Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom jij in kleur?

Gestart door Sunchild, januari 17, 2005, 14:02:34 PM

Sunchild

Lieve mensen,

Ik ben vandaag vreselijk aan het puzzelen, ik wil dan ook weten in wat voor kleuren jij droomt. Droom jij in kleuren of is het zwart/wit???

Ik wacht jullie reacties af!

Liefs,
:D

janice

in kleur, altijd in kleur, heldere kleuren of donker blauw, net alsof er een stuk blauw plastic voor de zon hangt, soms zijn m'n dromen 1 en al blauw , varierend van licht naar donker
of overwegend bruin, net als in de drom die ik eerder vandaag poste
Intuitie is verstand dat haast heeft

Calenzia

Ik droom altijd in kleur, dezelfde kleuren die ik gewoon overdag zie.

Sunchild

De reden waarom ik daar aandacht voor vraag is omdat iemand mij vertelden dat niet iedereen in kleur droomd. Wat ik opzich niet kan voorstellen. Er zijn mensen die alleen in een bepaalde kleur dromen en soms ook alleen in zwart/wit. Misschien zijn er ook andere vormen van dromen?

janice

wat dromen blinden eigelijk ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

Sunchild

Kijk das een hele goede vraag  8)

Weet ik niet  ;D

Iemand ander  ::)

luna

ik meen mij te herinneren dat ik eerder op dit forum diezelfde vraag al eens stelde.
Ik ga dat eens opzoeken ;)

Sunchild

Zeg, we blijven toch wel orgineel

;D ;D ;D

Palomino

...Ik droom ook altijd in geuren en kleuren.Behalve als ik over mijn overleden vriendin droom,zij komt altijd in van die vale bruinige tinten zoals je die op hele oude foto's ziet...
Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

blackbird

shoontjah

Ik Droom Wel vaak in kleuren. Maar k Droom Hel vaag! bijna altijd.
Laatst had ik een hele ECHTE droom...
Ik Droomde al best lang Denk ik...
mijn moeder(palo) Zegt altijd. Dat als je heel zeker van jezelf bent dan niemand je iets kan doen.
ze zei dat laatst weer. ik heb dat volgends mij goe donthouden
Toen ik droomde dacht ik in me droom dat ik droomde en toen realiseerde ik me dat.  Ik begon opeens het meisje van school in me droom helemaal uit te schelden  dat ze niet zo brutaal moest doen. en dat ze niet moest denken dat ze alles was. en ze was helemaal stil. ik had die kletskous laten zwijgen! ik was heel blij en opeens kon ik de hele wereld aan.
Wat betekent dit..?

Sunchild

Lieve Shoontjah,

Ik zie dat je de msn taal begint af te leren  ;D

Ik zou niet weten wat jouw droom betekent, misschien heb je de dag wel verwerkt, in jouw droom. Of zou je haar in het "echt" de mond willen snoeren? Wie weet komt dat nog?
Wel grappig!

P.s luister maar naar jouw moeder, als je slaapt ben je zo goed als afgezegeld en kan er niets gebeuren.

Liefs,
Zonnetje

shoontjah

Heej Zonnetje..
Bedankt Voor je advies!
Weet je Eigenlijk wat vandaag is gebeurt is heel grappig!
Dat meisje deed zo irritant en eigenwijs.
Sorry alleen dat irriteerde me zo!
En toen zei ik.
Doe je in je eentje ook zo tegen me als ik in een groepje zit.? En toen keek ze zo: ::) Mwah nahjah.. Uhm,.. en toen zei ik: Bemoei Je Tog niet altijd met andere mensen. Heb je zelf niks te doen ofzo.
echt levenloos Vervolg>>> :o :o :o<<
Ze was echt stil. en nu valt ze me niet echt lastig meer. en als ze dat wel doet. ZE KAN DE POT OP!Misschien heb ik het niet goed opgelost met 'jij bent echt levenloos' alleen ik voelde nu wel de macht over haar. Wat denkt ze wel niet! Sorry ik Hou niet van mensen die denken dat ze meer dan iemand zijn. iedreen is tog gelijk! Okal kan de een beter leren. missschien kan ik beter paardrijden of schilderen.
liefs shoontjuh