droom of werkelijkheid?

Gestart door vienna, december 31, 2004, 05:53:15 AM

vienna

Hallo

Misschien zouden jullie mij kunnen helpen met mijn droom deze nacht.  Ik heb het al verschillende keren meegemaakt dat ik s nachts een gevoel krijg ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen wat ik precies voel maar ik weet dat het eraan komt.  Op dat gevoel begin ik plots te beven en als ik dan mij wil bewegen of iets wil zeggen gaat dat niet, het is alsof mijn geest en lichaam van elkaar verwijderd zijn.  Dit gebeurt altijd als ik in een toestand tussen wakker en slapen ben.  Normaal gezien vecht ik er altijd tegen omdat ik schrik heb maar vannacht niet ik zag twee mannen die mij vanalles zeiden (ik denk dat ik dan in droomtoestand was) ik weet niet meer wat ze zeiden maar het was niet positief. Omdat ik dacht dat ik eerst engelen zag of één van mijn gidsen begon ik nu te twijfelen omdat deze er toch niet zouden voor zorgen dat ik zo een angst had met wat er aan het gebeuren was, dus ik zeg het hun en dan begon gans mijn lichaam te trillen, daarna begon ik te zeggen dat ze een persoon naast hun moesten zoeken iemand die ze kenden en dat die hen dan mee zou nemen naar het licht eventjes daarna werd ik wakker(in mijn droom denk ik) en dan begon dat gevoel opnieuw maar nu lag er een hond naast mij en had ik een hand vast waardoor ik mij gerustgesteld voelde omdat ik mij beschermd voelde( dit was het hand van mijn grootmoeder en haar hond), plots was ik in de keuken en ik ging altijd naar boven en omdat ik zo schrik had hield ik mij vast aan het aanrecht om niet op te stijgen, maar ik kon het niet tegenhouden en vechte ertegen maar dan hoorde ik iemand zeggen dat ik moest loslaten en toen vloog ik weg waarbij opnieuw mijn lichaam trilde en dan werd ik wakker.

Ik vind het een bizarre droom die heel echt voelde, hopelijk kunnen jullie er mij mee helepen wat deze droom juist wilde zeggen en wat dat altijd is als ik dat gevoel heb dat er iets aan komt en dat mijn lichaam dan begint te beven(is dat soms een uittreding )

Hopelijk kunnen jullie mij helepen want ik ben er echt een beetje ongerust over, ik heb gewoon schrik dat ik een lage geest met me mee heb of  zoiets dergelijks

bedankt alvast

miranda

hallo vienna.

het is niet dat je je zorgen hoeft te maken ik zelf heb ook heel vaak dromen gehad over dwalende zielen die naar me toe kwamen om me iets duidelijk te maken.
ik zal je iets uitleggen wat ik mee gemaakt heb en de betekenins ervan is het komt een beetje overeen met dat van jou.

op het moment dat ik in bed lag voelde ik gelijk mijn hele lichaam niet meer inderdaad alsof je jezelf niet meer kan bewegen...alsof iemand je tegen het matras aandrukt.
mijn lichaam begint te tintelen wat ik dan doe is ontspannen en me er in laten gaan.....doe mijn ogen dicht en probeer te luisteren naar het gevoel dat ik binnen krijg....ik hoorde muziek in mijn oren van verschillende instrumenten.
ik hoorde mijn naam.....en er  werd gezegd luister luister.

ik zie mijn raam van mijn slaapkamer als een plaatje...alles kan ik beschrijven van mijn raam terwijl ik mijn ogen dicht heb dat heb je ook als je bent uitgetreden...schijnbaar keek ik schuin over mijn lichaam heen in bed naar het raam....ik zie ineens een zwarte vlek bij het raam dat groter werd en vormde in een mannelijke waarneming.

daar schrok ik van en deed mijn ogen weer open voelde een kleine schok in mijn lichaam blijkbaar is mijn geest met een klap weer terug gegaan in mijn lichaam.

de boodschap kwam inderdaad van een ziel en die ziel was mijn opa hij hield van dansen en muziek....heb ook ooit gehad dat ie me kwam opzoeken in mijn droom met een hele boel andere zielen en me ten dans vroeg midden in de kring met zielen.

misschien dat dit iets ook voor jou is een boodschap...probeer bij de volgende keer niet bang te zijn....maar te luisteren naar je eigen gevoel....en laat je even meeslepen in de gebeurtenissen van je droom opdat moment. ;)

gr tezalel

vienna

Hallo tezalel

ja inderdaad dat gevoel van tegen de matras gedrukt worden en niet meer kunnen ademen komt me heel bekend voor zo begint het zeker en vast.

Deze nacht sliep ik bij mijn grootmoeder, dus misschien was het ook mijn grootvader die mij kwam bezoeken of gewoon even mijn lichaam gebruikt heeft om mijn plaats in te nemen en nog even bij zijn vrouwtje te zijn (hij is nu 2 jaar en drie maand gestorven) en zijn hond. Dat verklaart misschien de hond dat blaft en ik die mijn grootmoeders ahdn vasthoud in bed, en dat verklaart misschien ook waarom ik ondertussen in de keuken was.

Ik weet het niet, als er iemand anders over denkt laat het gerust weten, ik vraag mij dan wel af waarom ik dan zo een angst had, in het vervolg al ik mij meer moeten ontspannen maar ik vind het allemaal een beetje angstaanjagend die controle verliezen en het onbekende hè.  Kunnen slechte entiteiten je iets aandoen en zo ja wat kan je eraan doen om hen te helpen of het te voorkomen?

Bednakt voor je reactie tezalel het doet me deugd dat ik niet alleen ben

IK hoop dat het mijn grootvader was

miranda

slechte entiteiten kunnen je weinig maken als jezelf sterk in je schoenen staat.
zulke entiteiten oftewel dwalende zielen willen je juist de stuipen op het lijf jagen terwijl dat dat ook het enige is wat ze kunnen doen en als je dat toe laat kunnen ze controlle over je krijgen....daarom is het ook van belang dat je sterk voor jezelf bent en ze laat weten dat ze niet gewenst zijn.....en dan zullen ze ook uiteindelijk vertrekken....heb zelf ook zielen meegemaakt die me bang wouden maken....de eerste ziel is het gelukt om me bang te krijgen omdat ik dat nooit eerder had mee gemaakt dat onbekende...maar na meerdere ervaringen kan ik zeggen sta nu zelf sterk genoeg in de schoenen om het aan te kunnen....en ze zelf weg te sturen.

en nog even over de angst die je voelde is puur omdat je dit niet kan vatten en de controle over je eigen lichaam en geest verliest en dat maakt je angstig....je angst heeft er niet mee te maken omdat het niet goed hooort aan te voelen of dat er gevaar drijgt te zijn....dit is enkel je eigen angst die je hebt voor jezelf niet om wat er om je heen gebeurt.
daarom is het ook belangrijk om die angst proberen om te zetten in een rustgevende energie en je te proberen ontspannen.en je zult merken na een tijdje krijg jij je antwoordt op je vraag....angst kan dat blokkeren waardoor je dingen niet kan zien en begrijpt.

heb je hier vaak last van?

gr tezalel ;)

vienna

eerst en vooral een heel gelukkig 2005 voor iedereen en dat al jullie wensen mogen uitkomen en van ellende bespaart blijven.
Op je vraag hierboven moet ik zeggen ik heb het al een paar keer gehad maar nu was het al een jaar of zelfs meer geleden en as ik het heb gebeurt het altijd 's nachts.  Ik heb wel ongeveer twee maand geleden een boekje gehad van mijn moeder om in contact te komen met engelen.  En sinds twee maand ben ik er dagelijks mee bezig, trek ook dagelijks mijn engelenkaartjes en vraag hun ook dagelijks om mij te begeleiden.  Misschien dat zij mij iets wouden duidelijk maken?

In ieder geval zal ik mijn best doen om mij te ontspannen als het nog eens gebeurt alhoewel ik het nog een paar keer zal moeten meemaken om echt geen beetje angst meer zal voelen want tenslotte is het toch gans de controle verliezen vind ik( lichamelijk dan toch).

Is er nog iemand die contact heeft met enegelen of ervaringen?

miranda

het kan inderdaad dat de engelen je iets duidelijk willen maken....die van mij hebben dat ook op die manier gedaan....het kan een goede boodschap zijn of juist willen ze je hulp bieden en wordt er gevraagt of je wilt luisteren.....toen ik hoorde van luister luister dat waren mijn bescherm engelen.
sta ook dagelijks met ze in contakt...dus ik weet nu dat de meeste boodschappen van hun afkomstig is.

ik hoop dat het je gaat lukken om erachter te komen wat er is.
veel succes.

gr tezalel ;)