Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 26-5-2014:
Toren + Ooievaar + Ster = Ster / mc= Boom
    Kruis - Sleutel - Maantje
        Sleutel - Vrouw
                Boek

Positieve ontwikkelingen waardoor of doordat er een soort karma opgelost kan worden, hierdoor zal er zeker veranderingen op emotioneel gebied aanbreken.. Het gaat goed komen doordat er vooruitgang geboekt gaat worden op dit gebied.. Ook verandering op werkgebied kondigd zich aan waarin ik ook zeker kan slagen.. Grappig dat ik volgende week begin in mijn nieuwe functie bij een nieuw bedrijf..  :D
Door zelfverkozen verdieping en de zware weg die ik bewandeld heb kan ik nu met de nieuwe opgedane inzichten mijn dromen gaan vormgeven.. Een stukje geluk komt weer mijn kant op.. Na een kruis door bepaalde zaken te hebben gezet gaan nieuwe deuren open.. Wensen welke vervuld gaan worden en spiritueel nieuwe inzichten krijgen.. Onverwachte gebeurtenissen waar ik gelukkig van ga worden..

We shall see...  :D

Fijne dag allen..

Liefs Thea  :-*

waterman

Inderdaad verandering in werk en volgens mij ga jij in je nieuwe baan gelukkig worden. Sleutel staat centraal dus veel dingen liggen bij jezelf (jij hebt de sleutel om er een succes van te maken) en niet alleen in je werk ;-). Je hebt de juiste keuzes gemaakt die af en toe zwaar waren maar waar je nu de vruchten van kunt gaan plukken.
Jij zal zelf een belangrijke rol spelen of zal centraal staan, iets wordt misschien opgelost. In combinatie met het boek denk ik dat het misschien om iets onverwachts gaat (is nu nog geheim wat)
Tot zover mijn poging (soms lukt het wel en soms niet). Maar hoop dat je er misschien toch iets uit kunt halen, maar je eigen duiding was eigenlijk al uitgebreid en treffend genoeg denk ik.  ;)

lfs Waterman

Moonskin

Hija Waterman,

Zeker kan ik er nog iets uithalen.. Dat de sleutel vooral bij mezelf ligt, Dat ikzelf centraal sta! Klopt ook helemaal.. Heb keuzes gemaakt, maar misschien komen er nog een aantal keuzes die gemaakt moeten gaan worden om mijn weg te kunnen vervolgen waarbij ik mijzelf goed en gelukkig voel.
Spannend en nieuwschierig wat dat onverwachte oplossen kan zijn.. Na een fijne periode toch nog plots een paar hobbels in mijn relatie waar we best moeilijk uitkomen.. Ook hier zal ik zelf bepaalde keuzes moeten gaan maken of knopen door gaan hakken.. We zullen zien!!

Dank je.. .

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 27-5-2014:
Roede + Vogels + Hart = Roede / mc= Ster
    Muizen - Kruis - Anker 
        Muizen - Anker
            Wegen

Woordenwisselingen/ruzie zijn vermoeiend, welke worden veroorzaakt door gesprekken op liefdesgebied. Door grenzen te stellen kan wel vooruitgang geboekt worden. Toch zal het gemiste terug keren, het einde van de miserie is in zicht en licht zal weer terugkeren mbt hartsaangelegenheden, duidelijkheid gaat komen. Hoop en veiligheid thuis zal weer tot stand gebracht worden waardoor we keuzes kunnen gaan maken.

Hmmm moeilijk vandaag..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

hallo Thea :)

Roede + Vogels + Hart = Roede / mc= Ster
    Muizen - Kruis - Anker 
        Muizen - Anker
            Wegen

kruis centraal is geloven en leed wanneer we ergens niet meer in geloven.
Ergens niet meer in geloven betekent dat er een eind aan iets komt, je kiest ergens niet meer voor, zet een kruis er doorheen, je geeft daarmee dus ook iets op.

2x roede, ster, het hart en vogels
alles is aanwezig van beide kanten,
de laatste loodjes wegen vaak het zwaarste denk ik dan  :)

blijf maar praten, jullie komen er samen best uit  :-*


what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

#95
Goeiemorgen,

Mijn LeNormand kaarten voor 28-5-2014:
Wegen + Kruis + Zonne = Ooievaar / mc= Schip
    Wegen - Zonne - Vogels
        Ooievaar - Slang
                 Hart

K zal d'r straks eens even naar kijken.. Zonnetje centraal.. Fijn!

Een nieuw ingeslagen weg brengt innerlijke verdieping en verlichting met zich mee, er is weer ruimte voor warmte, genegenheid en groei. De nieuwe weg brengt een stralende tijd/toekomst met zich mee met positieve veranderingen. Ook op spiritueel vlak komt weer groei en nieuwe inzichten. Door alle veranderingen zal de relatie/liefde ook een soort van transformatie doormaken, maar volgens mij wel in de positieve zin.. Een nieuw avontuur breekt aan, we gaan een nieuwe koers varen welke grote veranderingen in het leven zal brengen..

Fijne dag allemaal..

Liefs Thea  :-*

waterman

Goedemiddag Thea

Je hebt een bepaalde keuze gemaakt (je bestemming). Aangename veranderingen waardoor er een nieuwe start gemaakt kan worden of waarmee al een start gemaakt is. Veranderingen op werkvlak (nieuwe baan). Het positief bekijken door goed te blijven communiceren. Veranderingen die niet lijken wat ze zijn maar waardoor je wel over gevoelszaken gaat nadenken.
Voor zover mijn poging ;-)

Moonskin

Hoi hoi,

Nog even feedback momentje:

@ Sas, kruis centraal is geloven en leed wanneer we ergens niet meer in geloven.
Ergens niet meer in geloven betekent dat er een eind aan iets komt, je kiest ergens niet meer voor, zet een kruis er doorheen, je geeft daarmee dus ook iets op.

2x roede, ster, het hart en vogels
alles is aanwezig van beide kanten,
de laatste loodjes wegen vaak het zwaarste denk ik dan 

blijf maar praten, jullie komen er samen best uit 

Wat betreft dat geloven, ik zit nogal in dubio.. Ik hoop zeker dat we met praten weer in de positieve flow kunnen komen.. Dank je voor je helder inzicht.

@ Waterman, Precies dat goede communiceren ligt nogal moeilijk in mijn relatie.. Wat ik heel jammer vind want dat zou zoveel troebeligheid weg nemen.. Maar goed! Veranderingen die niet lijken wat ze zijn maar waardoor je wel over gevoelszaken gaat nadenken.. Daar ga ik eens over nadenken.. Voelt goed verwoord!!

Dank dames..  :-*

waterman

Blij dat ik je heb kunnen helpen Thea. Waren mijn iegen kaartjes maar zo duidelijk ;-) veranderingen en nieuws in relatie met een heer die dan ook nog eens positief geduid worden. (laat er nu alleen een ex zijn)
maar we zullen het wel zien. In ieder geval fijn dat ik wat voor je heb kunnen betekenen.

:-*

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 29-5-2014:
Zonne + Muizen + Tuin = Klaverblad / mc= Beer
    Hond - Slang - Wegen
        Ring - Vrouw
            Hond

Een periode waarin wensen vervult kunnen worden en veel contacten gelegd gaan worden welke geluk met zich mee gaan brenge. Vriendschap met een vrouw waarbij ik een keuze ga maken?? Trouw in de liefde welke een stabiliel is.

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

waterman

Was het met muizen niet dat ze wegnamen wat rechts lag? Slang en muis combinaties blijven lastig.

Knoekie

wellicht een goede vriendschap waarin het een en anderd veranderd is maar  nog steeds hecht is?

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

@ Waterman, klopt maar het kan ook staan voor vermeerdering... Omdat de zon vooraan ligt heb ik deze positief geinterperteerd... Slang en muizen vind ik ook altijd lastig ja  ;)

@ Knoekie, Dit zou heel goed mogelijk zijn.. Een goeie vriendin waar ik al een tijdje niets van had gehoord heeft contact met me opgenomen en voor volgende week donderdag weer eens afgesproken..  :)

Mijn LeNormand kaarten voor 30-5-2014:
Hond + Lijkkist + Berg = Roede / mc= Ooievaar
    Boek - Vrouw - Maantje
         Toren - Ring
            Lijkkist

Met een vriend gaat het niet goed of een vriendschap die eindigd, de relatie die eindigd geeft wel opluchting, maar zal gepaart gaan met ruzie en/of woordenwisselingen.. Een dame welke ik nog niet ken, maar waar ik een zielsverbondenheid mee zal gaan voelen.. Op het moment voel ik me gespannen en gefrustreerd.. Einde van een relatie... Al met al veranderingen zijn zeker op komst..

Toch een fijne dag allen..

Liefs Thea  :-*

waterman

Bedankt voor je uitleg thea. Mag ik je vragen wat jij dan ziet in ooievaar-brief-muizen=heer
Eerste rij van vanochtend met daarbij de uitleg dat ik gisteren mijn ex live ben tegengekomen en we er allebei van schrokken. Ik me omdraaide en hij de 2e keer zijn vriendin meetrok voordat ik ze zelf zag. Voelt heel ongemakkelijk terwijl er per mail af en toenog contact was. Heel apart.

Ik hoop dat aan jouw kant binnenkort ook het zonnetje weer gaat schijnen. 
:-*

Sas-8314

#104
hallo Thea :)

een slang eet muizen, maar niet andersom ;)

Hond + Lijkkist + Berg = Roede / mc= Ooievaar
    Boek - Vrouw - Maantje
         Toren - Ring
            Lijkkist

kist berg
je hebt er geen kracht meer voor, vertrouwen zit wellicht een beetje op z'n dieptepunt

berg als crisis ..
wat gebeurd er bij een crisis ?
een crisis zorgt voor een nieuwe fase
waar je sterker (berg) uitkomt

ooievaar-dame
jezelf zijn en blijven ..
beetje meer geduld hebben, beetje meer vertrouwen misschien ook ..

dingen gebeuren nooit zomaar, we leren en worden sterker.
zie de hond ook als je eigen vriend die er altijd is, loyaal zijn aan jezelf ..

:-*
what defines us is how well we rise after falling