Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

Vlinder

Vandaag; de maan, 2 pentagrammen, de keizer
;)

dameblanche

alweer de maan vlinder...de maan is een dood hemellichaam die de zon nodig heeft om het licht te kunnen weerkaatsen, maar zonder dat licht van de maan geen dag en nacht ritme, geen eb en vloed, geen yin en yang hihi...

maar we moeten hier de combi bekijken....
wisselende stemmingen. gevoelig, je duistere kant en je heldere kant, je kent hen beide niet waar vlinder....probeer meer in evenwicht te komen door je aan je eigen disipline te onderwerpen....
jij bepaald.......

Vlinder

het is een hele taak......
maar er  moet toch eens meer balans komen...

Vlinder

zomaar alvast kaartjes voor maandag;
de Magier, de Kracht en koningin zwaarden

:D

kristina1975

Voel jij je krachtig vandaag? Jij kunt in ieder geval de touwtjes in eigen handen nemen Vlinder, jij kunt t wel gewoon voor jezelf opkomen. Blijven vrolijk vliegen en landen waar jij mooi vindt.
Liefs

rianna

hoi Vlinder
het lijkt er op dat je de leding in handen neem vandaag je krijg er de kracht voor
en je intelligentie helpt je
liefs Rianna

dameblanche

de magier vertelt je dat je wil gaan werken aan oinafhankelijkheid, aan zelfredzaamheid en vertrouwen in eigen kunnen..daar heb je de kaart kracht ook bij nodig, en vooral je wijsheid gaan gebruiken.....
de magier heeft ook aale 4 de elementen voor zich op talel liggen...de staaf heeft hij al in de hand,maar het zwaard ligt voor hem op tafel....
denken en handelen op eenzelfde nivo brengen........................

heleen

talenten, kracht en intelligentie. Mooier kan het niet.
Fijne dag vlinder.
Heleen.

klaproos1945

http://www.youtube.com/watch?v=g9R6YwvCGQQ

die delen we hier in ons vlinder landje
de talenten van vrijheid in menings uitingen
de intelligentie kan niet meer stuk

als ons rupsje een vlinder is van de magier
en de insrumenten weet te hanteren en te verstuiven
in een eigenwaarde van bloem tot bloem weet te gaan

in een fijne dag die vlinders laten bewegen
in een zonovergoten leven..................

klaproosje :D

Vlinder

Rianna, Believe,  ik heb een fijne dag gehad, ben niet uit m,n slof geschoten maar ik was lekker in controle.
Heleen, ik heb lekker zitten tekenen in de tuin, en heb gewoon alleen gedaan waar ik zin in had
Marianne, ja ik heb veel in m,n mars zoals ze dat noemen, maar was al te zeer fladderend, begin weer in rustiger tijd te komen waardoor ik gerichter denken en handelen op een nivo kan brengen, het proces is gaande.

Klaproosje dank voor je mooie gedicht, lief :)

Liefs en dank., Vlinder

Vlinder

Ik fladder verder in mijn leerproces;
Bekers 10, rad van fortuin, staven 2

Het mooie van het leven, het aanvaarden van voor of tegenspoed( lot) en
het gevoel een keuze te moeten maken, om uit stilstand weg te komen??

We zullen het zien

kristina1975

Hallo mooie fladder fladder vlindertje :)
Je innerlijke strijd moet je aanpakken om niet stil te staan en te genieten van alle mooies wat jij hebt/ hebt bereikt?

dameblanche

bekers 10....
idd fladder de fladder, van hoog naar laag en van laag weer naar hoog...
als we de hoogte in gaan weten we dat dit niet permaniet is, er komt weer een tijd dat we richting benende zullen gaan....
maar na regen komt zonneschijn en na znneschijn weer regen, dat weet je dat besef je, dat zul jemoeten accepteren dat het zo is voor iedereen...en daar ligt nu net de uitdaging in groei..
ken je het spreekwoord,; je komt er altijd sterker uit?????

Sweetie

hallo Vlinder,

gelukkig voelen alles aankunnen je gedachten ook positief houden en je hebt de wereld in je handen

Suzy

heleen

Hallo vlinder,

een blik op de kaartjes, en ik voel een rijpingsproces. aangestuurd door het rad. 1e kaart het spelen onder de zon. Die eindigt als 3e kaart staven 2, een man die de wereld in zijn hand heeft. rad van fortuin is natuurlijk ook de kaart uit de grote arcana, dus in mijn inziens hier de belangrijkste kaart.
Heleen.