Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

Mimi88

Lief Vlindertje, 

Vandaag zou het kunnen dat je je oordeel over een situatie gaat vellen en een beslissing gaat nemen. Deze beslissing zal positief uitvallen en je tot nieuwe wegen leiden.

:-* :-*

Vlinder

Vanmiddag tijd voor een nieuw kaartje; De keizerin
Er is ruimte voor  iets nieuws, mezelf zijn maar dan weer wat wijzer geworden....

heleen

de keizerin, mooie kaart, een lieve kaart, maar wijsheid straalt ze niet uit, en dat is ook niet nodig. Het is mijn inziens een kaart van gevoel, ze regeert over de aarde met haar liefde. Liefde gaat verstand ten boven. Ze is nog jong en kwetsbaar en toch heeft ze haar rijk in haar hand. Laat vandaag de wijsheid voor wat het is. vlinder en geniet gewoon lekker van de dag.

Heleen.

Sweetie

Hoi Vlindertje
Een gevoelige vrouw , liefde harmonie en bescherming biedt ze

Suus

Vlinder

#844
Heleen, Ik begrijp dat je dat zo ziet, maar deze vrouw is na de duivel/toren en oordeel veel wijzer geworden, en idd vandaag gebruikt ze haar wijsheid niet, dat is niet nodig, ze geniet gewoon,
de cyclus begint opnieuw en er is veel geleerd, dagje vrijaf  ;)

Susy, ik ben  helemaal in m,n element...

bedankt lieve dames

heleen

Jij ben wijzer geworden, maar de keizerin niet.
En dat wil de dagkaart ook aangeven.

Heleen.

Vlinder


Lief

Hoi Vlinder,

In je element zijn. Kunnen vertrouwen op je intuïtie en je daar goed bij voelen.

Groetjes Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Vlindertje,

bekers Queen
intuitief en romantisch ze houdt altijd haar woord

Suus

heleen

Hoi vlindertje

begin steeds meer respect te krijgen voor deze koningin. de buigzaamheid en de souplesse die ze heeft. Denk dat dit ook voor jouw geld, jouw buigzaamheid jouw souplesse, daar heb ik respect voor.

heleen.

dameblanche

queen of cups.....

meer dan de king of cups beseft de queen wat de inhoudt van de beker voor haar betekend, zij houdt behoedzaam haar beker vast, terwijl de koning geen interesse heeft in de inhoudt van die bekers.
mogelijk ga je wat meer letten op je dromen, dromen vertellen je meer over je onderbewustzijn, waar heel wat opgeslagen ligt.

Mimi88

Helemaal in je gevoel zitten en je intuïtie volgen

Xxx

Vlinder

Staven 6, lijkt me een prachtige kaart voor deze dag  :-*

Om 12 uur 12 natuurlijk  ;D

heleen

en dat op 12 december (12) in 2012.

Heleen :P

heleen

weer op het paard vlinder, gisteren kelken koningin, een kaart die voor jouw goed aanvoelt. misschien lekker rustig aangedaan. vandaag staven 6. Vuurkaart, dus weer in beweging.

Heleen