Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

DE DOOD

Gestart door ninja, juni 28, 2004, 15:25:36 PM

Keizerin

Waarom komt De Dood eigenlijk vóór de Toren in de Grote Arcana-reeks? Voor mijn gevoel zou juist de Dood een gevolg zijn van De Toren?

Anneleen

Citaat van: Leeuwin op april 30, 2011, 11:52:11 AM
@Keizerin,

Het kan ook zijn dat je je hevig verzet tegen een of meerdere veranderingen in je leven. Het positieve is dat je ballast kwijt raakt wat niet meer bij je hoort, waardoor je weer een nieuwe stap in je leven kunt maken. Maar zolang je in verzet blijft tegen veranderingen, zul je daar niet veel van merken.

Liefs van Leeuwin

Momenteel heb ik alweer eens voor mezelf uitgemaakt een streep te trekken onder een bepaalde situatie. Ik heb het er zelf wel moeilijk mee. Maar ik vroeg me tegelijk ook af hoe de andere partij dit momenteel ervaart. Terwijl ik de kaarten nog aan het schudden ben, valt de Dood er omgekeerd uit. Betekent dit dat de andere partij het moeilijk heeft met het feit dat ik me verwijder? Of zou dit eerder betrekking hebben op mezelf? Ik had wel degelijk de andere partij in gedachten tijdens het schudden...

Anja

@Anneleen,

De andere partij heeft het er zeker moeilijk mee maar heeft het gevoel dat het niet anders kan. Dan moet het maar of zoiets. Niks aan te doen, vervelend!

De Dood symboliseert het natuurlijk einde. Wat in dit geval kan betekenen, dat deze breuk-hoe vervelend ook!-is voorbestemd. Jullie hadden iets met elkaar uit te werken, wat blijkbaar goed gebeurd is en nu is jullie connectie eindig. Pijnlijk maar helaas.


ANJA

Anneleen