Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Kerstboom

Gestart door judith, december 12, 2004, 18:33:25 PM

judith

Lieve allemaal,
Wat een droom..... :o  ::)Ik wilde eindelijk een boom neerzetten in huis..maar echt overal waar ik een Kerstboom had neergezet in huis..en het is ongeveer iedere hoek in huis geweest, werd de boom aangevallen en vernield door ons kleine monster...een poes van 3 maanden..Er bleef geen bal meer heel en zelfs de kadootjes die we eronder legde werden open gescheurd en kapot gemaakt..Dit herhaalde zich echt bij elke nieuwe plaats van de boom..het gaf mij een verdrietig maar ook angstig gevoel...Maar ik blijf hopen dat er van de week als ik weer beter uit de voeten kan eindelijk een boom kan gaan halen en klein Klaartje er vanaf blijft... ::)
Zou het fijn vinden als er iemand iets uit op kan maken voor me...liefs Judith :-*

Pinky

Hallo Judith,

Een Kerstboom in een droom wordt vaak in verband gebracht met een nieuw begin. Maar in jouw droom is er een klein Katje dat hier roet in het eten gooit. Een kat wordt vaak gezien als een grillig en eigenzinnig dier. Het lieve kopje kan gevolgd worden door een enorme haal.

Ik denk het Katje in je droom symbool staat voor jezelf. Je staat op de rand van iets nieuws, iets moois maar je bent nog angstig en durft er niet in te geloven. Dat wordt nog eens bevestigd door het feit dat ook de cadeautjes die je wilt weggeven kapot worden gemaakt, net of je er nog niet aan toe om ze aan iemand te geven. Alsof je je nog niet open durft te stellen.

Liefs, Pink

luna

Judith,

ik veronderstel dat dat kleine monstertje werkelijk in je huisje rond dartelt en overal haar lieftallige klauwtjes in parkeert ;D
Ik kan je allesinds geruststellen Judith, kleine katjes houden enorm van kerstboompjes  ;D
Gebruik alvast maar onbreekbare kerstballetjes ;)
Maar laat kleine ukkepuk je er allesinds niet van weerhouden om je boompje een plaats in je woonkamer te geven.

Meduusje

Julia

Hoi Judith,
Hoe jouw situatie is weet ik niet, maar misschien heb je hier iets aan:

Die poes, wild en niet te temmen ben je zelf, op zoek naar lichamelijke/persoonlijke intimiteit

Zou het om een relatie kunnen gaan (vader of partner)?  

Het wil niet echt lukken met die boom (je ontwikkeling, groeiproces). Het poesje is standvastig en wil van geen opgeven weten.
Jijzelf kijkt ernaar en je voelt je verdrietig en angstig, maar je beschrijft niet waarom.

Wat, wie maakt jou in je droom verdrietig en angstig? Wat wil in je droom niet lukken? Hoe zou je dat vertalen naar je dagelijks leven? Wat gaat, ondanks al je inspanningen, aan je neus voorbij? Wat en aan wie ben je emotioneel afhankelijk? Het is poes of boom. Beiden gaat dus niet. Lieve groet, Juul  :)

judith

Hallo allemaal,
Ik kan niet anders zeggen dan dat jullie gelijk hebben...er is inderdaad e.e.a. gaande waar ik uit eindelijk een definitieve beslissing in moet gaan nemen...deze uitleg geeft wel helderheid. :(

Had vannacht weer een andere droom...Ik bevond me ineens in een mega oude flat, op de 3e etage, een etage waar je alleen kon komen met een hele enge lift aan de buitenkant van het gebouw..supereng  want hij hing aan 2 touwen..en sliep op een oud vies bed...Ben ongelofelijk aan het opruimen geslagen en gooide letterlijk alles over het balkon...moet je je voorstellen zelfs een soort bommen die eruit zagen als enorme geweerspatronen... nou ik heb al veel gedroomd maar dit was toch wel weer een heftige....
Ik kreeg na het gooien wel enorme spijt want ik gooide ze midden op een parkeerterrein met een groot aantal auto's...wat een ravage zou het zijn geweest als ze waren ontploft!!
Ik heb mezelf uiteindelijk wel aangegeven bij de ? politie denk ik..was niet helemaal duidelijk...en kreeg zelfs een compliment over de aangifte en dat ik anderen behoed had voor een mega ramp...nou vraag ik je...
Heel verwarrend allemaal hoor...hebben jullie nog een uitleg voor me?
Liefs Judith