Engelenkaartje trekken

Gestart door kreeft, juni 21, 2013, 14:10:27 PM

kreeft

Lang geleden, maar heb de engelen kaartjes eens boven gehaald,

voor vandaag,
Serena,
de engel van overvloed, je zult het geld dat je nodig hebt, ontvangen en het universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren, heb vertrouwen.

grtj  :)

Nathalie

Boodschappen van de Engelen - Serena

Ik ben de engel van overvloed en rijkdom. Je zult de rijkdom ontvangen die je nodig hebt, en God bekijkt hoe dit moet gaan gebeuren. Heb vertrouwen.

ooK GETROKKEN

;D LOL DAN ZIEN WE MAAR OF HET ZO IS? in ieder geval sta ik er wat sceptisch over trekken met computer sorry hoor  :-[ !!

kreeft

Crystal

blijf hoopvol en heb vertrouwen, want er daagt iets nieuws dat heel positief is, aan de horizon en dat je nu nog kunt zien.

:D

Sweetie

Ja een regenboog !!  :D
Positief is het wel geweest é Kreeftje !!!

kreeft

Raye

yoga en lichamelijke oefeningen zijn op dit moment essentieel voor je wel zijn,
innerlijke rust en je spirituele groei

:)

Sweetie

En hupla met u beentjes in de lucht Kreeftje , laat u maar ne keer goed gaan

Suus

kreeft

kaartje voor suus,

Aurora

je maakt nu een hoge vlucht, wat er voor anderen misschien wat bedreigend uit ziet, daal echter niet af, want ze zullen al snel door jou geïnspireerd worden

:-*

kreeft

kaartje voor lief,

Chantal,

er is een nieuwe romance op komst - met een nieuwkomer of door een hernieuwde hartstocht binnen je huidige realtie, sta er voor open om liefde te geven en te ontvangen

Lief

Ohhh, Prachtige kaart Kreeftje...

Dank je wel.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Wat zijt gij toch nen Engel Kreeftje

Ik vlieg hoog , voel me anders vandaag .. weet niet hoe het komt maar voel me anders dan anders, ook in mijn duidingen vandaag .. aangenaam anders !

Suus
Bedankt Engel Kreeft  :-* :-*

kreeft

kaartje voor suus,

Chantal,

er is een nieuwe romance op komst - met een nieuwkomer of door een hernieuwde hartstocht binnen je huidige relatie, sta er voor open om liefde te geven en te ontvangen

kreeft

kaartje voor lief,

Aarts engel Michaël

ik ben blij om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen, dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken,,

kreeft

kaartje voor mezelf,

Sonya,

ik breng je een boodschap over van een overleden geliefde,
'ik ben op dit moment heel gelukkig en ik hou veel van je, je hoeft je over mij geen zorgen te maken'

:o

Sweetie

Wa !!
dat is ook treffend ! Kreeftje !

Bij mij is het ook mooi ma moet geen nieuwe relatie hoor zal wel in deze verder doen !  :D
Bedankt Kreeftje  mwa

Lief

Dank Kreeft,

Inderdaad bezig met veranderingen door te voeren.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...