Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

heleen

ik vind het een mooie kaart bekers ridder. De statigheid, en de rust die de kaart uitstraalt. Het even niet verder hoeven, voor het stroompje van de rivier blijven staan. Daarachter zijn weer bergen, maar daar maakt de ridder zich niet druk om. Of hij de beker heeft weg gaat geven of heeft gekregen, daar twijfel ik wel eens over. doe even lekker rustig aan vlindertje laat dingen op je inwerken, alvorens verder te reizen.

Heleen.

dameblanche

wie goed doet, goed ontmoet, positief in het leven staan, trekt ook dito personen aan

Vlinder

@Marianne, eigenlijk besefte ik zondagavond ineens op m,n werk dat ik hele mooie inzichten had en  me er steeds meer naar voeg, en het ook deel.
en dat was op zich ook een prachtig inzicht.

@ Heleen deze ridder, mooie kaart, en geeft mij idd het gevoel wat jij zo mooi beschrijft... rustig aan, een beetje afwachten, kijken wat er gebeurt ook, heb vanavond een belangrijke afspraak...

@Believe, ja gewoon genieten van het leven, en van alles wat ik heb.


Voelt goed,
Dank jullie,
Liefs  :D

Vlinder


Sweetie

Hallo Vlindertje
nieuwe mogelijkheden , wilskracht en daadenkracht

Suus :-*

kristina1975

Hi Vlindertje,
Vertel hoe was je afspraak en.heb je de magiër kunnen gebruiken?
Heel veel liefs
Believe

Vlinder

hee Believe,
was een hele bijzondere avond en ik ben heel goed uit de verf gekomen,
stuur je een pb...

Vlinder

dameblanche

een magische magier.................... :-*

Vlinder

vandaag zonder erg 3 kaarten gepakt;

Rad van fortuin/schijven koningin/de magier

Het rad is de beweging die het lot maakt, de koninging staat voor mijzelf, de magier werkt al de hele week voor mij, ik zie hoe het is, en dat geeft heel veel innerlijke rust!


@ Marianne, heel magisch  :-*

Sweetie

Hallo Vlindertje

Rad van fortuin/schijven koningin/de magier
een draai aan het rad , bescherming en nieuwe mogelijkheden

Suus

heleen

mooie kaarten vlinder. de laatste 2 kaarten zijn heel rustig, hoewel ze heel kleurig zijn. Maar de koningin en de magiër stralen allebei controle uit. Hoewel het rad alle kanten op kan draaien, zul je vandaag rust en magie voelen.

Heleen.

Eveningstar

Hoi Vlinder!

Jij de Queen van de Pentakels, ik de Queen van de Zwaarden... mocht nu die Suus de Queen van één van die andere toestanden getrokken hebben, dan vormden we een mooi en krachtig trio... nu mogen wij het met z'n 2en fixen ;) :) .
Ons gevoel mogen we wel blijven volgen hé, niet vergeten ;) .

En voor de rest... go with the flow ;) .

Dikke knuffel!

Liefs,
Eveningstar

kristina1975

hi Vlindertje, heerlijk zoals jij je voelt en je kaarten beschrijft dus jezelf  :D Koningin geniet ze xxx

Vlinder

de Zon..

Op  het vlak van bewustzijn heeft deze kaart de grootste betekenis, ze wijst op het ontwaken en opbloeien van onze zonnige aard, ons wezenlijke zelf. Hierbij horen zelfvertrouwen, zelfbewustzijn, zelfinzicht en zelfstandigheid en de uiteindelijke volwassen onzelfzuchtigheid.

ik begrijp het  :-*


dameblanche

het rad moet vaak in het licht van de andere kaarten bekeken worden..
de kaart verwijst vaak naar de dingen die buiten je om gebeuren, waar je geen overwicht op kunt hebben, moeilijk te verteren voor je vlindertje.....
de pentakels koningin die graag houvast en stabiliteit ambieerd, die daar ook niet goed buiten kan....en vandaar uit ook haar beslissingen neemt....