vreemde droom; beestenboel!

Gestart door DNA, januari 28, 2005, 18:11:34 PM

DNA

Hallo allemaal,

Ik heb vannacht heel vreemd gedroomd. Eigenlijk onthoud ik altijd mijn dromen en kan ik ze goed plaatsen, echter vannacht droomde ik over dieren en dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Ik werd in mijn droom geconfronteerd met verschillende dieren. Zo was er een muis (waar ik erg bang voor ben) die eruit zag als een konijntje wat maakte dat ik er minder bang voor was. Bij de muis liepen twee gezellige, dikke katers en ik had niet het idee dat zij de muis kwaad wilden doen.

Op een gegeven moment kwam ik in een soort van manege waar diverse 'grote' dieren rondjes liepen. Olifanten, etc. Opmerkelijk was dat er ook een giraffe liep met daarnaast een man. Wat me heel goed is bijgebleven is dat ik de zachtheid van de vacht heel goed kon zien, ook zijn kleuren kwamen heel duidelijk naarvoren. Naast hem liep een man die heel erg op de giraffe leek. Ik weet nog dat ik tegen iemand zei: Kijk nou! Ze zeggen dat een hond op zijn baasje gaat lijken, maar deze man lijkt op zijn giraffe!! Hij had namelijk rood/oranje haar dat leek op de vacht van de giraffe. ook liep hij op dezelfde slungelige manier.

Het leek alsof de dieren uitgebreid voor me paradeerden, alsof iemand wilde dat ik ze goed bestudeerde. De kleuren en de grootte van de dieren kwam heel reeel over. ik had echt het gevoel dat ik naar ze stond te kijken vanachter glas.

ik was samen met iemand, maar weet helaas niet met wie. met name de olifant, de giraffe en de muis zijn me heel goed bij gebleven.

Heeft iemand enig idee wat deze droom kan betekenen?

Groetjes,
DNA

Ricca

Lieve DNA,

Na het lezen van je persoonlijke bericht werd me in één keer de betekenis van je droom duidelijk. Je hebt in de droom niet voor niets het gevoel alsof iemand wil dat je de dieren goed bestudeert. Je droom gaat over de vragen waar je mee zit. Heel in het kort: de muis is je angst (voor die ziekte), de giraf is je nieuwsgierigheid (en ook je nek uitsteken met een eventuele DNA-test) en de olifant is het basisvertrouwen dat je duidelijk tóch hebt. Meer over deze droom binnenkort in je mailbox.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

DNA

Lieve Ricca!

Ik heb niet voor niets deze topic geopend! Ik had al het vermoeden dat de betekenis die kant uitging! Ik zie je pm tegemoet!
Dank!!

liefs DNA