Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Droom: huisbezoek

Gestart door janice, december 13, 2004, 13:40:30 PM

janice

Ik droomde dat ik in trein/metro stond en dat een bekende (dezelfde bekende uit m'n noteboom droom) van me er ook zat, hij was in het geel gekleed en ging naar zââ,¬â,,¢n werk, ineens bleek hij conducteur te zijn.

Er was een klein groepje conducteurs aanwezig in de trein. Een donkere oudere grijzende conducteur gaf een passagier een psychologische tik, want hij misdroeg zich in de trein; hij had een grote mond omdat hij denk ik geen kaartje had of commentaar gaf op de conducteurs.

De bekende van mij veranderde in een Marokkaans achtige type, hij kreeg ineens sterk gekrult bruin haar, normaal heeft hij stijl zwart haar en hij nodigde me uit om met hem naar zijn huis te gaan. Ik vond dat ok.

We maakten een tussenstop, een vreemde tussenstop want hij veranderde in Craig David, de zanger, hij had veel publiek en iedereen ging uit zââ,¬â,,¢n dak, zelf ik genoot van de muziek.

Na het zingen vervolgenden we onze reis naar zijn huis. Een vreemde maar prettige vervolgreis; we zaten met nog wat andere mensen in een heel flexibele metro en reden in straten van Amsterdam waar er normaal nooit een trein/tram of wat dan ook door reed. Het was een hele plezierige rit omdat je relaxt achterover kon zitten genieten van de omgeving waar je normaal geen aandacht aan besteed als je er doorheen lopen moet. De omgeving ervoer ik ook anders nu ik rustig naar buiten keek. De metro/trein zelf was ook een beetje vreemd, het reed heel flexibel en om groepjes mensen heen of over hen heen om ze in te kunnen halen, we reden daarnaast voornamelijk opwaarts/steil omhoog, afentoe daalde we ff naar beneden om vervolgens weer omhoog in stijgende lijn te rijden, het was net een trapsgewijze rit.

Ik had een blauwe jurk aan, we stonden ineens weer buiten en ik moest op een  skateboard verder. Ik had een kleine blauwe skateboard, het leek sterk op de skateboard van mââ,¬â,,¢n broertje uit zââ,¬â,,¢n kindertijd. Ik had moeite om me staande te houden op dat ding, viel steeds van dat din af maar ik kreeg hulp van een meisje met lang blond haar die me meetrok, zo hard zelfs dat ik in 1 keer voor het huis/flat van de bekende van me stond. Het had een houten bruine deur. Hij ging niet meteen naar binnen maar belde eerst bij 1 van zââ,¬â,,¢n buren aan, hij was daarnaast enorm gastvrij in die droom.

Wie waagt poging ?
Intuitie is verstand dat haast heeft

Pinky

Hoi Janice,

Je staat geparkeerd achter Duus. Gelet op het feit dat de trein/metro zich voornamelijk in opwaartse richting begeeft, zegt mijn gevoel dat de droom iets met jouw groei op dit moment te maken heeft. Maar ik laat de droom inwerken en meld me weer.

Liefs, Pink

Opti-Mystique

Citaat van: Pink op december 13, 2004, 13:50:06 PM
... je staat geparkeerd achter Duus...

;D ... ik heb de droom van Janice wel 8x gelezen om te kijken, waar jij dié wijsheid weer vandaan had. Dat was ik nergens in haar droom tegengekomen namelijk... Want dromen we nu ook al over andere forumleden ;) ...??

Maar je bedoelt dat je eerst aan de interpretatie voor Medusa werkt... dus... hihi... ach ja ::)

Pinky

Hoi Dolf,

Maar je bedoelt dat je eerst aan de interpretatie voor Medusa werkt...

Dat is inderdaad wat ik bedoelde en gelukkig maar dat er hier op het forum mensen rondlopen die mijn gedachtenkronkels kunnen volgen en uitleggen :-*

Liefs, Pinkerbell

janice

Pinky

Hoi Janice,

Je had ââ,¬Ëœm nog van me tegoed. Opnieuw zoââ,¬â,,¢n droom met veel mensen waarbij volgens mij elk van die mensen een stukje van jezelf laat zien. Het feit dat je reist per trein kan erop wijzen dat het gaat om de relatie met jezelf en met anderen.

Het feit dat in het eerste deel van je droom een andere passagier terecht wijst omdat hij een grote mond kan erop dat je zelf vind dat je een bepaalde situatie niet helemaal goed hebt aangepakt.  De conducteur in jouw droom is gekleed in het geel, de kleur die o.a. staat voor denken en onderscheiden. Je bent je er echter wel van bewust dat je een beter een andere koers kunt varen en verandert dan ook van gedaante en gaat op weg naar huis (op weg naar je hogere zelf).

Onderweg maak je een tussenstop. Die tussenstop kan aan de ene kant symbool staan voor het feit dat je iets hebt afgerond waar je trots op bent. Een pauze dus voor je je reis vervolgt.  Aan de andere kant stop je om te zingen. Zingen is van oudsher een manier om je eigen trilling te verhogen. De tussenstop kan dus ook wijzen op inzichten die je krijgt die het vervolg van je reis makkelijker maken. Het feit dat je het tweede deel van de reis als prettig ervaart wijst ook in die richting. Waarschijnlijk heb je recent bepaalde vaardigheden ontwikkeld die ervoor zorgen dat je zekerder van jezelf bent en eer tijd over hebt om te genieten van wat je doet. Het feit dat je voornamelijk bergopwaarts reist geeft ook persoonlijke groei aan.

Opnieuw een tussenstop waarna je je reis in eerste alleen moet vervolgen. En dan blijkt dat je nog niet helemaal vertrouwd bent met de ââ,¬Å"nieuwe Janiceââ,¬? want je hebt even moeite om je staande te houden.  Niet nodig want het blonde meisje in je droom maakt je duidelijk dat je aal eigenschappen hebt om pijlsnel je doel te bereiken. De enige die er nog tussen staat ben jezelf. Op het moment dat jij volledig bewust wordt van je eigen mogelijkheden (het uitstapje naar de buren) dan zullen alle deuren voor je openstaan.

Samengevat; ik denk dat je een klus moet klaren waar je vreselijk tegenop ziet. Het feit dat je er tegenop ziet, is waarschijnlijk gebaseerd op een eerdere vergelijkbare ervaring. Niet nodig want je hebt  inmiddels zoââ,¬â,,¢n sterke ontwikkeling doorgemaakt dat je het nu moeiteloos (zonder stress!!!) kunt klaren.

Liefs, Pink

janice

grappig, ik ben idd ook bezig met een klus - projecten voor school enzo, ik kan het wel aan maar ik weet niet wat me erna te wachten staat of hoe het pziez zal worden beoordeeld, terwijl het schien allemaal reuze mee valt.  ;) ondanks die verschrikkelijke leraren waar ik nu les van heb.
xie het wel ;)
thx!! :)