Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 22-6-2014:
Zonne + Lijkkist + Lelie = Sleutel / mc= Wegen
    Schip - Klaverblad - Brief
           Boom - Vrouw
                Vissen

Een nieuw begin vraagt best wat kracht, maar de tijden van harmonie, geluk en liefde zijn in aantocht. De goeie kansen hiervoor komen eraan. Ook op het werk gaat het de goeie kant op, mijn carriere zal steeds belangrijker voor me worden en daardoor zal ik succes boeken.. Ook positieve berichten zullen mijn kant op komen.. Geaard en door te luisteren naar mijn intuitie zal ik verzekerd zijn van een zeker en regelmatig inkomen. Geluk staat centraal en nieuwe wegen gaan bewandeld worden..

Fijne avond lieve mensen.

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Mooie uitleg, maar dat is eigenlijk geen DAG uitleg, meer een langere termijn uitleg.

Als dagkaartje zou ik zeggen dat je je op zich top voelt, maar dat er oud zeer op komt waar je wat mee moet.
Er zit wel beweging in (Schip en Vissen). Iets waar je ook wel over praat. En ik denk iets persoonlijks (Boom & Vrouw).

Oud zeer kan emotioneel zijn, maar volgens mij ook fysiek, gezien het dagkaartjes zijn. En hoeft ook geen super mega groot drama te zijn, wederom gezien het dag kaartjes zijn. Dus in die zin de Kist wat kleinschaliger onder de loep nemen. Kan zo simpel zijn dat iemand vorige week iets naars tegen je zei, wat nu even weer opkomt of geraakt wordt.

:-*

Moonskin

Goeiemiddag lieve mensen,

@ Sas, Thanx doe ik zeker...
@ Kristalletje.. Heb je wel een beetje gelijk in hoor..  :D maar ik zie de dagkaartjes ook niet Persee voor 1 dag.. dagkaartjes kunnen voor mijn gevoel ook best nog een doorwerking hebben in de dichtbijzijnde aankomende dagen.. of me iets duidelijk maken over gisteren of eergisteren waardoor ineens iets op z'n plek kan vallen/duidelijk woren! Klopt ook wat je zegt.. Oud zeer, wat aan de ene kant oud kan zijn en aan de andere kant nog best vers is.. Daar veel over praten.. Hierdoor kom ik zeker weer in beweging.. Ga eindelijk weer vooruit ipv vast te blijven zitten... Thanx Kristalletje  :-*

Mijn LeNormand kaarten voor 28-6-2014:
Vosje + Brief + Kruis = Boom / mc= Zonne
    Boom - Brief - Boom
     Maantje - Maantje
               Heer

Valse mededelingen of berichten welke te maken hebben met een lotsbestemming? Maar door het bericht wat komt zal ook kracht schenken en fijne aangelegenheden. Ook zal het stabiliteit en groei meebrengen.. Hierdoor zal het zonnetje weer gaan schijnen.. Blijf bij jezelf, voel de zielsverbondenheid met je dromen en inzichten zullen komen. Het leven weer gaan waarderen en genieten van alles wat er nu is.

Fijne dag allen..

Moonskin

Goeiemorgen lieve mensen,

Mijn LeNormand kaarten voor 2-7-2014:
Ring + Zeisen + Schip = Klaverblad / mc= Ruiker
    Anker - Kindje - Boom
        Vogels - Hond
               Lelie

Zaken worden afgerond op het gebied van werk door een andere koers te gaan varen welke succes met zich mee brengt. Er heerst wel wat spanning op de werkplaats wat enige twijfels mee kan brengen. Door in mijn kracht te blijven staan zal er een nieuwe start gemaakt kunnen worden. Zorgen om een vriendschap welke toch harmonieus zal blijken te zijn.

Fijne dag ...

Lief

Mooi Kaartje Moon,

niks aan toe te voegen.

fijne dag!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Knoekie

uit welke combinatie haal jij spanning op de werkplaats Moonskin?? Ring zeisen anker??

Moonskin

Hijaaa,

Thanx Lief! Altijd fijn om je weer zien langs  te huppen  ;D

Knoekie, dat haal ik uit ring, anker, vogels... ;)

Liefs Thea..   :-*