Hi Cherida,
Dank je wel voor het nogmaals uitleggen van je vraag.
Ten eerste: ik laat sowieso niets weg bij een interpretatie. Alles wat ik zie of meen te zien zal ik tegen de consultant zeggen. Ik heb daar eerder wel eens bij stil gestaan of je alles moet vertellen wat je ziet en die vraag ook bij andere Tarot-leggers neergelegd. Wij allen zijn van mening dat een "halve" legging interpreteren geen zin heeft, omdat alle aspecten verband houden met elkaar. Daarnaast ben ik zelf van mening dat de Tarot je enkel bepaalde inzichten verschaft, wanneer jij eraan toe bent om ermee te gaan dealen. Wel realiseer ik me dat ik nog steeds een beginner ben, daarom wellicht (nog) niet alles uit de kaarten weet te halen of (nog) niet alijd in het juiste perspectief weet te plaatsen. Hou dat dus ook in je achterhoofd dat de mate van ervaring van een kaartlegger wel van invloed is op hetgeen er aan jou verteld wordt... vind ik.
Daarnaast: hoewel een legging een momentopname is, zitten er wel degelijk aanwijzingen in naar een verloop verder de toekomst in. Die dingen kun je nu al een beetje zien aankomen, daarom vertel ik je wat ik zie, maar een situatie heeft dus ook tijd nodig om zich te ontwikkelen. Daarom is het goed om over een paar maanden mijn interpretatie nog eens te pakken en mogelijk weet je deze "onplaatsbare" dingen dan alsnog wél of beter te plaatsen. Ik heb inmiddels een aantal leggingen voor jou geïnterpreteerd over hetzelfde onderwerp en naar mijn mening wezen deze allen steeds in dezelfde richting...
Tot slot: blijf ik erg verbaasd staan hoe treffend de leggingen via het forum voor jullie steeds weer blijken te zijn. Voor het feit dat ik nagenoeg
niets van jullie persoonlijk weet. Tóch ervaar ik het als een handicap bij het leggen via Internet, dat ik geen vragen kan stellen in een interactie met de consultant en tijdens de interpretatie kan bijsturen. Heel vaak hoor ik details in jullie reactie waarvan ik denk: "dat had handig geweest als ik dat eerder had geweten of had kunnen vragen." Nu volg ik mijn eigen weg van ingevingen van A naar B, met het risico dat ik op een verkeerd spoor kom te zitten. Dat vind ik nog een extra reden om je niet op te hangen aan wat ik in een interpretatie noem. Ik interpreteer naar eer, geweten alsook vermogen en hoop je iets, al is het maar klein, mee te kunnen geven aan inzicht dat jou cq. jullie weer verder op weg helpt...

Liefs van Dolf