H's dagkaarten

Gestart door hatsjepsoet, maart 02, 2016, 14:44:16 PM

Gabriëlla

@Hatsjepsoet,
Jouw Zwaarden 10 lijkt wel een aanvulling te zijn op wat ik gisteren aan jou schreef. Hij lijkt nog eens te benadrukken dat je niet bent zo die mensen jou vroeger zagen! Het waren je vader/moeder en/of anderen die hun problemen op jou projecteerden, puur omdat ze schijnbaar niet bij machte waren om hun problemen anders op te lossen. Wederom het advies om het beeld wat zij over jou hebben/hadden los te laten en puur en alleen maar te kijken naar wie je zelf bent! De Hogepriesteres (je kaart van gisteren) gaat jou daarbij helpen. Zie de opkomende zon (persoonlijkheid) op die kaart.
Je hele nieuwe ik komt eruit!

Voor mij vandaag De Duivel :P ::) Ik weet het niet precies dus neem ik ook maar even mijn kaart van gisteren erbij. Ik kan niet tot een andere conclusie komen dan dat ik op emotioneel gebied vastgelopen ben. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik me ook wat droevig en moe voel. Inderdaad een gebrek aan illusies (kaart van gisteren) en vannacht ook stom gedroomd. Ga straks eens even een droomanalyse voor mezelf maken.

GABRIELLA

hatsjepsoet

Jij hebt ook wat moeilijker kaarten, Gabriëlla. En je merkt het ook, zo te lezen.
We zitten beiden een beetje vast, emotioneel, denk ik. Wel interessant om eens een legging te doen hoe daar mee om te gaan.

En welke kaart heb jij vandaag, Klaproos?

klaproos1945

Vandaag is de koning van de staven mijn kaart Hatsjepsoet





Gabriëlla

Goede kaart die Staven Koning. Betekent Klaproos dat jij het voortouw gaat nemen!

hatsjepsoet

Hele mooie kaart. Lekker veel energie!

hatsjepsoet

Goedemorgen, vandaag heb ik koning van bokalen terwijl ik aan het "smeken" was dat men mild naar mij gaat zijn. Vandaag is er namelijk een bespreking over mijn situatie van vorig jaar en zullen ze waarschijnlijk bedenken welke stappen er ondernomen gaan worden.

klaproos1945

De koning vertelt jou Hatsjepsoet dat je vooral niet moet twijfelen aan je eigen waarden.

Het lange geplooide gewaad-6
Positief ;vergroeid, verweven met de troon  met de tuin/ wijngaard.
Negatief;( Doener'zonder grenzen  en overzicht).
Zich niet verliezen in alle drukte en bedrijvigheid, maar bewust proberen aanwezig te zijn.

Krijg jij nog een kans van jezelf in dit verhaal?
Is het tot een proces gekomen?
Is het verstandig om een advocaat te nemen?
Sta jij van schrok (schok) nog onstabiel in dit gebeuren.

Mijn dag kaart is De Ridder van Pentakels

Gabriëlla

Ditmaal alle drie (toevallig?) een persoonskaart.

@Hatsjepsoet
Jij trekt Bokalen Koning nogal eens de laatste tijd toch? Kan dit jouw belangenbehartiger voorstellen? Kan het zijn dat ook jij een advocaat gaat inschakelen, mogelijk omdat jij het niet met hun besluit eens bent?

@Klaproos
Pentakels Ridder geeft toekomstige ondersteuning aan. Maar ook jouw ijver om verder te komen in iets.

Voor mezelf heb ik Staven Schildknaap getrokken. Het verborgene wordt langzaamaan geopenbaard!

GABRIELLA

hatsjepsoet

Inderdaad erg toevallig, Gabriëlla, alledrie een persoonskaart.

Wat mij betreft, ik heb inderdaad een jurist ingeschakeld toen ik werd ontslagen. Op haar val ik nog weleens terug als ik er zeker van wil zijn dat het allemaal rechtvaardig gaat. Desondanks heb ik niet het idee dat ze mild over me gaan oordelen. Ik voorzie dat ik toch aangeklaagd ga worden en daar gaat veel tijd overheen. Als dat achter de rug is, heb ik waarschijnlijk een stempel waar kijker meer van af kom en waardoor ik niet meer in mijn oude vak terecht kom. En ik vrees dat we daar weinig tegen kunnen doen.

Maar goed, jullie hebben mooie kaarten, dames! En vooral omdat ze mooie ontwikkelingen vanuit jezelf aangeven.

Vandaag staven 6. Er komt succes aan. Zo voelt het momenteel niet maar ben een beetje de hoop en vertrouwen kwijt.

Gabriëlla

Staven 6 zegt mij eerder dat de uitslag van het aankomend proces mee kan vallen! Je kunt het in ieder geval beter aan dan je nu denkt.

Voor mij vandaag Kracht!


GABRIELLA

hatsjepsoet

Ik hoop dat je gelijk krijgt, Gabriëlla!

Maar Kracht vind ik een hele mooie kaart! Met compassie omgaan met je driften, instincten zodat ze niet de overhand nemen. Mijn persoonskaart, geloof ik.

En jij, Klaproos?

Gabriëlla

Klopt Hatsjepsoet!
Mijn aard is nogal intens.

klaproos1945

 ;)
hoi Hatsjepsoet vandaag een beetje terug getrokken geleefd het is de heremiet als dagkaart

klaproos1945

   ;) goede morgen vandaag staven 5

vandaag mijn stoute schoenen aan gedaan.
door mijn eigenzinnig willetje ferm aan de kant te schuiven....
Weer goed voor mezelf zijn en braaf de pilletjes die de dokter me heeft voor geschreven te gaan slikken....
Gelukkig is de tegenstrijdigheid in mij weer recht getrokken dit is dan een noot die gekraakt moest worden...

Sorry dames maar moet even met mezelf in het reine komen...... ;D

hatsjepsoet

Waarom sorry? Je zorgt toch goed voor jezelf?

Staven 5 is een mooie speelse kaart. En hij slaat zeker op wat je gedaan hebt: je eigenzinnige willetje opzij gezet maar wel ten goede van jezelf. En gelijk minder tegenstrijdigheid. Erg prettig, lijkt me.

Vandaag voor mij zwaarden 2. Hij valt vaak bij aarts twijfelaars, lees ik. Nou, dat ben ik wel  :)
Maar het pad is momenteel niet makkelijk en dat maakt mij onzeker. Desondanks ga ik wel door, ik geef niet op. Ik hoop dat dit uiteindelijk zijn vruchten gaat afwerpen.