of laat zien hoe ik misschien ben: niet kijken waar ik loop, blind zijn voor gevaar. Volgens mij ben ik me wel bewust van de realiteit, de laatste dagen juist pijnlijk bewust.
De Dame kan ikniet interpreteren en het valt me op dat ik zo wie zo weinig kan vinden over de Lenormand op het internet. De betekenissen slaan vaak op combinaties met andere Lenormandkaarten maar ik trek altijd maar 1 Lenormand kaart samen  met de andere kaart.

heb jij niet een belangrijk besluit genomen hatsie...?
ga je het eens op een andere manier bekijken?
het is allemaal wat zwaar...
weetwel dat je het allemaal beziet zoals het in JOUW verbeelding bestaat...
vergeet niet dat een ander het anders zal bekijken, diegen staat daar ook anders in...
het is jouw beleving in jouw belevingswereld...

ben je

Liefs, H.

Hé Marianne,

Daar heb je een punt. Ik realiseer me de laatste dagen dat ik mijzelf wederom gek maak met allerlei gedachtes over de ander waarvan ik bijna zeker weet dat het zo is. Ik doe dat zolang ik geen zekerheid heb over wat er werkelijk waar is maar ik ben voor bepaalde dingen bang en dan denk ik negatief. Het zal wel ..... zijn, hij zal wel .... denken over mij of wat dan ook. Het lijkt wel alsof ik altijd op zoek ben naar de afwijzing terwijl ik die tegelijkertijd niet aan lijk te kunnen.

Je eindigde trouwens met 'ben je", had je je zin nog niet afgemaakt?

Liefs, H.

dameblanche

ja haha, ben je je daar niet de laatste dagen van bewust aan het worden?
dat was de zin.....
of het in werkelijk ook allemaal zo is als jij het beziet?
vaak dagdromen we veel, en op een gegeven moment denken we ook dat het alemaal zo is.....

hatsjepsoet

Hi hi, Marianne, twee zielen één gedachte  ;)
Ja, ik ben heel goed om veel te denken en zeker negatief als het mijzelf betreft en als het om iets belangrijks gaat. Ik kan daar dan zo verstrikt raken dat ik inderdaad er van uit ga dat het zo is. Ik kwam mijzelf dan ook vreselijk verliezen in astrologie en tarot. De antwoorden die ik niet heb in de werkelijkheid die ga ik daar zoeken. Als ik een vraag stel aan de kaarten en deze geeft een positief antwoord dan geloof ik het niet, is het antwoord negatief dan bevestigd het mijn angst, raak ik in paniek en doe ik nog meer leggingen.

Maar hoe kom jij aan die wijsheid? Zag jij het in de kaarten wat je vandaag bij mij beschreef? Of voel je dat? Of is het vanwege wat je weet van mij?

Liefs, H

assie63

Citaat van: marianne op februari 17, 2012, 09:26:05 AM
Citaat van: assie63 op februari 17, 2012, 07:06:24 AM
goedemorgen allemaal


staven heer-penakels 6-keuzes

hulp aanvaarden van een heer door een keuze te maken

staven koning, een krachtige kaart....je blaakt van energie...je komt vandaag meer in je evenwicht en gaat genieten van een groter wordende stabiliteit....
ga je vandaag iets voor jezelf doen of kopen??
nou eigenlijk niet zoveel energie vandaag  ;D, wel wat stabieler, niks gekocht alleen boodschappen, Dank voor duiding, assie xx

dameblanche

het gaat niet om presies vandaag...
het gaat hierover dat je een behoorlijke dosis energie hebt verkregen bij het feit dat je werd verkozen uit 30 sollicitanten..dat heeft je omhoog gekrikt....
hoe de rest zal uitpakken is echter nog de vraag, en ook dat knabbelt dan weer wat van die energie af.....

kristina1975

Goedemorgennnnn
Geen ridder voorbij gekomen hoor....hoewel met een big smile voorbij gelopen :) maar die is mijn ridder niet. Ik zie mezelf nu niet weer gaan studeren dus ga ik vanuit dat t boek van dw ridder is.
Ik heb net
De kelken 7 en de dame

Kelken 7 zijn mijn wensen behalve de draak dan, ook mijn besluitloosheid ook mijn creatieve ik toch snap Ik de advies tussen beide niet...o ja
Om mijn wensen te kunnen verwezenlijken moet ik me als een dame gedragen....
Grrr dat is t boek misschien ik wil een cursus hoe en wat met mannen en dame zijn toch ....