Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

klaproos1945

wat fijn vlinder

hou goede moed
in het verder gaan
met dit gegeven
de klaprozen staan in volle bloei
en de vlinders maken een mooi welkom
dit voorjaar

klaproosje :D

Vlinder

ja de klaprozen zijn weer schitterend dit jaar,
jouw tijd hoor, pak je kansen Roos!

Ik ga er ook voor ;D

kristina1975

ga er voor dames pak de kansen gewoon :-) xxx

Vlinder

#198
bekers 6 vandaag,

Wil me graag verstoppen, maar moet nog aan de slag, voel me niet ziek maar ook niet fit.

;)

Sweetie

Hoi Vlindertje

U hebt een werp op het verleden gemaakt en u glaasjes gevuld nu zijn ze klaar om met anderen uit te drinken in de toekomst

Suzy

Vlinder

kaartjes voor 16 juni;

Bekers koningin/ staven page/ rad van fortuin.

;) gr Vlinder

heleen

Lieve vlinder.

hele verschillende kaarten, daarom ook zo moeilijk om te duiden.
gisteren had je kelken 6, lief en kleintjes.
om vandaag met kelken koningin te beginnen. stap voorwaarts in de kelken arcana. Gisteren werd een beker aangereikt, en vandaag zit je met een grote beker in je handen. . Afronding van een emotioneel proces. gevolgd door de page staven. Je wilt weer gaan groeien in de vuurkant. Je enthousiasme, je warmte laten zien en voelen. Het oranje rad van het rad van fortuin. Het is ook de middenpunt van de kaart. Laten we het hart noemen. Vanuit een emotionele periode, weer warmte aan je hart toevoegen, vlinder.

Heleen.

dameblanche

een positieve wending proberen te geven aan....
de bekers koningin heeft de neiging om zich te laten beinvloeden als zij niet in een goed vel steekt, dit moet je niet  te licht opvatten, dit kun je niet zomaar in een dag ombuigen...

Vlinder

Heleen, mooi zoals je het proces beschrijft, ik wil idd sterker en meer in mijn eigen kracht staan.

marianne, dit is idd geen een dags werk, zoveel mensen zoveel menigen, ( om mij heen)
bevorderd mijn besluiteloosheid....

Vlinder

Zaterdag mezelf opgeladen, vanmiddag de natuur, vanvond naar een festival.
Ik voel me weer top, morgen/zondag gun ik mezelf nog zo,n dag, heb een kaartje  getrokken;
De zon.....

Groet :-* vlinder

kristina1975

heerlijk Vlindertje geniet van de zon en vol op :-) xxx

Vlinder

 :D maandag 18 juni

de Ster/pentagrammen 3/ bekers 10

Vertrouwen in de toekomst, en tevredenheid.

mooie start van een nieuwe week.

Sweetie

Goeie morgen Vlinder
Er komt vernieuwing aan Vlindertje ,je hebt je ontpopt en vliegt nu de wijde wereld in ,genieten en dansend in de stralen van de zon

Suzy

dameblanche

gaan voor je wensen en dromen, daarbij zul je steun moeten krijgen binnen in je omgeving.

Eveningstar

Hoi Vlinder,

het is feest vandaag voor jou! Je krijgt o.a. erkenning in je werk.  :D Het geluk staat aan jouw zijde  :D .
Een fijn lichtpunt op je pad.  ;)

Geniet ervan!

Liefs,
Eveningstar