Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

beetje ruzie

Gestart door huntres, januari 28, 2005, 12:09:27 PM

huntres

ik heb vannacht iets betrekkelijks op de realiteit gedroomd. ik heb van de week besloten om me zelf toch maar te leren autorijden.

vannacht droomde ik dat ik 1,5 uur autorijles had, maar pas toen ik door had dat er al een uur om was kreeg ik door dat ik niet degene was die aan het rijden was geweest, maar Manneke mijn vriend.

ik vroeg aan hem of ik dan nu toch eindelijk mocht autorijden! dat mocht ik wel, maar onderweg naar de auto besloot ik op eens boos te worden, waarom weet ik niet, ik weet ook net of besluiten om boos te worden de goede verwoording is, maar ik liep weg, huilend en kwaad. ik had het gevoel dat hij mij toch niet ging laten autorijden  :-\ hij is mij nog achterna gelopen, maar toen werd ik half geschrokken wakker dat het al bijna tijd was uit bed te gaan (ik was de wekker vergeten te zetten  :-X)

...

Muts

pfff  ???

dat klinkt alsof iemand/of jijzelf ( weet niet of manneke nu voor een deel van jouzelf staat of niet ???) wel zegt dat je iets mag doen maar dat je het toch niet zelf doet...

dat eerste alsof je opeens wakker wordt en doorhebt dat je 'gestuurd' wordt...

misschien iets te maken met zelfstandigheid

*brainstorming*

ben benieuwd wat de droom experts ;) hierover te zeggen hebben :)

huntres

ik vond het beetje vaag, miss weerspiegeling want hij zat rechts i.p.v. links te sturen/auto rijden  :-X

ben ook benieuwd wat anderen er van denken...