mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

dameblanche

de schildknaap staart naar de beker, wat zit er in die beker...de avonturier van de gevoelens, hoe kan ik min verlangens vervullen en mijn angsten verminderen??
het zijn je eigen angsten die je zult moeten gaan loslaten.....door evenwicht in gevoelens de hervinden in jezelf...

Vlinder

het aanreiken van de beker, je kan het niet zien, maar toch komt het goed....

Hoop het, klinkt best fijn toch, fijne dag Kreeft

Sweetie

Hallo Kreeft

een goede verandering komt je tegemoed , je komt vooruit en krijgt meer zelfvertouwen
er komt een contract aan of een eind van rivaliteit

Wat een kaartjes Kreeft, je leven is helemaal omgegooid de kaarten van een tijd terug zagen er veel somberder uit

Groetjes Suzy

kreeft

@marianne, vlinder, suzy, heleen,

dank, ja, ik kom vooruit, mijn leven wordt idd omgegooid  :)

:-*

kreeft

goeiemorgen,

ridder van pentakels, pentakels 5, staven 2

rustig verdergaan op de weg, zoals ik bezig ben,
overschouwen en plannen laten rijpen

fijne zaterdag  :-*

dameblanche

pentakelsdagje een beetje kreeft, de ridder geeft nog steeds een overgangsperiode aan, waarbij nog het een en ander in beweging zal zijn en moet worden gebracht, je blijft in de uitdagings-sfeer

kristina1975

klinkt goed de plannen laten rijpen zodat je een goede besluit kan nemen zonder twijfels

heleen

enigszins last van vermoeidheid. Rustiger aan gaan doen. de heren zijn niet in beweging, ze overdenken het een en ander. Laat je in ieder geval niet afleiden door sombere gedachte's die kunnen ontstaan door vermoeidheid. geniet lekker van het mooie weer.
Heleen

kreeft

marianne, believe, heleen, dank  :-*

ja, heb wel wat last van vermoeidheid, maar heb besloten meer rust te nemen,  ;)
plannen laten rijpen, ja  ;)
:-*

kreeft

goeiemorgen,
frisse bui hier, grijs en regen  :-\

de ster, staven 5, bekers 7

er zal moeten gewerkt worden, om dat te bereiken wat ik wil,
hogerop de ladder  ;)

fijne zondag iedereen  :-*

Sweetie

Hoi Kreeft
Keuze maken en een droom verwezenlijken,
Suzy

rianna


hoi kreeft
even al je zorgen naast je leggen en  weer kind zijn gewoon bezig zijn met het geen je leuk vind
de strijd die je steeds voert  zijn illusies je moet daar voor waken zodat je meer in evenwicht kom
liefs Rianna

dameblanche

het komt ook nog allemaal onze kant uit kreeft, dus de gehele dag regen, geef even een seintje als het bij jou droog is, want dan is het over een uur hier ook droog...

de ster geeft aan dat je wil werken om al je wensen en dromen te laten uitkomen......

je hebt al een mijlpaal bereikt m.b.t. dat gene, en het heeft je macht gegeven, maar leef daarbij niet in een illussie, in feite zul je zelf de verandering moete nzijn...die je in de wereld wilt zien

kreeft

nog altijd grijs  ::) nog niet helemaal droog  ::)

kweetet  :-X stap voor stap  :)
:-*

kristina1975

hi lieve Kreeft,

hier is ook een grijze dag, echter alleen buiten gelukkig  :D

Kreeftje zwem over en klim uit het water wanneer jij wilt niet te lang dromen en de werkelijkheid vergeten.
Jij kunt door je dromen te lang door slapen en te laat wakker worden. Schud jezelf

heel veel liefs en knuffels