mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

kreeft

haaj, marianne,

ik zal niet zo vlug verroesten  ;D ben een geboren trekpaard, maar die worden ook wel eens moe  ;)

symbolonkaartje erbij getrokken
DE VAL

Je bent er klaar voor om vandaag je troon vaarwel te zeggen. Het is goed te beseffen dat je het toneelspel niet meer nodig hebt om je staande te houden! Vandaag wordt je uitgenodigd om jezelf te creëren tot een krachtiger mens. Durf de vrijheid in jezelf op te zoeken en zoek de Nar.

:)

kreeft

goeiemorgen,
kaartjes voor vandaag,

keizerin op kop, zwaarden 3, staven koningin

stilstand, verdriet, maar vastberaden om vooruit te komen

de symbolonkaart van gisteren heeft gelijk, de troon verlaten en van jezelf een krachtiger mens proberen te maken


fijne zondag iedereen  :-*

dameblanche

een geboren trekpaard?
beter een trekpaard dan het paard van sinterklaas, want die word maar eens per jaar van stal gehaald...
de rest zal hij zijn tijd moeten verdoen meet het eten van wortels die de kinderen voor hem in de schoen hebben gelegt :(

de keizerin op de kop betekend dat je constant met vanalles en nogwat in botsing komt morena, en dat doet pijn..omgaan met teleurstellingen.......
het kost je erg, erg veel energie....

kreeft

@marianne,
helemaal waar wat je schrijft  :'(
helaas, het is erg dat ik het moet zegge, maar mijn dochter is een geboren ruzimaker  :'(
tijdens de week zit ze nu even op afstand, maar na deze week is het gedaan  :-X
als ze thuiskomt dan is het na een paar uren, hommeles, ik kan/mag niks zeggen, bemoei me zogenaamd, terwijl ik alleen probeer goede raad te geven, de heer kijkt natuurlijk de andere kant op, wat dacht ja  ::)
het botst en botst en blijft botsen en ik ben dan ook héél erg teleurgesteld,
het enige wat ik kan doen om toch een klein beetje rust te bekomen is met iemand afspreken om een reisje te doen,
mijn energie, die ik tijdens de week wat kan opkrikken, is er al door als ze een paar uur thuis is  :-X
dank om te kijken
:-*

Lief

Tjee Kreeft,

Wat een last op je schouders ze. Dat vreet inderdaad energie.

Ik heb in hetzelfde schuitje gezeten met mijn dochter. Ik weet niet of jou dochter op een internaat zit door de weeks en dan weekend thuis?

Zo was het bij ons wel. Als ze er niet zijn dan mis je ze en maak je voor jezelf een waar je verdrietig van wordt. Maar als ze weer een paar uurtjes thuis zijn, dan weet je weer waarom het zo fijn is als ze er de hele week niet zijn.

Ik wens je heel veel sterkte.

liefs en dikke knuffel, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

kreeft

ja lief, veel last op mijn schouder,
mijn dochter zit niet op internaat, ze is 23 , afgestudeerd, maar doet nu ff vakantiewerk, maar eind deze week is dat voorbij en als er iets wegvalt, dan focust ze zich volledig op mij, dat is het probleem,
ze heeft geen vrienden omdat ze een moeilijke tante is,
ik heb het net tegen mijn man hier gezegd, begin oktober begin ik met ander werk, ik ga ff afwachten wat het exacte loon zal zijn, maar dan kijk ik uit om iets te gaan huren, ik kan nergens anders heen, geen familie  :'(
mijn dochter is altijd veel eisend geweest wat aandacht betreft, maar ze haalt me gewoon het bloed vanonder de nagels, onleefbaar is het geworden,  :-X
ze moet pas terug aan de slag op de universiteit , ook begin oktober, dus het wordt nog tandenknarsen voor mij  :(
dank voor je steun , mss, hopelijk valt vlug een sleutel uit de lucht  ;)
mss wel knal op mijn hoofd, heb ik een gratis buil erbij  ;D

dikke knuffel  :-*

Lief

Hihihi, ik zou de buil voor lief leven, als die sleutel maar valt meid. Ik snap je probleem. Gewoon even lekker op jezelf teruggeworpen zijn zonder de shit van je omgeving....Lijkt me heerlijk....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft


symbolonkaartje getrokken

HET ZWIJGEN

Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,

bekers 3, staven 9, pentakels 4

blijheid, optimisme ,
vastzitten in de eigen wereld,
stilstand

wat een tegngestelde kaarten  :o

fijne dag iedereen  :-*

Sweetie

hallo Kreeftje
emotionele ontwikkelingen, je niet meer uit je lood laten slaan , er komt een financiele stabiliteit aan

Suus  :-*

kreeft

bedankt suzy om te kijken  :)  :-*
ik ga mijn best doen om op het ingeslagen pad te blijven,
het hoge woord is eruit, ff laten rusten nu en denken, hoe ik het ga aanpakken  :)



symbolon dagkaart

HET ZWIJGEN

Vandaag wordt je geleidt naar je eigen innerlijke wereld! Vandaag wordt je verteld dat er nog meer is wat je voor jezelf mag houden. De engel in jezelf verbiedt je liefdevol om geheimen te delen met anderen. Richt je naar binnen en bewaar zorgvuldig en liefdevol de kennis die je eigen is, namelijk je innerlijke stem.

dameblanche

haha kreeft vandaag wordt je het zwijgen opgelegd, daaas moeilijk voor morena....
idd tegengestlede kaarten, maar zo voel je je ook dikwijls, je wordt vaak alle kanten ook uitgetrokken, je bent een water-type, een kreeft een zeer gevoelige dame, die volgens haar intuitie te werk gaat, maar ook al vlug kan worden beinvloed....
je komt vrolijk uit je bed, je signaleert je omgeving en hups daar heeft er iemand een ochtend humeur, dat is al blokkade nummer 1....
je staat al gelijk klaar en in de verdediging met je 9 stokken om je eigen stabiliteit met hand en tand te kunnen verdedigen...

kreeft

ja, marianne, helemaal waar, er wordt telkens roet in mijn eten gegooid  :-\
ik zie net dat ik twee dagen na elkaar dezelfde symbolon kaart trok, toeval  ???

dank om te kijken  :-*

Sweetie

Toeval bestaat niet zeggen ze Kreeftje !

kreeft

goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag,
floeper, staven 2

zwaarden 10, bekers 2, zwaarden 8

in een moeilijke periode zitten,
proberen overeen te komen,
beperkt in vrijheid

fijne dag iedereen   :-*