Mijn dagkaarten/ Vlinder

Gestart door Vlinder, mei 16, 2012, 19:08:43 PM

kristina1975

goedemorgen mooie Vlinder :-) wees niet bang Hogepriesteres beschermt je ook gewoon genieten de staven om vast te houden heb je niet nodig om je heen zijn er mensen die goed bedoelen ga met ze om en met nieuwe energievolle mensen


Vlinder

Ha marianne, nou dat valt wel mee, het goede gevoel was op ,mn werk ontstaan, maar dat hou je niet vast, dat is elke dag anders hoor.
maar het was wel een zware klus vandaag( op t werk)

Believe ik denk dat je gelijk hebt, er zijn energieke mensen om me heen, en soms uit onverwachte hoek heel leuk ook.

Klaproosje bedankt, lief liedje, vrolijke noot zo op de zondag.
heb een zeer productieve lange ochtend gehad :-))

Vlinder

#168
De toren, het verkrijgen van het inzicht.

De verstarring doorbreken en het openbreken van wat leeft
:o

Chris

Overzien...Door overzicht krijg je weer grip op bepaalde zaken

Gr Chris

Sweetie

Hallo Vlinder
kijk vanuit je toren hoe ver je kan zien en ontdek dan wat er te zien valt

Suzy

heleen

hallo vlinder

achterover vallen, en jezelf laten gaan.

Heleen

dameblanche

ha vlindertje, idd hoe kleiner de hoeveelheid hoe beter de werking..
de toren...onrust leidt uiteindelijk tot geluk, je gaat oude denkpartonen afbreken...anders kun je niets nieuws gaan opbouwen, oude gewoonten blijken niet [meer] te werken....

Vlinder

 ::) wat een frustratie,s vanavond, online problemen...

Na de toren.... nu de krachtkaart;

Alle belangrijke strijdtonelen spelen zich af in mezelf, de enige overwinning ligt in de overgave...
pffff

kristina1975

Vliendertje goedemorgennnn...relax en zie hoe mooi de kaart is. Het is een kaart vol hartstocht, vuur, intensiteit. Innerlijke groei.  :D

een deel vanuit een uitleg  8)
Ook al voel je misschien dat je uitzicht wat somber is vandaag. Diep in je hart weet je best dat jij er door je kracht ook wel weer door deze situatie heen komt. Een kalme aanpak geeft de resultaten die jij voor ogen hebt.

Sweetie

Hoi Vlinder

Gebruik ze ... ze is rechtvaardig, zuiver ..laat vallen wat moet vallen en neem mee wat belangrijk is

Suzy

klaproos1945

in het uitzicht
ligt de kracht
de toren verijkt
de horizon

klaproosje :D

Sweetie


heleen

de kracht om weer verder te gaan, na een valpartij.

Heleen

Vlinder

#179
Het gaat op Kracht inderdaad niet om het bestrijden of in bedwang houden van iets in onszelf, of eventueel in anderen, maar om het aanvaarden ervan. Niet om het disciplineren van innerlijke zwakte (zoals het ego dat ziet), maar het aanvaarden van bijvoorbeeld onze 'lagere' natuur, die wel degelijk een kracht is. Zodat deze vóór ons werkt, in plaats van tegen ons.

Met dank aan Ricca,
ik ga de kaart beter begrijpen, het is niet het onderdrukken maar het aanvaarden.
Het helpt me verder, valt het kwartje!

Ook jullie dames, ik sta meer in mijn kracht, en voel me weer sterker.
dank  :-*