Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

hoog springen

Gestart door huntres, januari 10, 2005, 16:26:32 PM

huntres

ik had van het weekend een hele vreemde droom:

ik lag met Manneke knus in een bedje, lekker tegen elkaar aan. komt er een onbekend meisje vragen of ze er bij mag komen liggen - onder de dekens gewoon - ik zeg dat het goed is als ze maar niet tegen mijn vriendje gaat aan liggen.

dit gebeurd een poosje ook niet, tot dat er een hele hoop gerommel is en plots ben ik degene die buiten ligt en zij tegen hem aan  :o  >:(  
ik word best kwaad een gooi haar het bed uit, nadat ik haar sok van haar voet heb afgetrokken met mijn mond   :-\ :-X ???  

later in de droom - de rest kan ik me niet meer herinneren - gaan we naar de wijde Aa (een meertje bij mij in de buurt), het is rustig en maar toch wel een beetje winderig.
om een 1 of andere redene moet ik ergens hard voor lopen (ik weet niet of het weglopen is, of omdat ik ergens vlug heen moet) ik maak steeds grotere stappen en dan durf ik over te schakelen naar een oude manier van rennen: namelijk als een paard, ook dit gaat steeds vlugger.
Ik galoppeer (de beweging is te vergelijken met huppelen, alleen dan wissel je niet steeds van been), de galopsprongen worden steeds hoger, ik kom zelfs enkele cm van de grond, en ook die afstand wordt hoger en de sprong verder.

op een gegeven moment krijg ik door dat als ik door galoppeer in de lucht ik nog hoger kan  :o , en ook nog eens om mijn as kan draaien. ik ga steeds hoger en zie mijn vader. toch vind ik het nog een beetje als ik probeer hoe hoog ik wel niet kan - ik moet ook nog weer naar beneden *slik* - gelukkig verlies ik het vertrouwen niet en het gaat goed.

als ik weer op de grond beland, en het nog eens wil doen - ik vind het leuk - bedenk ik me dat het me waarschijnlijk niet uit stilstand zal lukken, hoe lichtvoetig ik me ook voel. waarschijnlijk lukt het daarom ook idd niet.

het punt waar ik probeerde uit min of meer stil stand weer net zo hoog de lucht in probeerde te komen was op een stuk geasvalteerde weg met een afslag op een grind pad, naast het grind pad en de weg ligt gras, de weg en het gras worden gescheiden door houten paaltjes.

op het moment dat ik dus weer zo hoog probeer te komen word ik "klem" gezet tussen de afslag naar het grind pad en de weg door een wit/creme bestel busje.
in het busje blijkt het meisje dat die nacht bij mij en mijn vriendje te zitten. eerst wil ik nog boos op haar zijn, maar dan besluit ik haar te vergeven, ik krijg een ook een vriendelijk reactie terug :)

Opti-Mystique

Hahahaha.... ik dacht bij de 2e zin nog: "wat ben jij makkelijk, Huntres", maar 2 regels verder zet je je tanden al in iemand's sok ;D Gelukkig blijk je in the end vergevingsgezind te zijn...

Mooie droom; ik ben erg benieuwd naar de interpretatie.

Ps: ik probeer me mijn droom te herinneren en eventueel neer te pennen, want dat ging ook weer nergens over vannacht: ik was op de paranormaal beurs en daar zag ik Catharina, nee niet de onze, aan voor Corry Konings en heb ik ook een boodschap voor Corry op de voorkant van de nieuwe agenda van Catharina geschreven, tussen de andere boodschappen die er al op stonden. Iets in de trant van dat ze al beroemd was toen ik geboren werd en dat ik haar bewonder omdat ze dat nu nóg is... De andere boodschappen waren niet zo van belang. In mijn droom was de Catharina van de beurs wél de onze en toen ik mijn blunder inzag, dacht ik nog: ze kan de associatie tussen mij en Opti-Mystique hier toch niet maken... Maar Catharina zal evenwel wel gedacht moeten hebben... ;D ;D

Liefs van Dolf

Carla

Hihi, pas op hoor Dolf !  ;)

Opti-Mystique

Tja, fictie en werkelijk lopen weer een beetje door elkaar, want ik moet erbij melden, dat ik gisteren op de paranormaal beurs was en daar Catharina ook gezien heb en hier dagelijks ronddwaal...

Maar een fan van Corry Konings... :-X

;D

luna

Ik kan niet meer volgen :-X
Heb jij admin Cath nu gezien of niet (in werkelijkheid)

Opti-Mystique

Citaat van: medusa op januari 10, 2005, 20:06:03 PM
Ik kan niet meer volgen :-X
Heb jij admin Cath nu gezien of niet (in werkelijkheid)

Nuhh... beurs-Cath... Maar in mijn droom was het één en dezelfde. Eigenwijs... wie? Moi??

;D

Palomino

Hi Dolfi,
De voorkant van Catharina,s agenda zou heel goed dit forum kunnen voorstellen waarop je berichten,boodschappen plaatst...
Catharina...Corry Konings...vrouwelijke koning=koningin...Catharina onze royale forum-koningin ;)...Vergeet niet dat in de tarot de koningin een beherende rol speelt...
Dat waren even enkele spontane associaties... :)
Liefs Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Opti-Mystique

Hi Palo,

Thanx voor je ingeving. Dat is zeker zo wat je zegt, alleen het frappante is, dat ik deze dame steeds voor iemand anders aanzie, dan degene die ik zie. Ik zag beurs-Cath, schreef een boodschap voor Corry en beurs-Cath bleek de motor achter dit forum te zijn... forum-Cath dus.

Liefs van Dolf

Sorry Huntzz... ik drijf je uit je spotlight... Niet ineens in mijn sok hangen zo, hè...??!! ;D ;D

huntres

neej ik w8 tot een geschoren kuit komt langs drijven  ;D ::)

Palomino

hey Dolf,
Waar houdt deze beurs-Cath zich zoal mee bezig op beurzen...?
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Opti-Mystique

Citaat van: huntres op januari 10, 2005, 20:41:18 PM
neej ik w8 tot een geschoren kuit komt langs drijven  ;D ::)

Pfoe... dat gaat dan sowieso niet mijn kuit zijn, kan ik je vertellen.... ;D

Opti-Mystique

Citaat van: Palomino op januari 10, 2005, 20:42:19 PM
Waar houdt deze beurs-Cath zich zoal mee bezig op beurzen...?

Met het gebruikelijke Palo; kaartleggingen en lezingen...

Palomino

Hi Huntres,
Even in het kort denk ik dat jij jezelf in je droom naar een hoger niveau springt waardoor je in staat bent om iemand die je aanvankelijk als een bedreiging ervaarde,te kunnen vergeven...Op een gegeven moment galoppeer je zelfs zoals een paard... :)...een paard in een droom heeft met energie te maken.De reactie van het meisje is heel vriendelijk en ik denk dat je dit als een beloning,een toetje mag zien omdat je vertrouwen in je zelf had...
Volgens mij zal deze heerlijke droom doorwerken in je dagelijks leven... :D
dat was even heel kort,misschien later meer...
Liefs palomino