Mijn dagkaarten Mllmbrg

Gestart door Mllmbrg, juni 10, 2013, 14:42:05 PM

Mllmbrg

Goedemiddag;

Ik heb deze morgen deze kaarten getrokken
Kind - Lelie - Sleutel = Huis
Slang - Brief - Ruiter
Vissen - Heer
Ring
Mc Muizen

Graag jullie advies?
Groetjes
Mllmbrg

kreeft

Kind - Lelie - Sleutel = Huis
Slang - Brief - Ruiter
Vissen - Heer
BOEK
Mc Muizen

een bericht dat onderweg en dat een oplossing voor iets biedt,
iemand die niet zo eerlijk is, een heer die geheimen heeft? of geheim geld?
ben je bestolen door iemand?

:-\

Mllmbrg

Goedemorgen

En bedankt Kreeft voor je reactie.
Op het eerste zicht, niet dat ik weet dat ik zou bestolen zijn!
Dat mijn ex er met teveel van door is ja maar dat is toch al een aantal maanden geleden.
De dagkaarten zouden toch enkel op het heden moeten slaan, niet?
Of heeft het bericht dat onderweg is daar mee te maken?

Kaarten van vandaag:
Weg - Slang - Zeis = Schip
Dame - Ooievaar - Kind
Zeis - Lelie
Huis
MC Ruiter

Groetjes

Sweetie

Hello Milleke
Weg - Slang - Zeis = Schip
Dame - Ooievaar - Kind
Zeis - Lelie
Huis
MC Ruiter
Er komt iets onrechtstreeks op u pad ( dus via een omweg ) een plotse verandering , ben je aan het proberen om zwanger te worden of zijn jullie .. weet niet of je een ventje of een meisje bent  :P
Plotse iets dat thuis gebeurd met een ouder iemand , kan ook een gerespecteerd iemand zijn , een arts ofzo ...
Nieuws uit het buitenland ...
Suzy

Mllmbrg

Hey Susy;

Ik dacht ook aan dat zwanger worden maar dat klopt langs geen kanten met de thuissituatie.
Ik ben een gescheiden vrouw van 52 en heb enkel nog de dochter van 20 thuis wonende.
(de oudste zoon woont ergens anders en de jongste zoon is mee met hun vader naar het buitenland)
Ik heb dus geen oudere persoon bij mij thuis.
Nieuws uit het buitenland zou dus van de jongste zoon (kind) kunnen zijn. (dat zou leuk zijn want dat contact staat op een heel, heel laag pitje)
Of misschien de dochter die zwanger raakt, (terwijl ze momenteel geen vriend heeft)?
in elk geval bedankt voor de reactie
Muriel  :)

Sweetie

Toch komt er zeker een bericht van het buitenland
Als ze geen vriend heeft gaat het moeilijk gaan é hihi

Dan komt er iets nieuws op je pad die een verandering met zich meebrengt

Suzy :)

Mllmbrg

Goedemiddag;

Kaartjes van vandaag
Berg - Zon - Maan = Vogels
Ster - Brief - Doodskist
slang - Anker
Wolken
Mc Beer

==> Moeilijkheden die overwonnen zullen worden als ik er maar moeite voor doe, als ik eraan werk
==> Goed nieuws die het einde van iets zal betekenen
==> De slang met het Anker kan ik niet zo goed plaatsen
Wolken: tja ???
Waar slaat de MC in feite op?? Op de algehele gemoedstoestand van de persoon??

groetjes
Mllmbrg

Sweetie

Mll

Berg - Zon - Maan = Vogels    Mc Beer
Ster - Brief - Doodskist
slang - Anker
Wolken

Waar slaat de MC in feite op?? Op de algehele gemoedstoestand van de persoon??
DE VOGELS EN DE BEER (DE MC) IS HET TOTAAL BEELD VAN DE KAARTJES ... DE UITKOMST DUS

Er wordt iets geblokkeerd maar de zon zal het opwarmen , een .. rouwbericht die op komst is , een emotioneel gebeuren
Een bericht die je met omwegen toekomt en waar je wat moeilijkhede mee hebt , je bent er een beetje vastgeroest door geraakt

Suzy

Mllmbrg

Bedankt

Emotioneel gebeuren: vriend die een station vroeger afstapte dan normaal en dus een paar minuten van ons samenzijn heeft afgesnoept  :'(
Dat bericht die langs omwegen moet aankomen, dat zit er al een paar dagen aan te komen.
Vogels en beer zijn uitkomst van de kaartjes : vogels+beer = aangetekende brief ???

Kaartjes van vandaag
Dame - Zeis - Maan = Anker
Schip - Wolken - Zon
Ruiker - Ruiter
Zeis
MC : weg

Weg/Anker: toekomst ziet er goed uit , er moet een keuze gemaakt worden.
Dame - zeis - Maan: ik zou mij moeten gaan bezinnen wat ik met mijn spirituaiteit wil gaan doen, verder ontwikkelen van mijn spiritualiteit
schip - Wolken - Zon: financiële tegenvaller die wel goed afloopt (heb zojuist een simulatie gedaan van mijn belastingsbrief en zou moeten betalen :-\)
ruiker en ruiter: Bericht/bezoek met goed nieuws (misschien moet ik toch geen belastingen betalen ,  ;D)
Zeis: stop met dromen

groetjes
Muriel

Sweetie

Mll

Dame - Zeis - Maan = Anker  MC : weg
Schip - Wolken - Zon
Ruiker - Ruiter
Zeis

Er komt een plotse verandering aan , iets dat moeilijk verloopt op het werk , positieve berichten die plots op je af komen , een keuze gaan maken die stabiliteit en rust brengt

vogels+beer = aangetekende brief
Ik zou eerder zeggen een communicatie met de moeder , de vogels waarschuwen je ook voor een verandering die jaloezie meebrengt

Suzy

Mllmbrg

Kaarten van vandaag:
Hart - Tuin - Berg = DAME
Doodskist - Boom - Vos
Kind - Toren
Maan
MC:BOOM

Hart - tuin - Berg ==> nieuwe onbeantwoorde liefde?
Doodskist - boom - vos ==> fatale ziekte, sluimerende ziekte?
Kind - toren ==> isolement??
Maar alles komt goed ;D

Groetjes
Muriel

Sweetie

Hallo Muriel,
Hart - Tuin - Berg = DAME    MC:BOOM
Doodskist - Boom - Vos
Kind - Toren
Maan
Je ziet ergens vanaf, iets uit je omgeving waar je het moeilijk hebt met u gevoelens , emotionle problemen  en dan duik je de kast in om wat te eten , je eet graag en dan trek je je terug , er komt iets nieuws ivm werk ivm werk

Heb je kinderen ?

Suzy

Mllmbrg

Goedenavond Suzy
Ja ik heb 3 kinderen, 2 zoons en een dochter. Met de oudste zoon (22) heb ik totaal geen contact meer, weet officieel niet waar hij uithangt, wat hij doet. De jongsqte zoon (15) is met de vader vertrokken naar het zuiden van Frankrijk anderhalf jaar geleden, heb er nog wel iets van contact mee (langs Facebook) als ik zelf het contact zoek maar dan antwoord hij steeds met éénlettergrepige woorden.De dochter woont bij mij.
Wat het eten betreft, nee niet echt,

Muriel

Mllmbrg

Goedemorgen allemaal;

Kaartjes voor vandaag:
Maan - Schip - Boek = RING
Anker - Dame - Beer
Heer - Doodskist
Kruis
MC BERG

Moeilijkheden in de relatie met een geheime liefde, einde van deze relatie.
Een prettig weekend toegewenst

Groetjes
mllmbrg

Sweetie

Muriel,
Maan - Schip - Boek = RING
Anker - Dame - Beer
Heer - Doodskist
Kruis
MC BERG

Emotioneel vast geroest zitten ..je komt niet vooruit Eerst zaken gaan afsluiten met een heer want je komt niet verder met een heer , moeilijkheden die dan onstaan in de relatie en niet weten hoe je het moet aanpakken

Suzy