Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

Vlinder

ja zeker, you told me...... :-*

dank je wel, liefs Vlinder


Vlinder

Vandaag de kaart;  kracht.....



Eveningstar

Moh zeg... die had ik gisteren, Vlinder  :D .

Welke oerkrachten heb jij?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Oerkrachten,
Da,s een moeilijke voor me,

Eveningstar

Maaaaaar zeker wel een krachtige... ;)  :D

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

mmmm, overredingkracht, doorzettingsvermogen, en dat zal ik nodig hebben op m,n werk vanavond
het wordt een lange dag...

liefs vlinder

dameblanche

versterk jezelf, ga zo goed mogelijk met een bestaande situatie om, zowel mentaal als fysiek...

kristina1975

hi Vlinder, ik heb geleerd om niet het woord moeilijk te gebruiken wegens de negatieve lading. Veel beter om te zeggen dat het niet makkelijk is, want dan is het zeker haalbaar  :D Voor je met je kracht zeker.  Te krijgen zoals je het wilt en verdient ook al is het niet makkelijk wel mogelijk dus gebruik je kracht :D
Jij  kunt het, just believe in yourself!
:-*

Vlinder

believe, believe in yourself, dat vind ik een hele mooie
daar zou ik een mantra van kunnen maken, ik kan heel onzeker zijn soms, dat heeft meestal met de omgeving te maken,

Dank je wel ik neem hem mee

Liefs vlinder

kristina1975

Je nieuwe mantra dan BELIEVE IN YOURSELF BELIEVE IN YOURSELF BELIEVE IN YOURSELF

Als wij niet eens in onszelf geloven hoe kunnen de anderen dat doen, als wij al aan onszelf twijfelen dan twijfelen zij natuurlijk ook behalve als degene wijs en liefdevol is en die zijn er niet veel tegenwoordig wat de redenen ook zijn.

De omgeving waarin wij zitten kiezen wij uit he. Het werk, vrienden, vakanties, cursussen, uitgaan. Als de omgeving waarin jij zit niet goed is voor je kies een andere omgeving. Natuurlijk kan jij je werk niet binnen een dag veranderen wel kan jij vandaag al op zoek gaan wat je betere gevoel zal geven of je vrienden zijn toch geen vrienden als ze je onzeker maken. Zoek nieuwe vrienden via feesten, kennismakingen die tegenwoordig in iedere stad te vinden zijn om nieuwe mensen te leren kennen. Geef je jezelf op voor de cursussen om te schilderen of om te stijldansen of te leren fluiten via een (volk) universiteit ofof

heel veel liefs,
Believe

Sweetie

Vlindertje

De kracht om met het leven om te gaan , waardevolle liefde tegeven anderen te steunen door je zelfvertrouwen
Mooie kaart Vlindertje
Suus

Vlinder

Believe,
Ik weet het de omgeving kies je zelf, ik kan ook kiezen eruit te stappen,
en andere mensen binnen laten,

Wordt aan gewerkt, maar geduld is een schone zaak, is een proces he! :) Dank je  :-*

Lieve Susy, ik herken dat, ik kan dat!
Dank je , liefs Vlinder

kristina1975

haha goed gezegd Vlinder, ik neem het weer mee voor de zoveelste keer ;)

GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK  :D

Vlinder

Heftige avond gehad, goed gebruik kunnen maken van mijn aangeboren talenten.
voelde zo goed, voelde me heel sterk, blij.
Had vanavond late dienst, dus laat naar bed  en morgen laat uit bed.
heb dus alvast een kaartje getrokken;

donderdag; de kaart het Oordeel.

:-*