Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

Vlinder

@ Eve , kwam echt een beetje uit de lucht vallen, je moest eens weten hoe waar dait is
@ marianne, het liefs idd met het hoofd onder de dekens , ja, maar ik weet dat ik uiteindelijk, er toch voor ga kiezen, nog een beetje koud water vrees....
Bedankt dames  :-*

Vlinder


Sweetie

Vlindertje
Geniet van de regenboog , geniet van de harmonie en de mensen om je heen !

Suus

dameblanche

mooie kaart, maar je weet ik ben een professioneel zwartkijker....
grapje hoor, maar ik wil je ergens op wijzen.....
kijk om e heen, je geniet te weinig van wat je eigenlijk hebt, het verlorene heb je proberen te accepteren, maar dat heeft je zo een energie gekost dat je een tijdje lang niet eens om je heen hebt kunnen kijken....

Vlinder

#724
@ marianne, dank je wel, ook dat is een kant van het verhaal.
Ik ben op de goede weg!  ;)

Salsafret

Bekers 10, een wenskaart? Je wilt de regenboog maar als je goed kijkt dan zie je dat je die boog uiteindelijk zelf bent. Harmonie en het hoogste geluk zit uiteindelijk in jou:-)

heleen

blijf naar boven kijken vlinder. juich naar het gene je hebt bereikt. en geniet ervan. Dat mag.

Heleen.

Vlinder

Koning van staven op deze grijze zondag...

Mijn zelfvertrouwen lijkt te groeien.

heleen

inderdaad een grijze zondag vandaag Vlinder.
maar met de koning staven als dagkaart mag je niet klagen. Het is de koning van het vuur, dus hij kan je dag verwarmen. Wat mij het meest opvalt zijn de leeuwentekens op zijn troon. Dus aan kracht en moed vandaag geen gebrek.

Heleen.

Sweetie

Vlindertje

koning staven
diepe gevoelens verbergen

Suus

Salsafret

En vlinder, hie was je dag gisteren? Heb je het vuur gevoeld:-)

Vlinder

#731
Alom een tevreden dagje gehad, rustig en vol zelfvertrouwen..
Salsa, dat is ook iets van de koning van staven, er in geloven.. dank je wel  :D

vandaag; staven 6
het zelfvertrouwen van de koning, ook in de buitenwereld laten zien....

heleen

Ik was net op bezoek in het topic van salsafret, die een hele mooie combi van kaarten heeft. Ben nog steeds lyrisch hierover.  En nu op bezoek bij jouw vlindertje, en wat zie ik een laurierkrans (van de wereld) het paard (van de ridder zwaarden, en de dood). Het rad van fortuin kan ik even niet terug vinden, in jouw kaart. Leuk om zo met de kaarten te mogen spelen.

Natuurlijk is staven 6 jouw dagkaart. En ik kijk naar je kaart, en ik zie je vol zelfvertrouwen op je paard zitten. Ik geloof erin vlinder. De krans van de wereld heb je aan de staaf geregen, en 1 om je hoofd (bescherming). Maar je paard waarom kijkt die achterom? Een paard is een vertrouweling van de mens. Mijn opa had vroeger een paard, en voor mijn opa was dit paard zijn beste vriend. Volgens mij ook zijn enige vriend. Het maakt niet uit wat je aan de  buitenwereld laat zien vlinder, dat paard is veel belangrijker, want het paard moet op jouw kunnen vertrouwen.

Heleen.


Vlinder

Dank je wel voor je mooie reactie Heleen.
Heleen wat zie je als belichaming van het paard in deze?
Er vertrouwen heel veel mensen op mij, ik zelf ben vaak een vertrouweling voor anderen, dat is ook waar ik goed in ben in mijn beroep.
Ik vertrouw ook op mezelf, maar een mate van onzekerheid kan ik soms maar moeilijk de baas.
Vlinder

heleen

jijzelf, paard en ruiter zijn altijd 1.

liefs

Heleen. :-*