mijn dag- en weekkaarten

Gestart door kreeft, mei 17, 2012, 09:14:13 AM

kreeft

 :) dank aan alle dames,
komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer, rustig aandoen, rondkijken (doe ik  :D), aan mezelf denken (lekker egoïst  ;D), niet krampachtig vasthouden , (neen de krampen ga ik thuislaten en zien in wat ik suc6 kan boeken  :P)
:-*

kreeft

goeiemorgen, grijsblauw met wolkjes

schildknaap van pentakels, koning kelken, pentakels ridder

:-*

Sweetie

hallo Kreeft
goed fin nieuws en iemand die steun biedt nog ff doorbijten en het loopt ten einde  ( zal je werk zijn zeker )
Suzy

kreeft

ja, suusje, zal ws daarover gaan,  :D

dank  :-*

dameblanche

Citaat van: kreeft op juni 27, 2012, 17:02:31 PM
:) dank aan alle dames,
komt eigenlijk altijd op hetzelfde neer, rustig aandoen, rondkijken (doe ik  :D), aan mezelf denken (lekker egoïst  ;D), niet krampachtig vasthouden , (neen de krampen ga ik thuislaten en zien in wat ik suc6 kan boeken  :P)
:-*

goh ik schrok al kreeft, klinkt als een afscheidsspeech......

dameblanche

schildknaapje van pentakels..een nieuw begin......
waarbij je je emoties onder controlle moet gaan houden....probeer hierbij de fictie van de werkelijkheid te onderscheiden

kreeft

@marianne, vandaag heb ik idd in knoop gelegen met mijn emoties,
was de laatste studiedag van de dochter , dat brengt de dominantie terug boven , help  :-\
er komt een ander hoofdstuk
dank  :-*

kreeft

goeiemorgen, :)

pentakel 8 op kop, het oordeel, pentakel 5

:-*

Sweetie

Hallo Kreeft
beëndigen van contract en gaat voor een nieuwe kans maar wat vertrouwen hebben
Suus

dameblanche

de omgekeerde 8 duidt voornamelijk op ongeduldigheid kreeft, ik denk dat je dit kan plaatsen ;)
je wilt dolgraag een nare periode gaan afluiten om ongehinderd verder te kunnen gaan, maar je struikelt nog over die 5 pentakels....
oude stukken opruimen gaan.....dat ongehinderde is er nog niet....

kreeft

voor pentakel 8 op kop vond ik uitleg van leeuwin
====================================
Deze omgekeerde kaart kan staan voor een diep verlangen naar erkenning wat ondanks hard werken uitblijft.
===========================================

dat gevoel , zat ik wel mee deze week  :-\

maar ik ben aan het opruimen  ;)
oud ijzer  ;D

:-*

kreeft

goeiemorgen,  :) blauwe lucht hier,

de ster , ridder van pentakels, koningin zwaarden op kop

:-*

dameblanche

diep gevoel naar erkenning wat ondanks jhard werek nook uitblijft...klopt helemaal ook hier voor jou, maar waarom blijft die erkenning uit....
ook de erkenning van jezelf voor jezelf, daar zit de draad al scheef in de naald kreeft...

de ster geeft je dromen en wensen achterna gaan, je dromen en wensen in vervulling laten gaan....
de ridder van pentakels laat je wel zien dat je vaste zit in het zadel wilt hebben, maar je kijkt over de pentakel heen.....
waarbij je ondanks je vaste zit in het zader nog niet je eigen doelstellingen kunt gaan realiseren....

kreeft

goeiemorgen  :) blauwe lucht

gerechtigheid, de dwaas, zwaarden drie

fijne dag iedereen  :-*

heleen

Hallo Kreeft

goeiemorgen :) blauwe lucht
maar vanmiddag wel regenbuien voorspeld. :-X

ook jij bent geëindigd met de zwaarden 3 kaart, slecht weer op komst?
Hoewel we toch zijn begonnen met blauwe lucht.
mooie kaart gerechtigheid. Ze gaat verder dan vrouwe Justitia, zij heeft de blinddoek om te kunnen oordelen ook niet nodig. Ze is oprecht, en heeft de weegschaal in balans. Waarom dan uitkomen op zwaarden 3? Die qua kleur ongeveer hetzelfde is, als gerechtigheid. Doet een bepaald oordeel jouw pijn? Achter het doek van gerechtigheid zie je een gele achtergrond. dezelfde achtergrond als bij de dwaas. Laat de oordelen van andere  die ooit over jouw gevallen zijn los , want dat zijn niet de oordelen van gerechtigheid, maar van mensen. En ga met herboren frisse ideeën je eigen weg.

heleen.