Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Ik Moordenaar?

Gestart door 7up, december 12, 2004, 18:36:56 PM

7up

Goh bedankt allemaal voor de uitleg! Echt super! Ik ben het allemaal nog een beetje in mezelf aan het opnemen, en ik zal Ricca's uitleg zeker uitprinten! Dank je wel!

Citaat van: Opti-Mystique op december 12, 2004, 22:05:20 PM
Om te beginnen dat jij lichtelijk macabere hersenspinsels hebt, ja... ;)
Ja, dat weet ik... Ik heb ook ooit aangegeven dat ik niet bang voor de dood ben, niet bang voor geesten en niet bang voor lijken. Ik vind het namelijk reuze interessant hoe mensen 'vermoord' worden, hoe mensen mensen kunnen vermoorden... En dat soort zaken. Dat is gewoon mijn ding, en daar intereseer ik mij voor. En dat wil zeker niet zeggen dat ik iemand wil of ga vermoorden, dat zeker niet, maar het boeit me gewoon.

Citaat van: Mephisto op december 12, 2004, 22:31:18 PM
Dom antwoord: wèlke jurk?
Ze verkleedt hem als meisje, niet in jurk.

Los van het feit dat moorden natuurlijk vrij link is.
Q, wie wil(-de) je kwijt (los van mij, natuurlijk, want ik kan net zo goed naast je gezeten hebben)?

Grtoetjes,
Phi
Hee Phi... Nu maak je toch een grote fout hoor... Hoewel ik in het 'verleden' (goh ook nog maar 2 maanden geleden) echt een grote hekel aan je had blijf je ook maar een mens... (toch? ;)) En we lagen elkaar gewoon niet zo... Dat wil niet zeggen dat ik je háát... Want diep van binnen, ach ja ben ook een mens, ben je voor mij ook een schat zoals ieder ander hier. En dan kom ik meteen weer bij Medusa's interpretatie... Misschien ben ik mijn andere IK wel aan het opruimen...

Citaat van: medusa op december 12, 2004, 23:38:19 PM
Qtje,

misschien is dat lijk wel je oude ik?  Je vermoord je oude ik een tweede keer.  Je wil zeker zijn dat je oude ik écht wel dood is.
Ik denk niet dat die droom zo negatief is.  Het werkt wel angstaanjagend maar de dood is positief.  Kijk maar naar kaart 13 van het grote arcana.
Die iemand die getuige is, is misschien iemand die in het echte leven ook getuige is van het feit dat je je oude ik om zeep hebt geholpen.
Maar waarom je hem wil verkleden als een meisje weet ik niet echt.

Meduusje
Je hebt misschien wel gelijk Meduusje, ben in de tussen tijd heel erg veranderd. Qua(dique) uiterlijk, maar ook qua karakter. Ik zal er niet te ver op in gaan, maar je hebt vor een deel zeker gelijk...

Citaat van: medusa op december 12, 2004, 23:47:20 PM
ps. Q, Phi hier (mijn PC staat uit)

Hem verkleden als meisje, klinkt mij in de oren als Ã,´controle willen over`. Kun je daar wat mee?

Hmm ik weet niet of ik er wat mee kan.. Misschien wel, maar ik wil eerst weten wie ik die jurk heb gegeven...

Ricca, echt een geweldige uitleg......
Quadique.

Opti-Mystique

Citaat van: Qtjuh op december 13, 2004, 16:21:07 PM
...ik vind het namelijk reuze interessant hoe mensen 'vermoord' worden, hoe mensen mensen kunnen vermoorden... En dat soort zaken. Dat is gewoon mijn ding, en daar intereseer ik mij voor...

Ieder z'n hobby... Daarmee ligt mijn achtertuin inmiddels ook vol... ;D ... en je wordt er steeds handiger in ;)