Mijn dagkaarten Mllmbrg

Gestart door Mllmbrg, juni 10, 2013, 14:42:05 PM

Mllmbrg

Goedemiddag;

Emotioneel vast geroest zitten: is mogelijk!
Gevoelens worden diep weggestopt zodat ik niet meer gekwetst kan worden.
Welke heer (heren)??

Kaarten voor vandaag:
Toren - Tuin - Anker = Klaveren
Schip - Toren - Ruiter
Weg - Tuin
Wolken
MC: Schip

Groetjes

Sweetie

Hallo Muriel ,

Ik weet niet welke heer het is hoor meid die in jou  leven is of die verschijnt in je kaartjes ?

Je kaartjes
Toren - Tuin - Anker = Klaveren
Schip - Toren - Ruiter
Weg - Tuin
Wolken
MC: Schip
Je wil een andere koers gaan varen maar het lukt je niet echt om je vrij te voelen , je trekt je een beetje terug toch zou het deugd doen om even op verplaatsing te gaan om even een frisse neus op te steken

Suzy

Mllmbrg

Goedemiddag;

Kaartjes voor vandaag:
Doodskist - tuin - Roede = SCHIP / Mc: ANKER
Heer - Zon - Vos
Muizen - Ruiker
Maan

Groetjes
Mllmbrg

Mllmbrg

==> Doodskist - tuin - roede: einde van een oneingheid in de vriendenkring
==> heer - zon -  vos: een sluwe spirituele heer
==> muizen -ruiker : te veel stress; energietekort
==> schip/NAker: een reis maken!

Ik zou dus een reis moeten maken om een einde te maken aan de onenigheid/twist met een spirituele sluwe heer in mijn vriendenkring maar heb momenteel een energietekort (of te veel stress)

Wanneer wordt een zoon als heer beschouwt in een legging? Een zoon van 22 blijft dat steeds een kind of wordet hij op een bepaald moment door de kaart Heer aangeduid?

prettige avond
Groetjes
Muriel

Sweetie

Hallo Muriel
Ik bedoelde met feedback wat er is uitgekomen van de duiding  :D, maar je doet ook erg je best hoor!

de zoon staat voor kind ,kan de zeis of de roede zijn dit zijn jongere mensen , de heer is de partner in de legging , heb je geen heer dan staat deze voor je mannetje te moeten staan OF met het hart en of ruiter dat er een heer in je leven komt !

Doodskist - tuin - Roede = SCHIP / Mc: ANKER
Heer - Zon - Vos
Muizen - Ruiker
Maan
De kist geeft een einde aan en een nieuw begin dus als je het oude hebt afgesloten komt er iets nieuws vrij
Je mannetje staan ( bv als je geen heer hebt) om iets nieuws te creeren , er komen positieve gesprekken aan in je omgeving ( zon = positief , gesprekken = roede = omgeving = tuin) , je zal of je wil een verandering in je leven brengen ( schip) daarvoor moet je je tereinen gaan verleggen en oude waarden veranderen = anker en schoppen 9 op het anker )
Minder piekeren ( muis) en meer aan jezlf gaan denken ( ruiker) , s'avonds ( maan ) kan je last hebben van pieker momenten

Suzy

Mllmbrg

#20
Suzy, Ik stuur het als privé bericht
Groetjes

Mllmbrg

Goede avond:

Kaarten van vandaag:
Heer - Hond - Vos = Hart/Mc Dame
Zeis - Maan - Klaveren
Wolken - Vissen
Huis

==> Opletten geblazen voor een vriend, ruzie met een man, financiële moeilijkheden, problemen met het huis
Hart en Dame kan ik niet plaatsen
Prettige avond
mllmbrg

Mllmbrg

Goedemorgen:

Kaarten van vanddag (pff)
volgens mij helemaal geen goede kaarten;
Kruis - Berg - weg = Slang/Mc Toren
berg - Slang - Dame
Heer - Kruis
Heer

==> Slang/Toren: misleiding, bedrog van hogerhand? of opletten om geen muur om me heen te trekken?
==> Kruis - berg -weg: langdurig of onderdrukt verdriet,er komt een moeilijke periode aan
==> langdurig of onderdrukt verdriet ivm met een heer / door een heer?

toch een prettige werkdag toegewenst
Mllmbrg

Sweetie

Hoi Muriel,
Kruis - Berg - weg = Slang/Mc Toren
berg - Slang - Dame
Heer - Kruis
Heer

Moeilijkheden om iets te overwinnen , je vind je weg niet echt maar toch zal je bepaalde keuzes moeten maken ook al heeft iets zijn tijd nodig , de heer is bezig met iets af te werken / verwerken , heeft een moeilijke periode doorgemaakt .

Suus

Mllmbrg

Dank je wel Suzy :-)

Vandaag ook weer keuze moeten maken:

Kaarten:
Weg - vissen - Boek = Zeis/McTuin
Tuin - Hart - Kruis
Doodskist - Hart
Maan

Veel wijst naar het beeindigen van een liefde :-(
Een keuze moeten maken om een liefdesrelateis te beeindigen?
Groetjes

Sweetie

Muriel,

Weg - vissen - Boek = Zeis/McTuin
Tuin - Hart - Kruis
Doodskist - Hart
Maan

Er komt iets op je pad , een te nemen beslissing in verband met centjes , wil je een studie erbij nemen maar je beslist om nog te wachten , al zou je heel erg graag doen maar het is nog niet de moment , je voelt je er niet goed in

Suzy

Mllmbrg

Hey Suzy;

Een beslissing nemen ivm centjes, das een dagelijkse strijd weliswaar ;-)
een studie erbij nemen............... er is in feite nog zoveel dat ik zou willen volgen (cursussen, workshops maar allemaal e maken met het spirituele) maar d'er is eenvoudig geen geld voor.... ooit :-)
me er niet goed bij voelen?? omdat het niet kan? ontgoocheld misschien maar d'er zijn nu eenmaal andere prioriteiten in het leven.
Merciekes, hé

Kaartjes voor vandaag:
Kruis - Ring - Lelie = Toren/Mc:Zon
RIng - toren - kind
doodskist - Maan
Huis

Groetjes