Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

astrologie

Gestart door vienna, januari 23, 2005, 09:09:29 AM

luna

Vienna,

als je nieuwsgierig bent kan je je misschien afvragen wat je bereikt als je het antwoord weet....
;)
Dan kan je voor jezelf uitmaken of je je energie in 'het zoeken naar' wil steken of niet....

Medusa

vienna

ja ik denk dat ik altijd meer energie steek in het zoeken naar dan in het uiteindelijke resultaat allé niet overdreven maar de zoektocht vind ik altijd veel interessanter.  misschien een beetje eigen aan mijn generatie want mijn vriendinnen zijn ook erg nieuwsgierig naar wat de toekomst hun zal brengen.

luna

mijn generatie heeft dat probleem ook ;D
Elke generatie heeft dat probleem.
Het is eigen aan de mens zoekende te zijn ;)
Niet teveel op vastpinnen, de toekomst zal altijd toekomst blijven.  Daar kan je je hele leven naar op zoek gaan.  Maar je vergeet dan wel in het heden te leven.  'Nu' is belangrijk, niet gisteren of morgen ;)
Je leeft nu, je denkt nu, je bent nu...

Meduusje

Vladimir

Citaat van: vienna op januari 31, 2005, 12:24:45 PM
ja ik denk dat ik altijd meer energie steek in het zoeken naar dan in het uiteindelijke resultaat allé niet overdreven maar de zoektocht vind ik altijd veel interessanter.  misschien een beetje eigen aan mijn generatie want mijn vriendinnen zijn ook erg nieuwsgierig naar wat de toekomst hun zal brengen.

;D ;D
Da's niet je generatie, da's je leeftijd. *gniffel*

sofie

Hallo,

Wat je wel uit synastrie kan halen is de uitwerking die jullie op elkaar hebben, de eventuele mogelijkheden.Waar het wringt en waar het goed samenpast.(op welke domeinen)
Er zijn trouwens wel indicaties naar mogelijke relaties te vinden in horoscopen , veel heeft in mijn ogen ook te maken met je actuele pluto standen en de daarbij verbonden levenslessen die je moet ondergaan.(zijn die gelinkt aan "anderen" of ligt het meer in jezelf) de andere planeten geven je dan ook meer gebeurtenisgebonden en karmische uitleg.
Ook kan je uit synastrie zien of je karmische bindingen hebt met een ander.Uitsluitsel geeft dit echter allemaal niet omdat je altijd rekening moet houden met de persoonlijke paden die je op dit moment bewandelt en de daarbij passende inzichten.

Groetjes,
Sofie