Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

Vlinder

Heleen,
En daar ga ik dan,verder met mijn tocht, ik vertrouw het ook!
Ik snap het, het zit in mij...wij zijn mij....

bedankt

Sweetie

Vlindertje

Staven 6

groot succes is verzekerd , goed nieuws op komst

Suus

Vlinder

de bekers ridder

Prettige vredige sfeer, even  in balans komen.

heleen

mooie vooruitgang van staven 6 naar bekers ridder. De ridder is ook meer 1 met zijn paard, en de mensen op de achtergrond zijn verdwenen. Maar hou wel in je achterhoofd dat de ridder niet de hoogste kaart in rang is. Groei is nog altijd bezig.

Heleen.

Vlinder

mooie syboliek, weer man/vrouw en paard, Heleen
Groei zie ik als iets positiefs, daar wil ik altijd voor gaan.
Dank je wel

Sweetie

Hoi Vlindertje
Bekers ridder
in beweging zetten,op weg naar avontuur....

Suus

Eveningstar

Hoi Vlinder!

Net zoals de Ridder op zijn paard zit, voel ik bij jou die fierheid van dat goed gevoel. De Ridder lijkt de beker wel heel trots voor zich uit vast te houden.

Je kan dat goede gevoel zeker wel ervaren en ervan genieten :) .
En ik heb zo iets van... je komt zo wie zo wel met je voeten opnieuw op de grond, mocht je dat in alle goede gevoelens even uit het oog verloren zijn. Ik zeg wel MOCHT (indien dus) je voor hebben. ;)

Liefs,
Eveningstar

Salsafret

Na de overwinning van de staven zes stap je rustig voort op je weg. Bedachtzaamheid, geen haast maar de vleugels op je helm houden je hersenen in beweging.

@ Heleen, ik moet ook steeds weer naar je beschrijving van mijn kaartjes kijken. Wordt daar zo blij van:-)

Vlinder

lieve dames,
wat ik wil krijgt vom, ik durf er  op te vertrouwen,  zit ik nu echt op de goede weg....
dromen en realistisch blijven, het padje wordt zichtbaar voor me, en daar ben ik heel blij mee
Spannend..  :-*

Vlinder

Staven 3,
Het uitzicht op de toekomst in positief

heleen

staven naar kelken, van kelken naar staven.
Ik zit al een tijdje te kijken naar de kaart. Laten we zeggen de reis gaat verder. Je hebt de kelken ridders achter je gelaten. Als ik dan het verschil zie dan denk ik er moet heel wat gebeurd zijn. Maar schijnbaar is er ook iets gebeurd te lezen aan je berichten. want je schrijft het uitzicht op de toekomst is positief. Je bent in ieder geval tussen de staven doorgelopen, en je staat te kijken naar de verte. Zie je de mouw van de man, die is blauw, kleur van de spiritualiteit.

Heleen

Sweetie

Hoi Vlindertje

Staven 3
nieuwigheden en sterke overtuigingen vandaag voor jou

Suus

Vlinder

Lieve Susy, ik was heel erg creatief vandaag heerlijk dank je wel.

Het wordt wel stiller en stiller hier, er is steeds minder behoefte aan kaartjes duiden???
Soms  helemaal niet, denk dat ik het voorlopig even laat rusten, hoewel ik dan zelf ook minder kan oefenen,
wat vind jij?

Salsafret

Het lijkt een beetje overkil maar er is een groeiproces ten einde. Vol vertrouwen kijk je vooruit, de toekomst in.

Salsafret

Vlindertje, nee toch? Vind het altijd zo fijn als er iemand mee kijkt. Probeer zelf ook jullie kaartjes te duiden masr soms lukt het savonds pas.