welke legging

Gestart door twisted, januari 09, 2005, 16:46:56 PM

twisted

jah dat is inderdaad het beste ja maar ik weet echt niet hoe ik dat voor elkaar ga krijgen .. ik wil dat echt heel graag maar ik weet niet op welke manier ik het haar kan vertellen en uitleggen dat ze er mee eens zal zijn . ze zal me wel laten gaan, met plezier zelfs, maar ze zal me niet steunen of helpen, ik weet niet hoe ze er over zal gaan denken, maar ze zal in ieder geval doen alsof ik niet zonder haar kan, dat kan ik ook niet maar ik kan wel zonder haar zorg en dat zal ze denk ik niet willen toegeven en daarom mij niet steunen ..

dat denk ik omdat ze gewoon haar gevoelens nooit uit . ik weet dat ze van me houdt maar dat zal ze echt nooit tegen mij zeggen.

Palomino

Hi Twisted,
ik denk dat je moeder het heel moeilijk heeft met jou los te laten,gevoels matig te moeten toegeven dat jij niet meer die kleine Twis bent die niet buiten haar zorg kan...Eigenlijk projecteert ze dus haar eigen gevoel van-jou niet kunnen missen- op jou,en zegt dat jij háár niet zal kunnen missen.Ik denk dat je moeder niet zoveel zelfvertrouwen heeft...
Dit is geen gemakkelijke situatie voor je,voor niemand trouwens, en waarschijnlijk kun je je moeder niet direkt overtuigen.Maar je zou haar in ieder geval kunnen zeggen dat je regelmatig langs komt en van je zult laten horen...dat je dus niet definitief uit haar leven verdwijnt en zij niet uit jouw leven,door ergens anders te gaan wonen.
Als ze mettertijd ziet dat het inderdaad goed met je gaat dan krijg ze misschien wat meer vertrouwen.
Als jij wél je gevoelens uit dan geef je haar de kans om in ieder geval haar eigen gevoel te vóelen...al zal ze het misschien niet meteen uiten of in de eerst instantie nog steeds 'beledigd' reageren.
Het is lastig Twisted,maar blijf in jezelf vertrouwen,daar help je niet alleen je zelf mee maar ook de mensen om je heen...
liefs palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.