Auteur Topic: online kaarten trekken  (gelezen 22638 keer)

Doesje

• Junior lid
  • **
Re:online kaarten trekken
« Reactie #15 Gepost op: januari 04, 2011, 22:15:36 pm »
Hoi Mandy,

Ben nieuw hier, dus een late reactie op een wat 'oudere' topic.
Via de pc is naar mijn zeggen 'voldoende' maar ik beleef een persoonlijke reading veel mooier.
Als er iemand voor je zit, pik je 'bepaalde' energie op, je krijgt gevoelens van die persoon, die mooi aansluiten bij de kaarttrekking.
Ik heb hierbij wel eerst mezelf moeten trainen in 'energie├źn' (afsluiten, openzetten en weer afsluiten enz).
Ik kreeg vaak naderhand hoofdpijn of hun klachten nam ik over (nietswetend dat het van hun was!).
Ik ben specifieker in persoonlijke readings dat wel.
Voor mezelf trek ik ook liever online anders interpreteer ik 'zelfgelegde' kaarten naar mijn eigen hand (wat ik dus liever zie wat er ligt, dat schiet natuurlijk niet op)...
Maar zoals je in je kaarten leggen wel geleerd heb om naar de symboliek te kijken, is pc wel 'contact op afstand' dus echte diepgang kan je niet geven, wel weer net genoeg om iemand verder te helpen.
Vaak zul je ook vragen krijgen waarbij de kaartentrekkers een bepaalde afstand willen omdat het anders teveel bloot geeft, dus zo is het dan ook bedoeld...zolang het werkt...werkt het, voelt het goed...dan is het goed.

Arend

• Master lid
Re: online kaarten trekken
« Reactie #16 Gepost op: januari 27, 2012, 23:45:06 pm »
hallo, ik ben nieuw hier en ergens begonnen met lezen :). Ik denk dat je in kaartleggen ervaring moet opdoen of is er een punt wanneer je voelt dat het begint te lukken? Ik vraag me soms af of ik online een kaartje trek, in hoeverre dit klopt. Ik bedoel in hoeverre ik me voldoende kan afsluiten of concentreren. Of dit pas na lange tijd kan lukken of kloppen? En of het niet beter is dat iemand anders een kaart trekt voor je dan het zelf te doen? Ja ik weet het, veel vragen  ;).
Inspiratie is transpiratie van wat er reeds in steekt.