mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

kreeft

dank marianne, suzy

kaartejs voor vandaag
bekers 10 staven 7, aas van staven

gelukskaart, doorzetting, aan het begin staan van iets nieuws
fijne dag iedereen

Sweetie

Hallo Kreeftje
bekers 10 staven 7, aas van staven

van genieten is er nog niet echt sprake omdat je jezelf moet gaan verdedigen de aas geeft je wel de nodige krachten en biedt je tal van mogelijkheden

Suus

kreeft

dank suzy,

kaartjes voor vandaag,

bekers 6, kracht, schildknaap pentakels,

geven en ontvangen, zelfvertrouwen en draagvermogen,intuïtief reageren en doorzetten

fijne dag iedereen

Sweetie

hallo Kreeftje,
bekers 6, kracht, schildknaap pentakels

terugblikken op het verleden en daar het beste vanuit halen, daar de kracht uit trekken en daar voorzichtig mee omgaan

Suus

dameblanche

fijne herinneringen aan iemand, die je toen de kracht gaf, en nu eigenlijk ook nog steeds een beetje...het maakt ook niks meer uit of het iets concreets is geworden, al is het alleen maar om even te kunnen mijmeren!

heleen

mooie kaarten. 2 personen op bekers 6 lijken te zijn opgegroeid tot volwassen vrouw (kracht) en volwassen man (schildknaap pentakels). Je eigen mannelijke en vrouwelijke kant. Het jammeren is dat ze met de rug naar elkaar toe liggen, terwijl op bekers 6 een beker wordt aangereikt. Ieder zijn eigen weg gegaan, met zijn eigen ding. De vrouw is bezig met het temmen van de leeuw, en de schildknaap heeft enkel en alleen oog voor de pentakel. Het mooie vind ik ook dat het vrouwtje op bekers 6, een klein kindvrouwtje is, maar uitgegroeid tot de vrouw van kracht. Het landschap waar beide personen (kracht en schildknaap) is ongeveer hetzelfde. Allebei een blauwe berg en bomen. blauw is voor mij de kleur van de spiritualiteit. Alleen is de grond onder de pentakel duidelijk begroeit wat gemist wordt bij kracht. Balans brengen tussen beide kanten kreeft, en misschien gaan zorgen dat beide stukken (weer) naar elkaar gaan kijken.

Heleen.

Vlinder

de kracht in je zelf vinden, dit kan door een herinnerig komen, een fijn gevoel waardoor je die kracht ook in het heden in kan zetten

kreeft

dank om mee te kijken,
heb geen hrinneringen bovengehaald, nog veel minder zitten mijmeren, over iets of iemand uit een verleden,
maar probeer kracht te vinden om vooruit te kijken  >:(
ik hoop dat ik die kracht vind
grt

heleen

misschien vanavond even terugblikken kreeftje, vooral in een rouwperiode is het heel gezond herinneringen voor jezelf op te halen. Kan tranen laten stromen en dat heb je nodig.

liefs
Heleen.

kreeft

@Heleen,  :)  herinnering, ja, het gaat vooral om twee vriendinnen, de ene heb ik een schouder gegeven toen ze herviel van kanker, nu ze genezen is, valt het haar moeilijk om mij even een schouder te bieden, nou ja, even terugblikken en streep eronder  >:(
de andere is een vriendin die ik al 26 jaar ofzo ken, die altijd een gelijkgestemde ziel was,
ik ga er niet over uitwijden, maar ik kreeg een bericht van haar kinderen met de vraag om wat afstand te nemen, tja  ::)
in de jaarlegging van Sweety, was het duidelijk, de verliezen ging tot eind dit jaar duren, het komt dus uit  :)

EN dan zijn er hier mensen Hé MaryAnne, die overal mannen achter zoeken  >:( Go Find A Life!!!!

grt  :)

Vlinder

Jee, ik heb  ook zoiets meegemaakt dit jaar ( vriendin die ziek was) en gesteund.
kon ik ook een streep omder zetten omdat het niet wederzijds is/was.
Ik vond het heel erg toen, en heb het nu na ruim een half jaar wel losgelaten, maar was niet eenvoudig :(

groetjes ;)

kreeft

@Vlinder, ja, zo is dat tegenwoordig, vriendschap is blijkbaar niks meer waard, maar goed, ik ben het gewend om strepen te trekken  :D over and out  ;)

voor vandaag
floepte de ster, hoop en optimisme

bekers 3, hogepriester, bekers 9,

bevrijden en loslaten van gevoelens, een beslissing nemen, zelfvertrouwen

grt

Sweetie

Hoi Kreeftje,

Floep : de sterre
Ze schenkt u het licht in de duisternis ..

bekers 3, hogepriester, bekers 9,

emotionele ontwikkelingen , je krijgt de raad om te luisteren , luisteren naar je intuitie

Suus

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag

de dood, staven 7, de toren

een periode afsluiten , weerstand bieden, maar het kan een teken van angst zijn, plotse veranderingen

fijne zaterdag

dameblanche

#884
geen al te fijne kaarten kreeft, de dood en de toren wijzen op een plotselinge gebeurtenis waarbij je in de verdediging zult moeten springen...
dus kijk uit met oversteken...haha, nee grapje, maar wees wel op je hoede!