Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Ik Moordenaar?

Gestart door 7up, december 12, 2004, 18:36:56 PM

7up

Ik had vannacht gedroomd... En daar schrok ikzelf heel erg van. Ik had gedroomd dat ik op een weiland stond. Eigenlijk een kerkhof, maar het zag er nogal weilanderig uit... Met daarin een hele oude grafzerk. Ik tilde die eruit, en haalde daar een lijk uit... Het was een 'vers' lijk. Ik weet het, het klinkt egt gruwelijk... Ik zag dat iemand achter mij stond... En die had het gezien dat ik hem nogmaals stak met een mes. Hij zei tegen mij: 'Dit is nu al de 2e... Wat ben je van plan? '

Heel raar... Ik rende naarm ijn auto en reed door heel het weiland heen. Maar raar genoeg zat hij ook langs mij in de auto. We gingen naar een huis, ik samen met hem, een heel raar huis. En ik verkleedde hem als meisje... Waarom? geen idee... Ik kon niet verzwijgen dat ik iemand vermoord had (terwijl dat lijk al dood was) dus ik vertelde dat tegen me ouders... Hoe zij reageerde weet ik niet meer...

Weet iemand wat dit kan betekenen? Alvast bedankt.

Opti-Mystique

Citaat van: Qtjuh op december 12, 2004, 18:36:56 PM
Weet iemand wat dit kan betekenen?

Om te beginnen dat jij lichtelijk macabere hersenspinsels hebt, ja... ;)

luna

Ik hou wel van het macabere kantje in de mens ;D

Opti-Mystique

Aha.... en wáár was JIJ vannacht?? ff aan het checken of Q haar werk wel grondig afmaakt en toen bij haar in de auto gestapt... nou?? Ik ga er vanuit dat die jurk je wel gestaan zal hebben...  ;D

;)

luna

Ik zat deze nacht in mijn eigen gelukzalige droom 8)

Vladimir

Dom antwoord: wèlke jurk?
Ze verkleedt hem als meisje, niet in jurk.

Los van het feit dat moorden natuurlijk vrij link is.
Q, wie wil(-de) je kwijt (los van mij, natuurlijk, want ik kan net zo goed naast je gezeten hebben)?

Grtoetjes,
Phi

Opti-Mystique

Goed, goed... wanneer ik me als meisje verkleed... ehh.. HAD WILLEN VERKLEDEN uiteraard, trek ik een jurk aan... Dat is namelijk het meest voor de hand liggende kledingstuk wat mannen anders niet snel aan zullen trekken. Ik neem aan dat als Q in haar dark side verkeert, dat ze dan niet direct over jarretels etc. heeft gedroomd... (Q??)

Al zullen die Meduus ongetwijfeld ook staan... Dat is voor mij een vraag en voor jou... ;D

grtoetjes terug, Dolf

luna

Het feit dat je over jarreteles begint vertelt eerder iets over jouw dark side Opti  8)
Ik pas totaal voor die onhandige dingen  :P
Geef mij maar gewone nylons  ;D

Opti-Mystique

Damn... BUSTED... jullie ontlókken mij uitspraken... ;D

luna

luna

Qtje,

misschien is dat lijk wel je oude ik?  Je vermoord je oude ik een tweede keer.  Je wil zeker zijn dat je oude ik écht wel dood is.
Ik denk niet dat die droom zo negatief is.  Het werkt wel angstaanjagend maar de dood is positief.  Kijk maar naar kaart 13 van het grote arcana.
Die iemand die getuige is, is misschien iemand die in het echte leven ook getuige is van het feit dat je je oude ik om zeep hebt geholpen.
Maar waarom je hem wil verkleden als een meisje weet ik niet echt.

Meduusje

Opti-Mystique

Citaat van: medusa op december 12, 2004, 23:38:19 PM
Maar waarom je hem wil verkleden als een meisje weet ik niet echt.

Zieke humor...  ;D

luna

ps. Q, Phi hier (mijn PC staat uit)

Hem verkleden als meisje, klinkt mij in de oren als Ã,´controle willen over`. Kun je daar wat mee?

Ricca

Lieve Q,

Het gaat in je droom om iets dat eigenljk al voorbij is, een lijk, het is al begraven, er is al 'gras over gegroeid' (het weiland). Maar jij haalt het weer naar boven, rakelt het weer op en het blijkt nog verrassend 'vers' te zijn.

Het lijk is natuurlijk een symbool voor iets anders. Bijvoorbeeld voor een ervaring van enige tijd geleden, of een recente ervaring die oud zeer naar boven heeft gehaald, of een voorbije relatie, of bepaalde gevoelens waarvan je dacht dat ze voorbij waren enz. enz. Het is iets waar je helemaal niets meer mee te maken wilt hebben, want je steekt het lijk nogmaals dood.

Het steken met een mes laat eventueel zien dat je (in gedachten) bezig bent met wraak en dat je daarbij bereid bent anderen te kwetsen, maar dat is niet de hoofdbetekenis van de droom. Eigenlijk ben je zelf gekwetst. Waarschijnlijk zit je vooral met schuldgevoelens die je achtervolgen en waardoor je het gebeurde nog niet kunt laten rusten. De man die achter je staat en commentaar geeft is een deel van jezelf, misschien je geweten. Je vlucht naar je auto. En natuurlijk zit hij even later bij jou in de auto, want de auto is jouw 'ik' en hij is een deel van jou.

Jullie gaan samen naar een heel raar huis. Het huis is ook een symbool voor jouzelf en weerspiegelt dat jij vindt dat je in een hele rare situatie zit. In het huis verkleedt je de man (het deel van jouzelf dat zich schuldig voelt) als een meisje (symbool van onschuld). Want je wilt je niet schuldig voelen.

Lieve Q, je zult nu zelf wel weten wat het lijk voorstelt en waar je je schuldig over voelt. Maar die schuldgevoelens zijn vast en zeker onterecht. Ga er alsjeblieft van uit dat je niets verkeerd hebt gedaan. Je weet toch van jezelf hoe goed je het allemaal bedoeld hebt? Later zul je waarschijnlijk aan het gebeurde terugdenken als aan een jeugdvergissing. Iedereen vergist zich wel eens. Dat geeft niets. Dat is de manier waarop wij dingen leren. Zin niet op wraak. Begin gewoon helemaal opnieuw met een schone lei. Daar ben jij heel goed in!!! En misschien kun je er met iemand over praten. In de droom vertel je het aan je ouders, dus je hebt wel behoefte om erover te praten.

Liefs en sterkte!
Ricca
From Ricca with Love

Opti-Mystique

Wederom prachtig uitgelegd, Ricca...
Super!

;)