H's dagkaarten

Gestart door hatsjepsoet, maart 02, 2016, 14:44:16 PM

klaproos1945

       @ wat dat vervloeien met anderen is wel eens moeilijk 8)
maar blijkbaar als je lang genoeg alleen woont dan Dan vloei je eigenlijk met jezelf samen.
En dat Hatsjepsoet is ook een hele mooie ervaring.
Dan gaat dat gevoel van teveel op andere gericht zijn over en word de behoeft steeds minder.

Het solderen is goed gegaan met een beetje hulp (hahum) heb ik mijn eerste glazen vogeltje
afgewerkt en bijna klaar gemaakt, het krijgt de volgende keer nog een vredes takje een oogje en snaveltje.
Het SGL is een dagbesteding die sinds 3 weken door mij bezocht kan worden, een hele dag in de week.
Nou is dat helemaal alleen wonen mooi onderbroken met een dagbestding bij het SGL


Bokalen 2 zegt in de dagkaart beschrijving

Goed met emoties om kunnen gaan.
- dat is een levensopgave, waar u  iedere dag weer voor gesteld word.

Kan jij goed met je emoties overweg H.
Wij hebben een gedeelde vreugde en die telt dubbel vandaag met mijn pentakels aas er bij
omdat die zegt dat het leven een nieuwe kijk geeft op ons zijn.

Gabriëlla

@Hatsjepsoet
Zeer treffend dat jij vandaag deze kaart trekt! Het vervloeien van je gevoel en verstand! Heeft inderdaad met jezelf in het reine komen te maken. Zie dit als een heel mooi begin

@Klaproos,
Een op handen zijnde mooi nieuw begin na een zeer roerige periode in je leven. Je zult datgene van de aarde krijgen wat je nodig hebt, wees dus niet bang voor tekorten!

Gabriëlla

Mijn kaart voor vandaag is De Magiër! Diverse manieren om te communiceren, ook met het bovennatuurlijke!

hatsjepsoet

Hele mooie kaart! Creëer zoveel mogelijk wat je zelf wil, Gabriella!

klaproos1945

@ Brengt jou zelf zoveel mogelijk in het aards levens spel Gabriella
en hierbij vertelt de magiër je dat het aardse spel van het leven.
De lessen die op een aardse manier worden geleerd zijn magisch.

De manier waarop kan spiritueel met een zuiver bewustzijn in eigen creaties

klaproosje  :D

klaproos1945

goede morgen allemaal vandaag De staven 6

vandaag gaan we er voor in gelijkheid voelen we ons prettiger
en kan iedereen van het zonnige leven genieten  :D


hatsjepsoet

Mooie kaart, Klaproos! Je wordt binnengehaald en iedereen is blij om je te zien. Succes ligt aan je voeten.

Vandaag koningin van zwaarden. Bewust worden van het feit knopen door te moeten hakken.

klaproos1945

de koningin vertelt  jou ook dat je niet om erkenning hoeft te smeken..... of de knopen moet doorhakken
hatsjepsoet Van haar mag je ook lekker ontspannen leven en zo je talenten weten te ontwikkelen  :D

klaproosje ;)

Gabriëlla

Koningin van Zwaarden: afrekenen van rolpatronen c.q gedragspatronen die niet meer bij je passen. Je bent inmiddels een stuk verder gekomen. Je gaat zeer zeker afrekenen met het verleden.

Staven 6: Je maakt steeds sprongen voorwaarts! Je zult nog een hoop zelf initiatief gaan tonen!

Voor mij vandaag Pentakels 8: de leertijd is voorlopig nog niet voorbij, moet zelf een Magiër gaan worden.


GABRIELLA

hatsjepsoet

Maar wel een kaart due zegt dat je het rustig aan moet doen, dat leren en er de tijd voor moet nemen. Vakmanschap straalt het uit.

hatsjepsoet

Goedemorgen, vandaag zwaarden 9. Ben inderdaad opgestaan met zorgen, verdriet en wanhoop over hoe verder.

klaproos1945

Goeden morgen H. probeer zoals de koningin gister zij jezelf in ontspanning te brengen.
Laat de verandering van verdriet en pijn gebeuren
door het loslaten van de zwaarden 9 zal veel ruimte komen om dit waar te maken.

Zelf heb ik vandaag de pentakels 4 getrokken dit wijst er op dat nog aan de
stilstand van het leven gewerkt moet worden

klaproosje 8)

Gabriëlla

Zwaarden 9 geeft een hoe je in sommige situaties in staat kan zijn om jezelf krachtig af te kammen! In jouw geval gaat het denk ik om afwijzing ten aanzien van relaties en/of andere vormen van je zin niet krijgen. Andere mensen die ooit hun zwaard tegen jou gericht hebben, laat jij nu op anderen neer suizen.
Dit wordt veroorzaakt doordat je helemaal van jezelf af bent gaan staan! Hetgeen wat er als allerlaatst is gebeurd is de druppel geweest die de emmer doet overlopen. Dit thema speelt al een hele tijd in je leven.

Wat vraagjes Hatsjepsoet
-Wie heeft jou (vroeger) veroordeeld?
-Op welke manieren veroordeel je nu jezelf?
-Ben je bereid om jezelf en anderen te vergeven?

Wie weet krijg je nog weleens zin om een legging voor jezelf te doen met de vraag hoe je leven eruit zal zien als je jezelf aanvaardt zoals je bent. Weet dat mensen van je houden, om de simpele reden dat je bent zoals je bent!! En dat is meer dan jij denkt!!

Dit is volgens mij voor veel mensen een zware dag, er hangt iets in de lucht! Voor jou Zwaarden 9, voor mij De Toren nadat ik gisteren een zeer rustige kaart had. En Klaproos heeft Pentakels 4.

GABRIELLA


hatsjepsoet

Potjandozie, heb jou reactie gisteren helemaal niet gezien, Gabriëlla! Ik snap internet soms niet zo 😀
Laatste dagen bomvolle agenda waardoor ik niet toe kom aan uitgebreid reageren maar komt echt wel.
Vandaag staven 5: speels wedijveren. Geen nare strijd. Het begin van vergeving denk ik ineens. Ook van mezelf.
Ben benieuwd naar jullie kaarten! 

klaproos1945

Vandaag Bekers 3

De drie dagkaarten van drie vrouwen

Dagkaart
Ga emotionele 'reacties niet uit de weg.
Ga op anderen af of scherm u voor hen af, als u dat ook nog niet gewent bent.


Succes in het geluk in het leven

Een gelukskaart, als zij gezien wordt als symbool van de emotionele intelligente.
Bewuste emotie. zijn vruchtbare emoties.




Kunt u emotionele intelligentie ontwikkelen?
Gelukkig is gebleken dat in tegenstelling tot IQ, EQ verder te ontwikkelen is.
Uw IQ ligt redelijk vast, is in hoge mate erfelijk, ontwikkelt zich tot het piekt
in uw late tienerjaren en stabiliseert zich tot u eind vijftig bent,
waarna het zachtjes afneemt.
Emotioneel intelligente vaardigheden zijn geen aangeboren talenten,
maar aangeleerde vaardigheden, en zijn dus te verbeteren.

http://www.stepstone.nl/Carriere-Advies/Carriere/emotionele-intelligentie.cfm

Hoe kunt u emotionele intelligentie ontwikkelen of verbeteren?
Hoewel de denkende hersenen iets al kunnen begrijpen als ze het
slechts één keer gehoord of gelezen hebben,
is er voor de emotionele hersenen helaas een andere aanpak nodig:
zeer veel oefening en herhaling.
U zult het echt moeten willen en er hard voor moeten werken.
Een korte cursus of een doe-het-zelfboek bied helaas geen eenvoudige oplossing
omdat bestaande gewoontes vaak moeten worden afgezwakt
èn vervangen moeten worden door betere gewoontes.

Effectieve leiders blijken hoog te scoren op tenminste één van de vaardigheden
van elk van de vier emotionele intelligentiedomeinen.
Deze zijn gedefinieerd in het model van emotionele intelligentie door Daniel Goleman: