klavertje in been (droom)

Gestart door jaan, januari 27, 2005, 18:01:20 PM

jaan

ik had laatst een hele gekke droom ,
ik was in mijn eigen huis met vader en moeder die al 6 jaar gescheiden zijn en was met mijn vader in gesprek en ineens tetste er iets tegen mijn linkerbeen ik keek ernaar en er zat een gat in ik dacht huh hoe ken dit nu,maar was niet angstig ofzo en toen keek ik goed en toen zag ik dat er een klavertje in zat,het was zo'n figuurtje om in de klei te drukken die zat er zeker een cm of 3 in.
toen ik wakker werd had ik zoiets van nou wat is dit weer,maar verder op de dag besefte ik iets klaveren staat voor staven,staven staat voor groei en ontwikkeling dat wist ik wel maar toen ik een paar dagen later aan mijn vader een goede raad ging vragen viel alles op zijn plek ;) groetjes jaan

Palomino

Was het een drie-of een vierbladig klavertje...?
liefs Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

jaan

hoi hoi,
een drie bladerig klavertje was het.
gtz jaan

Palomino

Waarschijnlijk was je erg onder de indruk van het geen ertegen je gezegd werd door je vader...in zo'n mate dat het een letterlijke indruk bij je achter liet ,in de vorm van een klavertje...
Weet je nog wat je vader tegen je zei voordat het klavertje zich in je been nestelde...?
Het feit dat het in je been terecht kwam houdt verband met het feit dat het je manier van voortgaan,van bewegen beïnvloedt...dat het je zowel kan stimuleren als stagneren..
Liefs palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

jaan

hoi hoi
nee helaas weet ik niet wat mijn vader tegen me zei,maar ik heb al enige tijd geen contact meer met mijn moeder en ik zie best veel met haar af ze blijft me lastig vallen en in mijn droom had ik haar er niet graag bij maar ik wou wel met mijn vader zijn heel gek eigenlijk.
groetjes jaan