Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom en vervolg

Gestart door carmelita, januari 23, 2005, 16:22:35 PM

carmelita

Hoi allen.
Mijn buurvrouw kwam vanmorgen nogal heel erg onder de stress naar mij toe. Ze had nl gedroomd dat ik bij een verkeersongeluk dodelijk om het leven was gekomen. Ze wist me precies te vertellen, waar het gebeurd was. Nu is ze angstig dat ik de straat opga. Hoe en wat heeft deze droom te betekenen. Zegt het wat over haar, of over mezelf?????? Wie o Wie??? Knuffel Carmelita :-* :-* :-* ps zelf heb ik gisteravond een droom gehad waar continu een grote hond in voorkwam. Nu ben ik panisch bang voor grote honden. Werd er elke keer wakker van, het gekke was angstig was het niet direct, maar waar ik ook naar toe ging of waar ik was, steeds was dezelfde grote hond aanwezig.

eric

meestal zijn dromen niet voorspellend al is het wel mogelijk. Maar of je er nu over droomt of niet een verkeersongeluk kan altijd voorkomen dus ik zou me niet extra zorgen gaan maken. Het kan ook de angst van degene die droomt zijn dat er iets gebeurt al dan niet door iets wat ze op tv gezien kan hebben. Waar komt je grote angst voor honden vandaan?

eric

carmelita

Hoi Eric dromen zijn meestal wel voorspellend. Let maar eens op de uitleg die ik verwacht van de droomdeskundigen onder ons. Mijn angst voor grote honden is niet echt verklaarbaar????? Vind ze gewoon eng. Onder de knie vind ik oke ;D Knuf Carmi :-* :-* :-*

janice

eum wanneer iemand droomt dat een ander omkomt of de persoon zelf sterft hoeft dit toch niet meteen uit te komen ?
de dood staat voor een soort van afsluiting geloof ik ?

*laat je niet gek maken* :P
Intuitie is verstand dat haast heeft

carmelita

Hoi Janice, dat was ook de eerste gedachte wat erin mij opkwam toen ik het hoorde. Ik ga nl verhuizen, en zij is erg afhankelijk van mij. Nu heeft zij sinds kort een nieuwe vriend, maar vind het toch heel moeilijk dat ik ga verhuizen. En gek maken Nee Janice Carmi is alleen prettig gestoord ;D Knuf Carmi :-* :-* :-*

janice

Citaat van: carmelita op januari 23, 2005, 17:10:47 PM
Nu heeft zij sinds kort een nieuwe vriend, maar vind het toch heel moeilijk dat ik ga verhuizen.

Op die manier
Misschien zou dat die afsluiting zijn  ? :)
Intuitie is verstand dat haast heeft