Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

beelden in zee

Gestart door Blackdragon, januari 24, 2005, 21:09:17 PM

Blackdragon

Citaat van: Palomino op januari 31, 2005, 23:34:17 PM

En Aly,jouw lieve zwarte Draakje is met deze ervaring al een hel stuk rijker hoor...het hele gebeuren heeft hem zeker iets gegeven...Misschien is dat nu nog niet zo merkbaar maar het heft zeker weten een goede werking...
liefs Palo

ik weet zeker dat ik hier weer een ervaring rijker mee ben. k moet alleen nog ff kijken hoe dit verder gaat werken en lopen voor mij. Ik weer alleen dat ik me er op dit moment heel gemend over voel. aan de ene kant ben ik boos op Jaap's moeder omdat ze me dit geflikt heeft en aan de andere kant ben ik verdrietig omdat ik niet meer met Jaap kan werken. en ik weet wel dat ik niet elk zieltje kan redden maar ik vind het toch vervelend.

grtz mathijs

Palomino

Hi Mathijs,
Ik kan me levendig voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt over dit hele gebeuren...probeer het Jaap's moeder maar te vergeven,het is duidelijk dat ze het moeilijk heeft. En ik weet zeker dat jij Jaap iets heel goeds hebt mee gegeven...iets blijvends  :)
liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.