Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

Vlinder

#690
vandaag; de bekers 9

gevoelsmatig zit ik goed in m,n vel, kan het wel aan, wat ik vandaag tegen ga komen.....

Vlinder

Staven 4, ervaren van verbondenheid.....

heleen

bekers 9 en staven 4

2 kaarten met mooie gele achtergronden. Het komt warm en vrolijk over. Gevoelsmatig zal dat ook wel zijn, zoals je zelf schrijft bij bekers 9. Toch is het te stijf en te strak. wat ik dan een mooi gezicht vind is het kijken naar de bekers en de manier hoe ze in de lucht hangen. Kijk nu naar de manier waarop de bloemenkrans hangt tussen de staven. Dat is veel losser. Daar heb je aan gewerkt lieve vlinder.

lief

Heleen.


Sweetie

Vlindertje
Staven 4
Je geniet van de vruchten die boven je hoofdje hangen, zijn het druiven of zijn het de bloemen waarvan je geniet , je kan het zelfs bijna ruiken... geniet ervan ..

Suus

Vlinder

#694
vanmiddag kaartjes getrokken 2/1/3
Hogepriesteres-Keizer-aas Bokalen

Die keizer, vind ik altijd lastig te duiden, kan iemand zijn licht erover laten schijnen?
Pfff Gr Vlinder

Salsafret

In deze conteks zie ik de keizer in het midden, oftewel behoefte aan structuur en stabiliteit. Je kijk op de wereld is realistisch en helder. Onafhankelijk. Gelukkig zit de Hogepriesteres aan je zij om ervoor te zorgen dat je hart openblijft en je je intuitie blijft gebruiken. De aas verteld dat je  op de goede weg bent. Je hebt mogelijkheden te over. de dicipline van de keizer en de krachten van de hgepriesteren zorgen ervoor dat je die mogelijkheden ten volle kan gaan benutten. Een heel mooie combi Vlinder:-)

Vlinder


Vlinder

Vandaag de 10 van kelken.... kwamen 2 page,s mee; kelken en zwaarden...

geniet van de dag :D

dameblanche

pages vertegenwoordigen beginfases aan, men is aan iets nieuws bezig, dat kan zijn dat je iets op een andere manier bent gaan bekijken..je emoties spelen hierin een belangrijkere rol.

heleen

hey vlinder.

ik ben het eens met de duiding van Marianne.
Verandering in een manier van dingen aan kijken. Daar is groei uit gekomen.
met 2 beker kaarten verwijst dat naar emotie. Maar er is ook een luchtkaart aanwezig. onze schildknaap zwaarden, en dat is de kaart waar je voor moet oppassen. Lucht kan water op dwepen tot ongekende hoogte(wolken in de lucht bij page zwaarden), terwijl water niets met lucht kan.

liefs

Heleen.

Vlinder

Ja dames beetje onrustig is het wel.
Nu zo aan het eind van het weekend kan ik beamen dat er nogal wat boze gezichten in beeld kwamen, maar ik was gewaarschuwd, dus is het toch goed gegaan.

Nu de kluizenaar....
Op zoek,.... nu eerst naar rust..

Liefs

Sweetie

Hoi Schoonheid

De Kluizenaar

Steek het lichtje aan en daal de trap af hoe dieper je komt hoe vrijer je je zal voelen en hoe meer inzichten je krijgt , hoe meer je zal verwerken

Suzy

heleen

hoi Vlinder.

Op zoek.... maar naar wat?
Laat eerst de lantaarn het pad beschijnen, met de rust en wijsheid  van de kluizenaar.

Heleen.

Salsafret

Ha leuk, de kluizenaar. Schuim die catacombes maar af. Je lantaarn wijst de weg.

Vlinder

Bedankt voor het mee kijken dames,
ik laat de zoektocht nog wat langer duren.