Engelenkaartje trekken

Gestart door kreeft, juni 21, 2013, 14:10:27 PM

kreeft

Akasha,

je bent een spirituele leraar, je hebt het vermogen om andere mensen te begeleiden en ze te helpen met het ontwikkelen van hun spirituele gaven en hun goddelijke, levensopdracht,

grtj

kreeft

kaartje voor suus,

Isabella,

ja, het is de juiste tijd om iets nieuws te ondernemen, er volgt een gunstig effekt vanuit je positieve verwachtingen

:-*

kreeft

kaartje voor Lief,

je gaat het niet geloven  :o

Isabella,

ja, het is de juiste tijd om iets nieuws te ondernemen, er volgt een gunstig effekt vanuit je positieve verwachtingen

zelfde kaart als suus  :D  :-*

Sweetie

Kreeftje ,
Isabelle is populair ..  :D

Ja iets nieuws , ik hoop het dat er iets komt , zelf wil ik iets doen maar weet niet of dit gaat lukken

Suus
Bedankt Kreeftje  :-*

kreeft

kaartje voor Lief,

Daniël

engel van het huwelijk, op dit ogenblik ben ik je behulpzaam

:-*

kreeft

kaartje voor suus,

Rosetta,

je hebt de gave om met jonge mensen te werken en je levensmissie houdt in dat je kinderen helpt,
lesgeeft of ouder bent van een kind

:-*

kreeft

kaartje voor mezelf,

grace en Antoinette

om deze situatie te helpen helen, moet je er met onvoorwaardelijke liefde met de ogen van een ander naar kijken

:)

Sweetie

Dank Kreeftje,
We onderwijzen mijn kind  ;D

:-*
Suus

Lief

Dank Kreeftje,

Ik kan deze zeer goed gebruiken. Het rommelt in een keer weer aan alle kanten.

Liefs, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

kreeft

kaartje voor Lief,

Aartsengel Michaël

ik ben bij je om  je de moed te geven je leven zodanig te veranderen, dat je aan je levensopdracht gaat werken

:-*

kreeft

kaartje voor suus,

Serena,

ik ben de engel van overvloed, je zult het geld dat je nodig hebt ontvangen en het universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren, heb vertrouwen!

:-*

kreeft

kaartje voor mezelf,

Indriël

je bent een lichtwerker, het universum vraagt je dringend om je goddelijke licht en liefde net als een engel over de aarde en al haar bewoners te laten schijnen,

:-*

Sweetie

Citaat van: kreeft op augustus 06, 2013, 18:18:36 PM
kaartje voor suus,

Serena,

ik ben de engel van overvloed, je zult het geld dat je nodig hebt ontvangen en het universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren, heb vertrouwen!

:-*
Ola !!
Bedankt Meiske !!  :-* :-*

kreeft

de geschenken van de Aartsengelen,

voor Suus,

Liefde,
Aartsengel Rafaël
voor alles wat met liefde en het hart te maken heeft, kun je beroep doen op deze engel

:-*

Sweetie

Ooo cadeautjes van de engeltjes

Dat kan niet anders dan positief zijn é !!  :D
Bedankt meid !!! mwa mwa mwa

Suus