mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

Sweetie

Kreeftje
de zon, staven 8, de dwaas

warmte en positieve krachten daardoor komt er heel wat in beweging en kan je op ontdekkingsreis gaan


Suus

kreeft

@dank suzy, positieve krachten, mijn werk wederom  :D loopt lekker
deze avond naar toneel, komedie  ;D

Sweetie

oja das waar , geniet ervan meiske  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,
floepte, de zon, positief  :D

de wereld, kelken 10, pentakels 4,

een doel bereiken, en nadenken over het streven naar geluk
dezelfde kaarten die terug komen

@suzy, toneel was schitterend  ;D :D

:)

Sweetie

wauw  kreeftje
amai , dat is het tegenovergestelde dan bij de LN

de zon ze geeft jou kracht om door te gaan om de wereld te gaan ontdekken en en met de juiste mensen omgaan maar niet te hard gaan vasthouden , of je jaagt hen weg kreeftje

Suus  ;)

heleen

na de opmerking van Suus, snel gekeken naar je lenormand kaarten.
Ik vind het wel mooi. Hier de zon en daar de maan. De dag en de nacht. Het gelukkig willen zijn, en soms niet weten hoe. Zwart en wit wordt gemengd en dan kom je op grijs. De kaart van pentakels 4. Als je niet weet hoe je "echt"gelukkig moet zijn, houdt je jezelf vast aan zekerheden.

Heleen.

kreeft


kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

staven 4, kelken schildknaap, pentakels 2

een eerste doel dat bereikt is en tevreden zijn met het resultaat, voorzichtig zijn met gevoelens, niet echt weten hoe er moet mee omgegaan worden, de dingen zo goed mogelijk in balans proberen te brengen

fijne dag iedereen  :)

heleen

goedemorgen kreeft.

Welk doel heb je bereikt Kreeft? en ben je tevreden met het resultaat?
Voorzichtig zijn met je gevoelens, de vis zou wel eens uit de beker kunnen vallen. Daarom het zo goed mogelijk in balans willen brengen. Maar de zee achter schildknaap kelken en pentakels 2 zijn te verschillend. Doordat je alles zo strak in balans wil houden, creƫer je golven, hetgeen je net wil ontwijken. De vis hoort in het water en niet in de beker. Laat je gevoel los, lieve kreeft, geef het ruimte. speel met de pentakels, de lemniscaat vangt ze wel op. Vertrouw daarop. Je hebt zo de hang naar zekerheid, dat je soms je eigen geluk uitzwaait.

Heleen.

dameblanche

weer in vorm gaan komen qua energie, luister nu naar je innerlijke zelf, lichaam en geest moeten veel meer in balnas komen te staan...
er zijn 3 dingen die met mekaar in evenwicht MOETEN  zijn...
en dat is welzijn, gezondheid en spiritualiteit...

Sweetie

Hoi Kreeftje

staven 4, kelken schildknaap, pentakels 2

nieuwsgierig ga je kijken wat de staven 4 te bieden heeft , je speelt met je evenwicht

Suus

Vlinder

hoi Kreeft,
Voorzichtig ben je Kreeft, en daar zul je je redenen voor hebben, je kijkt, ziet het aanbod en ga daar eens een beetje mee aan de slag... rustig aan  ;)
en overweeg de mogelijkheden.

kreeft

@Heleen, ja ik ben tevreden met wat ik tot hiertoe heb gezet aan stappen, strepen getrokken, dingen en mensen achter mij gelaten, ander werk gezocht en gevonden, de goede raad die ik vorige week kreeg, daar werk ik nu aan, dus ik sta niet stil  :)
en mijn gevoel , daar ga ik ook aan werken, al ben ik daar voorzichtig in, ja, het is niet een knop die je zomaar op en af zet,  :-\ maar ik ga het wat losser laten  :D
@marianne, een paar daagjes al vandaag en dat doet wonderen, gewoon in je eentje lekker bezig zijn, alles kan, niks moet en dan krijg je vanzelf meer energie  :D
@suzy, Vlinder, ik zie het aanbod zeker  :D en ben nieuwsgierig, ik zal kijken en overwegen wat de mogelijkheden zijn  :D

dank, fijne avond allen  :-*

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

staven 4, kelken 10 , kelken 9

dezelfde kaarten die terug komen,

- tevredenheid met hetgeen er bereikt is, een gelukkig gevoel, maar toch wat terughoudend zijn  :)

fijne zaterdag iedereen

dameblanche

eigenlijk voel je de behoefte om SAMEN  iets te kunnen gana ondernemen, je doet alles alleen, gaat overal alleen op af, dat is eigenlijk ook niet wat je wilt, je mist duidelijk het saamhorigheid..maar is die er ooit gewwest in jullie relatie?
waar ging het uiteen?