Hallo allemaal
ik ben desiree en ben 31 jaar, getrouwd.
We hebben twee katten en dat zijn mijn beste vrienden.
Ik houd me sinds kort met de tarot bezig, ik vindt het zeer boeiende kaarten. Vroeger probeerde ik lenormand onder de knie te krijgen maar dat is me niet echt gelukt en de klik lijk ook meer met de tarot te hebben.
Ik heb uiterraad ook een vraag, ik ben helaas sinds enkele jaren ziek. dat brengt in mijn dagelijkse leven een hoop beperkingen met zich mee. Baal
Maar graag zou ik iets willen doen wat me voldoening geeft.Ik blijf maar daaien en pieken, vindt het zo moeielijk.
Ik heb me van de sorag akademie en de civas studiefolders laten stuuren om in eerste instantie een cursus tarot te doen.
Maar ik zag ook andere studies die me ook wel iets leken zoals energetisch dierentherapeut.
Toen kwam ik ergens iets tegen over communiceren met dieren. Dit leek me helemaal geweldig. Ik voel me het meest verbonden met dieren. Tot het enge toe moet ik toe geven.
Maar ja om op het punt te komen, Ik vraag me af wat ik nu zou moeten doen, een studie en welke

Of staat me iets heel anders te doen......het stichten van een gezin

Zelf hoop ik erop dat ik een of ander talent bezit dat ik kan ontwikkelen en waarmee ik mezelf kan onderhouden, en voldoenig en plezier wil ik eruit halen.
Zou iemand van jullie mij willen helpen ?
Weet iemand de geschikte legging voor mijn vraag

alvast bedankt voor het interresse

Désirée