Moonskin's Dagkaartjes

Gestart door Moonskin, januari 31, 2014, 13:11:50 PM

Moonskin

#60
Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 13-5-2014:
Lijkkist + Wegen + Lelie = Hart / mc= Tuin
    Lelie - Ster - Hond
     Zeisen - Vissen
          Lijkkist

Een nieuw begin is gemaakt door een nieuwe weg te hebben gekozen, hierdoor is de relatie nog hechter en zijn we nog oprechter met elkaar. Geluk op alle vlakken komt eraan, bescherming van een oudere vriend(in). Door middel van werk en knopen door te hakken zal het financieel de goeie kant opgaan en kunnen bepaalde financiele questies worden afgesloten.. Ook mbt vriendschappen zal de vreugde groeien en verandering meebrengen.

Fijne dag voor nu.

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

hallo Thea :)

misschien ligt de zeis er ook voor delen
iets met ontspanning, of een natuurlijke aard / weg
iets dat meer van nature verloopt
een visie, iets op een andere manier bekijken misschien.

een hele fijne dag  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Hoi Sas,

Zeis denk ik meer naar het doorhakken van knopen, hard werken, krachtig optreden.. Delen is daarnaast ook een mooie  :)
De visie klopt ook wel.. Mijn vriend en ik gaan op dit moment (al een tijdje trouwens) door een transformatie.. Maar het gaat nu echt de fijne kant op, waar er eerst nog zooo ontzettend veel hobbels waren... We krijgen op dit moment wel veel nieuwe zienswijzen en inzichten ja..  ;)

Dank je voor het meekijken..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

oogsten door (wanneer je iets deelt dan gaat het door)
hard en eerlijk werk :)

fijne dag Thea en geniet van alle hobbels en oogsten  :-*


what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Hoi hoi,

Mijn LeNormand kaarten voor 14-5-2014:
Hart + Muizen + Wegen = Sleutel / mc= Berg
    Roede - Ruiker - Toren
         Tuin - Heer
           Vogels

Ergenissen en woordenwisselingen in de liefde mbt keuzes die gemaakt moeten worden. Door duidelijk grenzen te stellen en geduldig te zijn zullen we toch nog lang bij elkaar zijn. Met de heer toch gezelligheid buiten het huis en fijne gesprekken??

Hmmmm ...

Fijne dag allen..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

hoi Thea

muizen-sleutel
ruiker erbij ...
wellicht ook nieuwsgierig / benieuwd zijn naar de weg
iets willen weten over mogelijk obstakels
maar het ook als een uitdaging ervaren

sleutel-berg
ruiker, doet me denken aan geduld of rustig blijven ...
gevoelens die vanzelf weer over gaan ...

Kun je er iets mee Thea ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Hoi Sas,

Zo blij met je uitleg.. Het klopt wel! We zijn allebei bezig met groeien en kijken welke kant we op willen.. We zien dit zeker als een uitdaging. Geduld had ik ook bij de ruiker ja..

Dank je..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

Hoi hoi,

Nog even een relatielegging gedaan naast de dagkaartjes van gisteren...

Het is wel leuk Sas mbt jou inzicht over mijn dagkaartjes en hoe ze weer aansluiten bij de relatielegging :)

HOE STA JIJ IN HET LEVEN?
DE KIST
De kist is een transformatiekaart. Vaak komt iets in je leven ten einde, maar dit luidt wel weer meteen een nieuwe fase in. Door je verlies te verwerken ontstaat er ruimte voor iets nieuws. Het is niet de makkelijkste periode in je leven en deze kan gepaard gaan met verdriet en moeheid. Je kan bijvoorbeeld te maken krijgen met moeilijkheden en een breuk in je relatie, pijnlijke herinneringen of verwerking van oud zeer. Je ontdekt onverwachts de schaduwzijde van jezelf en andere mensen, waar je van schrikt en moeilijk mee om kan gaan Dit dwingt je wel naar jezelf te kijken en keuzes te maken. Een grotere bewustwording en vrijheid is wat je ervoor terugkrijgt na de nodige ups en downs. Je komt namelijk los van oude beperkende patronen in je relatie, waarmee je ongemerkt jezelf saboteerde. Het kan ook dat je zelf degene bent die de transformatie actief in gang zet en je leven om gaat gooien, omdat het niet meer bij je past.

HOE STAAT JE PARTNER IN HET LEVEN?
DE ZON
Er breekt nu een blije, optimistische periode aan. Je partner voelt zich krachtig en gelukkig en het lijkt wel of alles makkelijker gaat dan anders. Alles waar hij/zij naar streefde en op hoopte wordt bewaarheid. Zijn/haar scheppingskracht en expressiviteit is enorm. Hij/zij staat bewuster in het leven, heeft meer inzicht en zelfkennis, weet veel beter wat hij/zij wil en kan. Hij/zij durft zichzelf te laten zien aan anderen. Hij/zij kiest ook het juiste gezelschap door zijn/haar intuïtie en heldere onderscheidingsvermogen. Hij/zij straalt in zijn/haar relatie en heeft ook op alle andere levensgebieden succes. Als partner is hij/zij vrolijk en aimabel en kan helemaal zichzelf zijn. Hij/zij zet zich volledig in en verwacht van jou hetzelfde. Samen er voor gaan en van elkaar genieten.

HOE STAAN JULLIE IN JE RELATIE?
DE OOIEVAAR
Er is een verandering gaande in jullie relatie. Jullie zitten in een overgangsfase. De oude vorm voldoet niet meer en jullie onderzoeken samen wat jullie met jullie leven willen. In het begin kan dit onrust geven, het is niet altijd meteen helder. Gelukkig zijn jullie allebei flexibel en bereid naar verschillende mogelijkheden te kijken. Gun elkaar de tijd wat te experimenteren, wat te reizen, wat nieuwe dingen uit te proberen, praat er samen over. Voel je niet bedreigd door de veranderingen, jullie relatie kan ze hebben en zal er zelfs beter van worden. Het wordt allengs duidelijk wat jullie willen en dan wordt de verandering concreet gemaakt en doelgericht nagestreefd. Misschien gaan jullie verhuizen, of samenwonen, een gezin stichten. Soms zijn ook kleinere veranderingen genoeg om jullie inspiratie te geven, een vakantiereis, je huis anders inrichten. De veranderingen geven jullie relatie een nieuwe impuls. Dit gaat wel gepaard met heel wat praktische veranderingen. Stel je beiden daarom flexibel op.

Fijne dag...

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

#69
hele mooie kaartjes en duiding Thea  :)
fijne avond alvast  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Moonskin

#70
Goeiemorgen

Mijn LeNormand kaarten voor 16-5-2014:
Berg + Brief + Kruis = Vogels / mc= Beer
    Vogels - Brief - Vogels
        Schip - Schip
            Wolken

Een bericht dat niet komt of langer op zich laat wachten dan verwacht. Meerdere berichten die eventueel wel aankomen brengen zorgen met zich mee of waarbij ik zaken zal overdenken. Woelige periode waardoor ik wat onzekerheid kan voelen.

@Sas, de duiding heb ik niet zelf gedaan hoor hihihi.. Deze is volgens mij geschreven door Renée Merkestijn.. Ze heeft ook een leuke site waar ik zelf soms informatie haal om kaartjes te duiden. Ze beschrijft ze ontzettend leuk en positief.. Fijn dat jij er ook wat aan hebt zeg.. Leuk!!

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Moonskin

Goeiemorgen

Mijn LeNormand kaarten voor 18-5-2014:
Hond + Schip + Vogels = Sleutel / mc= Beer
    Berg - Beer - Ruiker
        Kruis - Hart
            Hart

Met behulp van een trouwe vriend zal ik een andere koers gaan varen, het zal een juiste koers zijn. In gesprekken zullen antwoorden komen en steun. Obstakels zullen met behulp van een vriend overwonnen worden. De liefde zal hierdoor nog meer gaan groeien en stabieler worden.

Fijne dag allen..

Liefs Thea  :-*

Knoekie

Hoi Moonskin, heb de site ook even gegoogled ;D idd ook fijne site!!! gelijk gebookmarked

Sas-8314

iemand heeft de sleutel van haar hart gevonden
kiezen voor onvoorwaardelijke liefde  ..
de sleutel naar innerlijke geluk  :)

2 harten hebben elkaar geraakt op zielsnivo  ...
bestemd geluk ...

mooie kaartjes Thea  :-*
ben blij voor jou/jullie lieve dame  :)
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

Citaat van: Moonskin op mei 16, 2014, 09:44:01 AM
@Sas, de duiding heb ik niet zelf gedaan hoor hihihi.. Deze is volgens mij geschreven door Renée Merkestijn.. Ze heeft ook een leuke site waar ik zelf soms informatie haal om kaartjes te duiden. Ze beschrijft ze ontzettend leuk en positief.. Fijn dat jij er ook wat aan hebt zeg.. Leuk!!


Ik ben bekend met de site thea,
sluit me aan bij jouw mening inderdaad, de beschrijvingen zijn daarnaast ook uitgebreider op het gebied van spirituele duidingen, iets waar ik zelf meer de voorkeur aangeef.
Daarnaast vind ik via http://learnlenormand.com ook goede info, weet niet of je daar al bekend mee bent.

:-*
what defines us is how well we rise after falling